Person udfører erhvervsflytning med flyttekasser i kontormiljø.

Erhvervsflytning

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter nær dig

Erhvervsflyttemænd til alle dine behov

Firmaflytning

Kontorflyt

Afhentning af kontormøbler

Etageflyt kontor

Alle erhvervsflytteopgaver...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste erhvervsflyttemænd

Opgaveejer for løst opgaver online

Reyes A.

Kokkedal

4.9
(348)

Seneste Anmeldelse

"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."

Opgaveejer for løst opgaver online

Nazam M.

København N

5.0
(285)

Seneste Anmeldelse

"Alt godt"

Opgaveejer for løst opgaver online

Erkan S.

Hedehusene

4.9
(666)

Seneste Anmeldelse

"Supper udførelse"

Opgaveejer for løst opgaver online

Emil D.

Roskilde

5.0
(197)

Seneste Anmeldelse

"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mohammad S.

Hvidovre

5.0
(290)

Seneste Anmeldelse

"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."

Opgaveejer for løst opgaver online

Benyamin H.

Randers NV

4.9
(131)

Seneste Anmeldelse

"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."

Opgaveejer for løst opgaver online

Josef E.

Malmö

4.7
(185)

Seneste Anmeldelse

"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Michael F.

Rødovre

4.9
(223)

Seneste Anmeldelse

"Michael kom op til vores sommerhus og rengjorde 2 store sofaer. Han var meget omhyggelig og effektiv og havde professionelt udstyr med. Booker ham klart igen til andre opgaver :)"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Matin og hans makker var super dygtige og gjorde et kæmpe stykke arbejde. De tog sig god tid til opgaven for at sikre en god kvalitet af arbejdet og var meget præcise i opsætning af gardiner, billeder mm. Det var en fast pris og de tog sig den tid det tog uden at stresse eller have en bagkant på opgaven. Jeg endte endda med på samme dag at booke Matin igen til en ekstra opgave, så tilfredse var vi med opgaven. Derudover var medbragte værktøj, skruer mm i top kvalitet og han havde ALT med til opgaven.

flytte kontor til overfor, skriveborde mm i kælderen. 2 mand 1-2 timer. Hjælp til opsætning af bille

2,000,-

comment.user?.profileImg

Godt arbejde

Flytte: 1 seng, 2 borde, 1 kontorstol og 2 flyttekasser

1,500,-

comment.user?.profileImg

"Kasper virker meget venlig og har udført opgaven til punkt og prikke 😊 Kan varmt anbefales!"

Restflytning kontor

450,-

comment.user?.profileImg

Stærkt og hurtigt arbejde

Afhent kølebord og grill erhvervskøkken

900,-

comment.user?.profileImg

Daniel flyttede et indbygget skab og var mega effektiv, super kommunikation og har lavet et flot stykke arbejde. Kan varmt anbefales.

Flytte af indbygget invita skab fra kontor til gang

3,000,-

comment.user?.profileImg

Super oplevelse med Simons services. Vi var ikke til stede på flyttedagen, men det blevet klaret til perfektion helt selvstændigt ud fra en guide jeg havde sendt ham på SMS. Kan klart anbefale Simon!

Flytning af kontorinventar i Odense

3,500,-

Gennemsnitslig anmeldelser af erhvervsflyttemænd

Baseret på 4280 Anmeldelser

4.93
4144
63
17
9
47

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver

Bære møbler op på et kontor

3,000 kr

København K

Vi skal flytte i et nyt kontor, i den forbindelse får vi leveret møbler der skal bæres op på 3 sal

Vi skal have flyttet 3 borde fra 2. sal midt i Kbh til 7400 Herning

500 kr

Herning

3 borde skal bæres ned fra 2. sal i Kbh, pakkes i tæpper og sendes til Herning

Flytning af møbler op til 3. sal

København S

Vi har en trailer der kommer med møbler fra Aalborg og de skal flyttes nede fra gaden op til 3. sal i en lejlighed på Islands Brygge 2300 KBH S Opgaven skal udføres d. 2. april. nærmere tidpunkt specificeres senere.

