
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Recommended"
Verifikationer
Info

Ned- og udpakning
Transport af kontormøbler
Håndtering af tunge genstande
Flyt af stort og småt
Og meget andet
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Recommended"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Værløse
"Alt gik som smurt"
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Perfekt og hurtig afhentning af toilet, kan klart anbefale Shahin."
Info

Se profil
Ishøj
"Super søde og effektive, MEGET hjælpsomme! Jeg giver mine varmeste anbefalinger😊"
Info

Helt fantastisk oplevelse. 2 søde serviceminded gutter. De kom præcist som aftalt og det var en sand fornøjelse.
Flytning
500,-

Det var en fornøjelse! Tingene blev gjort hurtigt og effektivt og humøret var højt ☺️
Flyttehjælp
500,-

Fantastisk hjælp
Handymand
225,-

"Han er super flink og effektiv, hensynsfuld og skånsom overfor tingene. Jeg kan klart anbefale ham!"
flytning af ting fra 1.værelses kælderrum i stuen til 2. sals lejlighed.
500,-

Mødte op som aftalt, god og hurtig kommunikation. Løste opgaven effektivt og professionelt.
Flytning af klaver
900,-

Var effektiv, venlig og leverede til aftalt tid.
Levering af seng
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bære møbler op på et kontor
3.000 kr
Vi skal flytte i et nyt kontor, i den forbindelse får vi leveret møbler der skal bæres op på 3 sal
Vi skal have flyttet 3 borde fra 2. sal midt i Kbh til 7400 Herning
500 kr
3 borde skal bæres ned fra 2. sal i Kbh, pakkes i tæpper og sendes til Herning
Flytning af møbler op til 3. sal
Vi har en trailer der kommer med møbler fra Aalborg og de skal flyttes nede fra gaden op til 3. sal i en lejlighed på Islands Brygge 2300 KBH S Opgaven skal udføres d. 2. april. nærmere tidpunkt specificeres senere.
Flyt skab
1.000 kr
Vi skal have båret et skab op på 4. sal
Opbæring af flyttelæs til 3. sal samt til kælderrum
Lørdag den 26/2 skal vi flytte ind på 3. sal i København Ø i en 3 værelses lejlighed på 100 m2. Vi kunne godt bruge hjælp til at bære tingene op i lejligheden. Vi får selv flyttet tingene så de skal altså blot bæres op på 3. sal. Vi har ikke nogle voldsomt store ting. Største ting er 2 senge på 80x200 (boxmadras) samt en 3 personers sofa. Der ud over en masse andre mindre ting samt flyttekasser. Lørdag 26/2-21
Bære møbler
500 kr
Jeg skal have båret møbler ned fra 1. sal og så ca. 50 m til en lejet flyttebil. Det vil være en sofa, et spisebord, 6 stole, en lænestol, et tv-bord, et sofabord, 2 kommoder og en madras
Flyttet et skab op i stueetagen i samme hus
Har et skab som skal bæres fra stue og op på første sal
Hjelp at flytte nogle møbler og kasser fra bil til lejlighed på 3. sal.
650 kr
En gammel skab, lille men tung, skal bæres fra en varevogn til lejligheden på 3. sal. Også nogle kasser og små ting.
Skal have flyttet seng sofa og en kommode fra 3 sal og til storskrald
500 kr
hej jeg skal have hentet en stor sofa der kan deles i 2. Samt en tung kommode og et glasskab. Det skal bæres ned fra 3 sal og kæres til storskrald
Flytte tunge ting til 3. Sal
2.000 kr
Vi skal flytte fra rækkehus til 3. Sal. Vi skal have båret senge, kommoder, sofa, spisebord og kommoder op i lejligheden. Altså en del tunge ting. Min mand kan hjælpe
Restflytning kontor
500 kr
