Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Firmaflytning
Kontorflyt
Afhentning af kontormøbler
Etageflyt kontor
Alle erhvervsflytteopgaver...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Randers NV
"Effektive gutter."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Hvidovre
":))"
Matin og hans makker var super dygtige og gjorde et kæmpe stykke arbejde. De tog sig god tid til opgaven for at sikre en god kvalitet af arbejdet og var meget præcise i opsætning af gardiner, billeder mm. Det var en fast pris og de tog sig den tid det tog uden at stresse eller have en bagkant på opgaven. Jeg endte endda med på samme dag at booke Matin igen til en ekstra opgave, så tilfredse var vi med opgaven. Derudover var medbragte værktøj, skruer mm i top kvalitet og han havde ALT med til opgaven.
flytte kontor til overfor, skriveborde mm i kælderen. 2 mand 1-2 timer. Hjælp til opsætning af bille
2,000,-
Godt arbejde
Flytte: 1 seng, 2 borde, 1 kontorstol og 2 flyttekasser
1,500,-
"Kasper virker meget venlig og har udført opgaven til punkt og prikke 😊 Kan varmt anbefales!"
Restflytning kontor
450,-
Stærkt og hurtigt arbejde
Afhent kølebord og grill erhvervskøkken
900,-
Daniel flyttede et indbygget skab og var mega effektiv, super kommunikation og har lavet et flot stykke arbejde. Kan varmt anbefales.
Flytte af indbygget invita skab fra kontor til gang
3,000,-
Super oplevelse med Simons services. Vi var ikke til stede på flyttedagen, men det blevet klaret til perfektion helt selvstændigt ud fra en guide jeg havde sendt ham på SMS. Kan klart anbefale Simon!
Flytning af kontorinventar i Odense
3,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bære møbler op på et kontor
3,000 kr
København K
Vi skal flytte i et nyt kontor, i den forbindelse får vi leveret møbler der skal bæres op på 3 sal
Vi skal have flyttet 3 borde fra 2. sal midt i Kbh til 7400 Herning
500 kr
Herning
3 borde skal bæres ned fra 2. sal i Kbh, pakkes i tæpper og sendes til Herning
Flytning af møbler op til 3. sal
København S
Vi har en trailer der kommer med møbler fra Aalborg og de skal flyttes nede fra gaden op til 3. sal i en lejlighed på Islands Brygge 2300 KBH S Opgaven skal udføres d. 2. april. nærmere tidpunkt specificeres senere.
Flyt skab
1,000 kr
København NV
Vi skal have båret et skab op på 4. sal
Opbæring af flyttelæs til 3. sal samt til kælderrum
København Ø
Lørdag den 26/2 skal vi flytte ind på 3. sal i København Ø i en 3 værelses lejlighed på 100 m2. Vi kunne godt bruge hjælp til at bære tingene op i lejligheden. Vi får selv flyttet tingene så de skal altså blot bæres op på 3. sal. Vi har ikke nogle voldsomt store ting. Største ting er 2 senge på 80x200 (boxmadras) samt en 3 personers sofa. Der ud over en masse andre mindre ting samt flyttekasser. Lørdag 26/2-21
Bære møbler
500 kr
Risskov
Jeg skal have båret møbler ned fra 1. sal og så ca. 50 m til en lejet flyttebil. Det vil være en sofa, et spisebord, 6 stole, en lænestol, et tv-bord, et sofabord, 2 kommoder og en madras
Flyttet et skab op i stueetagen i samme hus
Hillerød
Har et skab som skal bæres fra stue og op på første sal
Hjelp at flytte nogle møbler og kasser fra bil til lejlighed på 3. sal.
650 kr
København N
En gammel skab, lille men tung, skal bæres fra en varevogn til lejligheden på 3. sal. Også nogle kasser og små ting.
Skal have flyttet seng sofa og en kommode fra 3 sal og til storskrald
500 kr
København S
hej jeg skal have hentet en stor sofa der kan deles i 2. Samt en tung kommode og et glasskab. Det skal bæres ned fra 3 sal og kæres til storskrald
Flytte tunge ting til 3. Sal
2,000 kr
Ballerup
Vi skal flytte fra rækkehus til 3. Sal. Vi skal have båret senge, kommoder, sofa, spisebord og kommoder op i lejligheden. Altså en del tunge ting. Min mand kan hjælpe
Restflytning kontor
500 kr
Slagelse
1 kontorstol, 1 printer, 1 flyttekasse, 1 mindre køleskab, 1 lille kaffemaskine, 1 cafe bord, 1 lille lampe, nogle bøger og noget papir.