Flyt skab

1,000 kr

København NV

Vi skal have båret et skab op på 4. sal

Opbæring af flyttelæs til 3. sal samt til kælderrum

København Ø

Lørdag den 26/2 skal vi flytte ind på 3. sal i København Ø i en 3 værelses lejlighed på 100 m2. Vi kunne godt bruge hjælp til at bære tingene op i lejligheden. Vi får selv flyttet tingene så de skal altså blot bæres op på 3. sal. Vi har ikke nogle voldsomt store ting. Største ting er 2 senge på 80x200 (boxmadras) samt en 3 personers sofa. Der ud over en masse andre mindre ting samt flyttekasser. Lørdag 26/2-21

Bære møbler

500 kr

Risskov

Jeg skal have båret møbler ned fra 1. sal og så ca. 50 m til en lejet flyttebil. Det vil være en sofa, et spisebord, 6 stole, en lænestol, et tv-bord, et sofabord, 2 kommoder og en madras

Flyttet et skab op i stueetagen i samme hus

Hillerød

Har et skab som skal bæres fra stue og op på første sal

Hjelp at flytte nogle møbler og kasser fra bil til lejlighed på 3. sal.

650 kr

København N

En gammel skab, lille men tung, skal bæres fra en varevogn til lejligheden på 3. sal. Også nogle kasser og små ting.

Skal have flyttet seng sofa og en kommode fra 3 sal og til storskrald

500 kr

København S

hej jeg skal have hentet en stor sofa der kan deles i 2. Samt en tung kommode og et glasskab. Det skal bæres ned fra 3 sal og kæres til storskrald

Flytte tunge ting til 3. Sal

2,000 kr

Ballerup

Vi skal flytte fra rækkehus til 3. Sal. Vi skal have båret senge, kommoder, sofa, spisebord og kommoder op i lejligheden. Altså en del tunge ting. Min mand kan hjælpe

Restflytning kontor

500 kr

Slagelse

1 kontorstol, 1 printer, 1 flyttekasse, 1 mindre køleskab, 1 lille kaffemaskine, 1 cafe bord, 1 lille lampe, nogle bøger og noget papir.

Flytning

2,500 kr

Nykøbing F

2 enkeltsenge, 1 vaskemaskine, 1 spisebord, 4 spisebordsstole, 2 skriveborder, 1 sofa, 1 lille reol.

Flytning

7,000 kr

Regstrup

4 kommoder, 4 tv, 1 sofa, 1 lænestol, 4 reoler, sofabord, spisebord, 6 stole, 2 kontorstole, 2 gulvlampe, 2 skriveborde, 1 hængestol, 50-60 flyttekasser, krukker, vaskemaskine, tørretumbler

Flytte et lille værelse.

600 kr

Frederiksberg

Seng, 1,40 (Boxmadrass + overmadrass), skabe, skrivebord, lett hylle og noen bagger med tøj.

Privatflytning

5,000 kr

København N

ca. 40 flyttekasser, Spisebord + 6 stole, lille skrivebord, daybed, sofa, lille kommode, 2 reoler, enkelte småting

Flytte lille lejlighed

4,000 kr

Esbjerg

Sofa, seng, babyseng, skab, spisebord, stole, sofa, skænk, bogreol, tæpper og et par flyttekasser.

Flytning og udsmidning

1,500 kr

Frederiksberg

15 flytte kasser, 2 borde + 4 stole, 2 tv +tv bord, kommode, lille arkivskab på hjul, natbord, 2 standerlamper. Udsmidning af sofa, enkelt mands seng og ca 10 skraldesække.

