Chano T.
Esbjerg
Seneste Anmeldelse
"Er fint og godt"
Samling af hentningseng
Samling af skabe
Samling af garderboer
Samling af Senge
Alle IKEAopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Esbjerg
"Er fint og godt"
Middelfart
"Alt er som aftalt 👍"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Hedehusene
"Søde mennesker"
Roskilde
"Emil was very professional and he was also really good with communication!"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Seriøs arbejdskraft!!! Her får I noget for pengene. Medbragte ting som aftalt, og over forventning… Pauser….. Det er noget man kan tage når arbejdet er færdig.💪🏼 De bedste anbefalinger herfra.
Haveaffald skal køres væk
1,100,-
Sympatisk og effektiv.
Bortskaffelse af klaver
600,-
Rigtig flink, hurtig og effektiv arbejde. God varme anbefales.
Kørsel til genbrugsplads
2,000,-
Nem kommunikation og punktlig
Afhentning af tungt pengeskab
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning af hus + garage
15,000 kr
Vejen
Rydning af et hus på ca 100m2 stueplan+1. Etage samt en garage. Garagen er så fyldt op med ting at man ikke kan gå rundt. Huset er også fyldt op overalt, men dog med mulighed for at gå rundt men i alle hjørner er der fyldt op med ting fra genbrugsbutikker (vedkommende der boede der er hoarder/samler. Garagen er ca 25m2. Der er få tunge ting som møbler, men det meste er mindre ting som billeder, vaser, og andre småting. Tingene skal smides ud. Der er nem adgang til huset og garagen. Garagen er kun et rum og huset har 6 rum.
Haveaffald skal køres væk
1,000 kr
Vejen
Haveaffald skal køres på genbrugspladsen, som ligger cirka 3 km væk. Det er haveaffald fra hæk og træer som er skåret ned. (Ingen store tunge stammer) Jeg tænker der skal køres 5-7 gange afhængig af trailer størrelse. En stor trailer er bedst. Bil og trailer skal selv medbringes. Skal gøres lørdag eller søndag
fjernelse af rødder/stubfræsning - anlæggelse af sten i stedet for den gamle græsplæne græsplæne
5,000 kr
Vejen
Ud mod vejen er der et mindre område (2,5m x 5m) med sten og i forlængelse af dette en gammel græsplæne. Dette ønsker vi fjernet og i stedet få lagt enten perlesten eller ny græsplæne på hele området. Afhængig af pris. Her ville det være fint med vejledning fra jer, vedr. forberedelse før lægning af nyt materiale? I området med sten er der rødder fra to små og en mindre gammel træstub som også må fjernes. Sten og gammel græsplæne ønsker vi hjælp til at få bortskaffet. Der er nem adgang til området for maskiner og materialer.
Afhentning af gamle mursten
2,000 kr
Vejen
Afhentning af gamle mursten, vi læsser gerne selv hvis i stiller en container. Mængde: ved ikke præcist men tænker i omegn af 3 - 5 tons Containeren kan sættes i gårdspladsen Budgettet er ikke så stort, så håber det kan gøres så billigt som muligt..!!! :-)
Bortskaffelse af klaver
800 kr
Vejen
Bortskaffelse af klaver fra 1. sal på et plejehjem. Det skal køres på lossepladsen. Der er gode betingelser omkring flytning af klaveret. God plads, brede dobbelt døre og en elevator
Når man vil booke hjælp til at få afhentet en seng, kan det være godt at forberede sig på, hvad man kan forvente. I det følgende får du et overblik over, hvad servicen generelt og konkret kan indebære, hvilket udstyr der indgår i arbejdet og øvrige praktiske forhold. Læs med og bliv klædt godt på til at hyre en sengeafhenter.
Når du hyrer en sengeafhenter, omfatter servicen generelt følgende:
Overordnet set inddeles servicetyperne inden for denne kategori i tre grupper:
Den person eller det firma, der typisk står for at afhente senge, kan have forskellige betegnelser:
To oplagte alternativer til at få en handyhander til at afhente din gamle seng er:
Afhængigt af den konkrete opgave kan det blive nødvendigt med forskellige typer af udstyr til at klare afhentningen af sengen, men generelt indgår følgende udstyr:
I de fleste tilfælde stiller handyhanderen, du hyrer, diverse udstyr til rådighed for arbejdet som en samlet service. Det kan også være, at du ønsker at stille nogle af dine egne remedier eller dit køretøj til rådighed. Tag i alle tilfælde en snak med handyhanderen hurtigst muligt, så I er enige om, hvordan I er dækket ind.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen sættes typisk efter afstanden mellem afhentningsstedet og destinationen samt opgavens overordnede omfang. Du kan få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside. Handyhandere byder herefter på opgaven. Buddene svarer til faste priser, ikke timepriser, og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022, og servicefradraget hos Skat omfatter ikke servicen at få afhentet en seng.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Nogle af de typiske modtagere af hjælpen fra en handyhander, der kan afhente en seng, er:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste sengeafhenter, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ved afhentning af en seng knytter miljøvenlige løsninger sig især til måden, sengen bortskaffes på. Undersøg, hvad mulighederne er for at “affaldssortere” sengens forskellige dele korrekt eller sende sengen til genbrug. Husk at gøre opmærksom på dine ønsker til miljøvenlighed allerede i din opgavebeskrivelse.
Det er ofte en fordel at klare arbejdet med afhentning af seng på et tidspunkt af dagen, hvor genbrugspladsen eller det sted, sengen ønskes leveret på, har åbent. Vær desuden opmærksom på eventuelle støjgener i forhold til naboer, hvis dette er relevant.
Det kan som regel arrangeres, at handyhanderen kommer og henter sengen, uden at du er hjemme. Men det kræver måske lidt mere planlægning end ellers. Vær derfor tidligt ude med at gøre opmærksom på dine ønsker. Desuden er det op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved, at handyhanderen arbejder alene i dit hjem. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tænk også over følgende:
Det er vigtigt, at I er enige om betingelserne for arbejdet, så drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hjemme hos dig.
Nej, det kræver typisk ikke en bestemt uddannelse at være sengeafhenter. Dog kan erfaring med håndtering af store genstande, herunder med tunge løft, være en meget stor fordel.
Der er en lang række fordele forbundet med at hyre en sengeafhenter via Handyhand - her nævner vi nogle af dem:
Handyhand gør det nemt at finde en sengeafhenter i vejen til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien sengeafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige senge afhentere i vejen, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af seng kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 8,750.00,- til 13,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!