1 kontorstol, 1 printer, 1 flyttekasse, 1 mindre køleskab, 1 lille kaffemaskine, 1 cafe bord, 1 lille lampe, nogle bøger og noget papir.
Flytning
2.500 kr
2 enkeltsenge, 1 vaskemaskine, 1 spisebord, 4 spisebordsstole, 2 skriveborder, 1 sofa, 1 lille reol.
Flytning
7.000 kr
4 kommoder, 4 tv, 1 sofa, 1 lænestol, 4 reoler, sofabord, spisebord, 6 stole, 2 kontorstole, 2 gulvlampe, 2 skriveborde, 1 hængestol, 50-60 flyttekasser, krukker, vaskemaskine, tørretumbler
Flytte et lille værelse.
600 kr
Seng, 1,40 (Boxmadrass + overmadrass), skabe, skrivebord, lett hylle og noen bagger med tøj.
Privatflytning
5.000 kr
ca. 40 flyttekasser, Spisebord + 6 stole, lille skrivebord, daybed, sofa, lille kommode, 2 reoler, enkelte småting
Flytte lille lejlighed
4.000 kr
Sofa, seng, babyseng, skab, spisebord, stole, sofa, skænk, bogreol, tæpper og et par flyttekasser.
Flytning og udsmidning
1.500 kr
15 flytte kasser, 2 borde + 4 stole, 2 tv +tv bord, kommode, lille arkivskab på hjul, natbord, 2 standerlamper. Udsmidning af sofa, enkelt mands seng og ca 10 skraldesække.
Flytning
2.500 kr
1 vaskemaskine, 2 stk enkeltsenge, 2 stk skriveborder, 1 spisebord ø 100 cm, 4 spisebordsstole, 1 modulsofa i tre dele a 90 x 90 cm, 1 legekøkken, 1 skrivebordsstol.
Der skal flyttes lidt møbler og 10-15 flyttekasser i kort afstans
1.500 kr
Et børneværelse med skrivebord og seng 10-15 flyttekasser 1 lille sofa 1 lænestol 2 solstole og lille havesofa 6 spisestue stole 1 fjernsyn + bord 1 sengemøbel Grill
Flyttet nogle få møbler og kasser
1.000 kr
2 reoler, 4 spisestue stole, 5 flytte kasser, nogle billeder, 1 hylde, lille tobaksbord.
Flytning af kontor i Århus C
Skal have flyttet vores kontor fra et sted til et andet i Århus C. Det drejer sig om 5 større kontorborde kontorstole skærme og andet diverse. Kontorbordene skal skrues fra hinanden for at kunne flyttes. Og derefter sættes op igen på det nye kontor. Vi har bil og anhænger til flytningen. Det skal I selv kunne køre. Vi skal bruge 2 friske gutter til at klare alt. Kom gerne med en timepris eller en fast pris afhængigt af hvad du / I foretrækker. Fredag d. 13 juli eller lørdag d. 14 juli. Når som helst på dagen.
Flytning af borde
Vi skal have flyttet en masse skriveborde både fra kælder og fra vores 2. til 3. sal. Der er nok 30 borde som skal flyttes. Jeg tænker det tager 2-3 timer for 2-3 mand. Hurtigst muligt gerne tirsdag den 22/9
Flyttehjælp
Det drejer sig om en lille flytning af nogle ting i Aalborg. En 15 mandsseng en lænestol + puf en stor kommode et spisebord og 4 stole et sofabord samt nogle flyttekasser og tæpper. Mangler både bil med anhængertræk eller flyttebil og 2 flyttemænd. Tror det kommer til at tage 15 timer. Tingene skal flyttes ca 4 km. søndag 30 august eller mandag 31 august
Opbæring af flyttelæs
1.000 kr
Vi skal have båret et flyttelæs op fra flyttebil til 5.sal i København K. Der er tale om 5 enkeltsenge, en sofa (delt i 3), en lænestol, 6 spisebordsstole, et spisebord, altanmøbler, ca 6 flyttekasser, lamper, billeder, spejl, gulvtæpper og diverse. 500 pr person pr time
kontor flyttes fra 1. sal til stuen i tilstødende hus
Der er 3 store skriveborde tæpper stole 9 ikea kasse reoler samt indhold i reolerne (mapper m.m.). Computere printere m.m. Opgaven kræver 2 mand til borde og reoler. Gerne en dag i tidsrummet 28-31 oktober efter aftale evt før hvis det passer bedre.