Flytning

2,500 kr

Nykøbing F

1 vaskemaskine, 2 stk enkeltsenge, 2 stk skriveborder, 1 spisebord ø 100 cm, 4 spisebordsstole, 1 modulsofa i tre dele a 90 x 90 cm, 1 legekøkken, 1 skrivebordsstol.

Der skal flyttes lidt møbler og 10-15 flyttekasser i kort afstans

1,500 kr

Viborg

Et børneværelse med skrivebord og seng 10-15 flyttekasser 1 lille sofa 1 lænestol 2 solstole og lille havesofa 6 spisestue stole 1 fjernsyn + bord 1 sengemøbel Grill

Flyttet nogle få møbler og kasser

1,000 kr

Gjerlev J

2 reoler, 4 spisestue stole, 5 flytte kasser, nogle billeder, 1 hylde, lille tobaksbord.

Flytning af kontor i Århus C

Aarhus

Skal have flyttet vores kontor fra et sted til et andet i Århus C. Det drejer sig om 5 større kontorborde kontorstole skærme og andet diverse. Kontorbordene skal skrues fra hinanden for at kunne flyttes. Og derefter sættes op igen på det nye kontor. Vi har bil og anhænger til flytningen. Det skal I selv kunne køre. Vi skal bruge 2 friske gutter til at klare alt. Kom gerne med en timepris eller en fast pris afhængigt af hvad du / I foretrækker. Fredag d. 13 juli eller lørdag d. 14 juli. Når som helst på dagen.

Flytning af borde

Aarhus C

Vi skal have flyttet en masse skriveborde både fra kælder og fra vores 2. til 3. sal. Der er nok 30 borde som skal flyttes. Jeg tænker det tager 2-3 timer for 2-3 mand. Hurtigst muligt gerne tirsdag den 22/9

Flyttehjælp

Aalborg sø

Det drejer sig om en lille flytning af nogle ting i Aalborg. En 15 mandsseng en lænestol + puf en stor kommode et spisebord og 4 stole et sofabord samt nogle flyttekasser og tæpper. Mangler både bil med anhængertræk eller flyttebil og 2 flyttemænd. Tror det kommer til at tage 15 timer. Tingene skal flyttes ca 4 km. søndag 30 august eller mandag 31 august

Opbæring af flyttelæs

1,000 kr

København K

Vi skal have båret et flyttelæs op fra flyttebil til 5.sal i København K. Der er tale om 5 enkeltsenge, en sofa (delt i 3), en lænestol, 6 spisebordsstole, et spisebord, altanmøbler, ca 6 flyttekasser, lamper, billeder, spejl, gulvtæpper og diverse. 500 pr person pr time

kontor flyttes fra 1. sal til stuen i tilstødende hus

Haarby

Der er 3 store skriveborde tæpper stole 9 ikea kasse reoler samt indhold i reolerne (mapper m.m.). Computere printere m.m. Opgaven kræver 2 mand til borde og reoler. Gerne en dag i tidsrummet 28-31 oktober efter aftale evt før hvis det passer bedre.

samlet 9 skriveborde og 2 konferenceborde

København Ø

Vi skal flytte ind på et kontor på Østerbrogade 146B København og vil have hjælp med at samle 9 stk.. skriveborde og 2 stk. konferenceborde. Hvis det kan lade sig gøre så fredag den 13. august. Vi har fået af vide at vi skal bruge en boremaskine.

Flyttet af nogle møbler fra Kolding til Esbjerg og Hedensted.

Kolding

Der skal flyttes følgende møbler fra Kolding: til Esbjerg: 4 hæve/sænkebord + 2 reoler på hjul til Hedensted: 2 hæve/sænkeborg + 2 kontorstole Vores budget er kr. 2.000- ex. moms Opgaven skal udføres senest tirsdag den 24. august 2021. Når vi er blevet enig sendes en mail med adresserne i Esbjerg og Hedensted.

