Jesper G.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Super service"
Samling af hentningseng
Samling af skabe
Samling af garderboer
Samling af Senge
Alle IKEAopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Super service"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Hedehusene
"Rigtig behagelig og meget effektiv og hurtig. Kan kun anbefales."
København N
"Professionelt arbejde. Overholder sine aftaler. Yderst tilfreds."
Gentofte
"Nicolai offered immediately including a suggestion for time & date (the very next day!) which made confirming and planning easy. He is very experienced and was able to suggest (and implement) an alternative solution when my cabinet didn’t fit my new fridge exactly - even when that meant he had to redo some of the installation. Would absolutely recommend."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Rødovre
"“Michael er hurtig og effektiv!”"
Muhammed klarede opgaven rigtigt effektivt, vil helt sikkert bruge ham i fremtiden til flere opgaver. Rigtig venlig og punklig.
Afhentning af affald
750,-
Han har styr på hvad han laver og er en venlig mand
Bortskaffelse af tung madrass
400,-
"."
Afhentning og bortskaffelse af byggeaffald
1,200,-
Anders udførte et fantastisk og hurtigt stykke arbejde med at hente en meget stor bunke haveaffald. Vi er yderst tilfredse og Anders får vores varmeste anbefaling!
Afhentning af haveaffald fra hækkeklipning
750,-
Rigtig sød ung mand, der udfører arbejdet som aftalt.
Tømning af terrassemøbler og affald
2,000,-
Samir gør tingene ordentligt. Han er punktlig og alt fungerede perfekt. Tak Samir
Bortskaffelse af div
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortskaffelse af affald
1,500 kr
Farum
Vi ønsker hjælp til at bortskaffe affald, der har ophobet sig i forbindelse med renovering af hus. Se mængden på vedhæftede billede. Der er bl.a. tale om lange gulvbrædder, døre, pap, paneler, paller mv. Det store udskærerbord i midten af carporten skal dog ikke fjernes. Stor bil foretrækkes, da trailer vil tage alt for mange ture. Der er ca. 3 km til nærmeste genbrugsstation.
afhentning og bortskaffelse af dobbelt køleskab.
942 kr
Farum
afhentning og bortskaffelse af dobbelt køleskab. vægt tom ca 150 kg. skal løftes op og ud af splid bakke på 15 cm. løfte grej medbringes størrelse (LXBXH) 150cmx90cmx200cm. kan køres på palle løfter, når køleskabet er løftet ud af spildbakke.
Bortskaffelse af byggeaffald
1,500 kr
Farum
Søger hjælp til at bortskaffe byggeaffald. Der er bl.a. tale om paller, gulvbrædder og døre. Udover hvad I ser på billedet, er der også yderligere pap fra levering af et fuldt køkken. Der skal bruges en stor bil, da gulvbrædder og døre fylder meget. Der er 3 km til nærmeste genbrugsstation. Vi er fleksible i forhold til tidspunkt. Men gerne slutningen af denne uge eller starten af næste uge.
Når man vil booke hjælp til at få afhentet en seng, kan det være godt at forberede sig på, hvad man kan forvente. I det følgende får du et overblik over, hvad servicen generelt og konkret kan indebære, hvilket udstyr der indgår i arbejdet og øvrige praktiske forhold. Læs med og bliv klædt godt på til at hyre en sengeafhenter.
Når du hyrer en sengeafhenter, omfatter servicen generelt følgende:
Overordnet set inddeles servicetyperne inden for denne kategori i tre grupper:
Den person eller det firma, der typisk står for at afhente senge, kan have forskellige betegnelser:
To oplagte alternativer til at få en handyhander til at afhente din gamle seng er:
Afhængigt af den konkrete opgave kan det blive nødvendigt med forskellige typer af udstyr til at klare afhentningen af sengen, men generelt indgår følgende udstyr:
I de fleste tilfælde stiller handyhanderen, du hyrer, diverse udstyr til rådighed for arbejdet som en samlet service. Det kan også være, at du ønsker at stille nogle af dine egne remedier eller dit køretøj til rådighed. Tag i alle tilfælde en snak med handyhanderen hurtigst muligt, så I er enige om, hvordan I er dækket ind.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen sættes typisk efter afstanden mellem afhentningsstedet og destinationen samt opgavens overordnede omfang. Du kan få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside. Handyhandere byder herefter på opgaven. Buddene svarer til faste priser, ikke timepriser, og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022, og servicefradraget hos Skat omfatter ikke servicen at få afhentet en seng.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Nogle af de typiske modtagere af hjælpen fra en handyhander, der kan afhente en seng, er:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste sengeafhenter, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ved afhentning af en seng knytter miljøvenlige løsninger sig især til måden, sengen bortskaffes på. Undersøg, hvad mulighederne er for at “affaldssortere” sengens forskellige dele korrekt eller sende sengen til genbrug. Husk at gøre opmærksom på dine ønsker til miljøvenlighed allerede i din opgavebeskrivelse.
Det er ofte en fordel at klare arbejdet med afhentning af seng på et tidspunkt af dagen, hvor genbrugspladsen eller det sted, sengen ønskes leveret på, har åbent. Vær desuden opmærksom på eventuelle støjgener i forhold til naboer, hvis dette er relevant.
Det kan som regel arrangeres, at handyhanderen kommer og henter sengen, uden at du er hjemme. Men det kræver måske lidt mere planlægning end ellers. Vær derfor tidligt ude med at gøre opmærksom på dine ønsker. Desuden er det op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved, at handyhanderen arbejder alene i dit hjem. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tænk også over følgende:
Det er vigtigt, at I er enige om betingelserne for arbejdet, så drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hjemme hos dig.
Nej, det kræver typisk ikke en bestemt uddannelse at være sengeafhenter. Dog kan erfaring med håndtering af store genstande, herunder med tunge løft, være en meget stor fordel.
Der er en lang række fordele forbundet med at hyre en sengeafhenter via Handyhand - her nævner vi nogle af dem:
Handyhand gør det nemt at finde en sengeafhenter i farum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien sengeafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige senge afhentere i farum, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af seng kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,490.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!