Flytning
2,500 kr
Nykøbing F
2 enkeltsenge, 1 vaskemaskine, 1 spisebord, 4 spisebordsstole, 2 skriveborder, 1 sofa, 1 lille reol.
Flytning
7,000 kr
Regstrup
4 kommoder, 4 tv, 1 sofa, 1 lænestol, 4 reoler, sofabord, spisebord, 6 stole, 2 kontorstole, 2 gulvlampe, 2 skriveborde, 1 hængestol, 50-60 flyttekasser, krukker, vaskemaskine, tørretumbler
Flytte et lille værelse.
600 kr
Frederiksberg
Seng, 1,40 (Boxmadrass + overmadrass), skabe, skrivebord, lett hylle og noen bagger med tøj.
Privatflytning
5,000 kr
København N
ca. 40 flyttekasser, Spisebord + 6 stole, lille skrivebord, daybed, sofa, lille kommode, 2 reoler, enkelte småting
Flytte lille lejlighed
4,000 kr
Esbjerg
Sofa, seng, babyseng, skab, spisebord, stole, sofa, skænk, bogreol, tæpper og et par flyttekasser.
Flytning og udsmidning
1,500 kr
Frederiksberg
15 flytte kasser, 2 borde + 4 stole, 2 tv +tv bord, kommode, lille arkivskab på hjul, natbord, 2 standerlamper. Udsmidning af sofa, enkelt mands seng og ca 10 skraldesække.
Flytning
2,500 kr
Nykøbing F
1 vaskemaskine, 2 stk enkeltsenge, 2 stk skriveborder, 1 spisebord ø 100 cm, 4 spisebordsstole, 1 modulsofa i tre dele a 90 x 90 cm, 1 legekøkken, 1 skrivebordsstol.
Der skal flyttes lidt møbler og 10-15 flyttekasser i kort afstans
1,500 kr
Viborg
Et børneværelse med skrivebord og seng 10-15 flyttekasser 1 lille sofa 1 lænestol 2 solstole og lille havesofa 6 spisestue stole 1 fjernsyn + bord 1 sengemøbel Grill
Flyttet nogle få møbler og kasser
1,000 kr
Gjerlev J
2 reoler, 4 spisestue stole, 5 flytte kasser, nogle billeder, 1 hylde, lille tobaksbord.
Flytning af kontor i Århus C
Aarhus
Skal have flyttet vores kontor fra et sted til et andet i Århus C. Det drejer sig om 5 større kontorborde kontorstole skærme og andet diverse. Kontorbordene skal skrues fra hinanden for at kunne flyttes. Og derefter sættes op igen på det nye kontor. Vi har bil og anhænger til flytningen. Det skal I selv kunne køre. Vi skal bruge 2 friske gutter til at klare alt. Kom gerne med en timepris eller en fast pris afhængigt af hvad du / I foretrækker. Fredag d. 13 juli eller lørdag d. 14 juli. Når som helst på dagen.
Flytning af borde
Aarhus C
Vi skal have flyttet en masse skriveborde både fra kælder og fra vores 2. til 3. sal. Der er nok 30 borde som skal flyttes. Jeg tænker det tager 2-3 timer for 2-3 mand. Hurtigst muligt gerne tirsdag den 22/9
Flyttehjælp
Aalborg sø
Det drejer sig om en lille flytning af nogle ting i Aalborg. En 15 mandsseng en lænestol + puf en stor kommode et spisebord og 4 stole et sofabord samt nogle flyttekasser og tæpper. Mangler både bil med anhængertræk eller flyttebil og 2 flyttemænd. Tror det kommer til at tage 15 timer. Tingene skal flyttes ca 4 km. søndag 30 august eller mandag 31 august
Opbæring af flyttelæs
1,000 kr
København K
Vi skal have båret et flyttelæs op fra flyttebil til 5.sal i København K. Der er tale om 5 enkeltsenge, en sofa (delt i 3), en lænestol, 6 spisebordsstole, et spisebord, altanmøbler, ca 6 flyttekasser, lamper, billeder, spejl, gulvtæpper og diverse. 500 pr person pr time
kontor flyttes fra 1. sal til stuen i tilstødende hus
Haarby
Der er 3 store skriveborde tæpper stole 9 ikea kasse reoler samt indhold i reolerne (mapper m.m.). Computere printere m.m. Opgaven kræver 2 mand til borde og reoler. Gerne en dag i tidsrummet 28-31 oktober efter aftale evt før hvis det passer bedre.
samlet 9 skriveborde og 2 konferenceborde
København Ø
Vi skal flytte ind på et kontor på Østerbrogade 146B København og vil have hjælp med at samle 9 stk.. skriveborde og 2 stk. konferenceborde. Hvis det kan lade sig gøre så fredag den 13. august. Vi har fået af vide at vi skal bruge en boremaskine.