Flytning af seng sofa bord og små ting

Aalborg

Aalborg C. Vi kommer med et flyttelæs fra Aarhus og har brug for en til to stærke personer som vil give en hånd med det tunge. Fra bil og op på 1.sal. 4 januar Omkring kl. 13.00.

Flyt af kontormøbler fra Sjælland til Esbjerg

Taastrup

Hjælp til flyt af 4-5 kontorsæt bestående á skrivebord og stol fra kontorhotel på Sjælland til kontorhotel i Esbjerg søges. Vores budget er kr. 5000 + moms (inkl. kørsel). Hurtigst muligt

HASTER 2-3 mand til flyttearbejde timepris 250kr

Online

Vi skal have hjælp til at få flyttet et bord og en seng fra 4 sal - der er bestilt en kran så det er hjælp til at løfte op i kranen. I skal medbringe en værktøjs kasse da der er et vindue der skal skrues ned/ud. I dag d. 01/06 kl. 16.00 i Grønnegade i Aarhus 8000 C - opgaven tager ca 2 timer.

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Relevante spørgsmål

  • Erhvervsflytning refererer til processen med at flytte et firma eller en virksomhed fra en placering til en anden. Det kan omfatte flytning af kontorudstyr, inventar, dokumenter og medarbejdere til den nye placering. Erhvervsflytninger udføres normalt af specialiserede flyttefirmaer for at sikre en effektiv og problemfri overgang.

  • For at planlægge en erhvervsflytning skal du først identificere behovene for den nye placering, herunder plads, faciliteter og logistik. Derefter skal du udarbejde en tidsplan, budget og ansætte et professionelt flyttefirma. Kommunikation med medarbejdere og interessenter er også vigtig. Husk at opdatere adresser, informere kunder og sikre, at IT-systemer og udstyr er klar til brug på den nye placering.

  • Der er flere fordele ved at benytte sig af professionelle erhvervsflyttere. De har ekspertise og erfaring i at håndtere flytninger effektivt og sikre, at alt udstyr og inventar transporteres sikkert. De kan også hjælpe med planlægning og organisering af flytningen, hvilket sparer tid og minimerer forstyrrelser for virksomheden. Desuden kan de tilbyde forsikring og erstatning i tilfælde af skader eller tab under flytningen.

  • For at sikre, at alle virksomhedens ejendele bliver flyttet sikkert, er det vigtigt at følge nogle nøgletrin. Start med at lave en detaljeret inventarliste og mærk alle ejendele tydeligt. Pak dem forsvarligt og brug passende emballage. Ansæt pålidelige og erfarne flyttefolk eller et professionelt flyttefirma. Sørg for, at der er tilstrækkelig forsikringsdækning for at beskytte mod eventuelle skader eller tab under flytningen. Overvåg og kontroller hele flytteprocessen nøje for at sikre, at alt går efter planen.

  • Typiske omkostninger ved en erhvervsflytning kan variere afhængigt af flere faktorer. Nogle af de mest almindelige omkostninger inkluderer leje af nye lokaler, flyttefirmaets gebyrer, transportomkostninger, eventuelle ombygnings- eller renoveringsomkostninger, opdatering af IT-udstyr og møbler samt omkostninger til kommunikation og annoncering af den nye adresse. Det anbefales at få tilbud fra forskellige leverandører for at få et mere præcist estimat.

  • Når man skal vælge det rette flyttefirma til en erhvervsflytning, er der flere faktorer at overveje. Start med at undersøge firmaets erfaring og omdømme inden for erhvervsflytninger. Tjek også deres forsikringsdækning og om de har specialiseret udstyr til at håndtere virksomhedens specifikke behov. Indhent tilbud fra forskellige firmaer og sammenlign priser og services. Læs anmeldelser og få anbefalinger fra andre virksomheder. Endelig, sørg for at kommunikere tydeligt med det valgte firma omkring jeres krav og forventninger for at sikre en problemfri flytning.