Flyttet af nogle møbler fra Kolding til Esbjerg og Hedensted.
Kolding
Der skal flyttes følgende møbler fra Kolding: til Esbjerg: 4 hæve/sænkebord + 2 reoler på hjul til Hedensted: 2 hæve/sænkeborg + 2 kontorstole Vores budget er kr. 2.000- ex. moms Opgaven skal udføres senest tirsdag den 24. august 2021. Når vi er blevet enig sendes en mail med adresserne i Esbjerg og Hedensted.
Flytning af seng sofa bord og små ting
Aalborg
Aalborg C. Vi kommer med et flyttelæs fra Aarhus og har brug for en til to stærke personer som vil give en hånd med det tunge. Fra bil og op på 1.sal. 4 januar Omkring kl. 13.00.
Flyt af kontormøbler fra Sjælland til Esbjerg
Taastrup
Hjælp til flyt af 4-5 kontorsæt bestående á skrivebord og stol fra kontorhotel på Sjælland til kontorhotel i Esbjerg søges. Vores budget er kr. 5000 + moms (inkl. kørsel). Hurtigst muligt
HASTER 2-3 mand til flyttearbejde timepris 250kr
Online
Vi skal have hjælp til at få flyttet et bord og en seng fra 4 sal - der er bestilt en kran så det er hjælp til at løfte op i kranen. I skal medbringe en værktøjs kasse da der er et vindue der skal skrues ned/ud. I dag d. 01/06 kl. 16.00 i Grønnegade i Aarhus 8000 C - opgaven tager ca 2 timer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Erhvervsflytning refererer til processen med at flytte et firma eller en virksomhed fra en placering til en anden. Det kan omfatte flytning af kontorudstyr, inventar, dokumenter og medarbejdere til den nye placering. Erhvervsflytninger udføres normalt af specialiserede flyttefirmaer for at sikre en effektiv og problemfri overgang.
For at planlægge en erhvervsflytning skal du først identificere behovene for den nye placering, herunder plads, faciliteter og logistik. Derefter skal du udarbejde en tidsplan, budget og ansætte et professionelt flyttefirma. Kommunikation med medarbejdere og interessenter er også vigtig. Husk at opdatere adresser, informere kunder og sikre, at IT-systemer og udstyr er klar til brug på den nye placering.
Der er flere fordele ved at benytte sig af professionelle erhvervsflyttere. De har ekspertise og erfaring i at håndtere flytninger effektivt og sikre, at alt udstyr og inventar transporteres sikkert. De kan også hjælpe med planlægning og organisering af flytningen, hvilket sparer tid og minimerer forstyrrelser for virksomheden. Desuden kan de tilbyde forsikring og erstatning i tilfælde af skader eller tab under flytningen.
For at sikre, at alle virksomhedens ejendele bliver flyttet sikkert, er det vigtigt at følge nogle nøgletrin. Start med at lave en detaljeret inventarliste og mærk alle ejendele tydeligt. Pak dem forsvarligt og brug passende emballage. Ansæt pålidelige og erfarne flyttefolk eller et professionelt flyttefirma. Sørg for, at der er tilstrækkelig forsikringsdækning for at beskytte mod eventuelle skader eller tab under flytningen. Overvåg og kontroller hele flytteprocessen nøje for at sikre, at alt går efter planen.
Typiske omkostninger ved en erhvervsflytning kan variere afhængigt af flere faktorer. Nogle af de mest almindelige omkostninger inkluderer leje af nye lokaler, flyttefirmaets gebyrer, transportomkostninger, eventuelle ombygnings- eller renoveringsomkostninger, opdatering af IT-udstyr og møbler samt omkostninger til kommunikation og annoncering af den nye adresse. Det anbefales at få tilbud fra forskellige leverandører for at få et mere præcist estimat.
Når man skal vælge det rette flyttefirma til en erhvervsflytning, er der flere faktorer at overveje. Start med at undersøge firmaets erfaring og omdømme inden for erhvervsflytninger. Tjek også deres forsikringsdækning og om de har specialiseret udstyr til at håndtere virksomhedens specifikke behov. Indhent tilbud fra forskellige firmaer og sammenlign priser og services. Læs anmeldelser og få anbefalinger fra andre virksomheder. Endelig, sørg for at kommunikere tydeligt med det valgte firma omkring jeres krav og forventninger for at sikre en problemfri flytning.