samlet 9 skriveborde og 2 konferenceborde
Vi skal flytte ind på et kontor på Østerbrogade 146B København og vil have hjælp med at samle 9 stk.. skriveborde og 2 stk. konferenceborde. Hvis det kan lade sig gøre så fredag den 13. august. Vi har fået af vide at vi skal bruge en boremaskine.
Flyttet af nogle møbler fra Kolding til Esbjerg og Hedensted.
Der skal flyttes følgende møbler fra Kolding: til Esbjerg: 4 hæve/sænkebord + 2 reoler på hjul til Hedensted: 2 hæve/sænkeborg + 2 kontorstole Vores budget er kr. 2.000- ex. moms Opgaven skal udføres senest tirsdag den 24. august 2021. Når vi er blevet enig sendes en mail med adresserne i Esbjerg og Hedensted.
Flytning af seng sofa bord og små ting
Aalborg C. Vi kommer med et flyttelæs fra Aarhus og har brug for en til to stærke personer som vil give en hånd med det tunge. Fra bil og op på 1.sal. 4 januar Omkring kl. 13.00.
Flyt af kontormøbler fra Sjælland til Esbjerg
Hjælp til flyt af 4-5 kontorsæt bestående á skrivebord og stol fra kontorhotel på Sjælland til kontorhotel i Esbjerg søges. Vores budget er kr. 5000 + moms (inkl. kørsel). Hurtigst muligt
HASTER 2-3 mand til flyttearbejde timepris 250kr
Vi skal have hjælp til at få flyttet et bord og en seng fra 4 sal - der er bestilt en kran så det er hjælp til at løfte op i kranen. I skal medbringe en værktøjs kasse da der er et vindue der skal skrues ned/ud. I dag d. 01/06 kl. 16.00 i Grønnegade i Aarhus 8000 C - opgaven tager ca 2 timer.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Erhvervsflytning refererer til processen med at flytte et firma eller en virksomhed fra en placering til en anden. Det kan omfatte flytning af kontorudstyr, inventar, dokumenter og medarbejdere til den nye placering. Erhvervsflytninger udføres normalt af specialiserede flyttefirmaer for at sikre en effektiv og problemfri overgang.
For at planlægge en erhvervsflytning skal du først identificere behovene for den nye placering, herunder plads, faciliteter og logistik. Derefter skal du udarbejde en tidsplan, budget og ansætte et professionelt flyttefirma. Kommunikation med medarbejdere og interessenter er også vigtig. Husk at opdatere adresser, informere kunder og sikre, at IT-systemer og udstyr er klar til brug på den nye placering.
Der er flere fordele ved at benytte sig af professionelle erhvervsflyttere. De har ekspertise og erfaring i at håndtere flytninger effektivt og sikre, at alt udstyr og inventar transporteres sikkert. De kan også hjælpe med planlægning og organisering af flytningen, hvilket sparer tid og minimerer forstyrrelser for virksomheden. Desuden kan de tilbyde forsikring og erstatning i tilfælde af skader eller tab under flytningen.
For at sikre, at alle virksomhedens ejendele bliver flyttet sikkert, er det vigtigt at følge nogle nøgletrin. Start med at lave en detaljeret inventarliste og mærk alle ejendele tydeligt. Pak dem forsvarligt og brug passende emballage. Ansæt pålidelige og erfarne flyttefolk eller et professionelt flyttefirma. Sørg for, at der er tilstrækkelig forsikringsdækning for at beskytte mod eventuelle skader eller tab under flytningen. Overvåg og kontroller hele flytteprocessen nøje for at sikre, at alt går efter planen.
Typiske omkostninger ved en erhvervsflytning kan variere afhængigt af flere faktorer. Nogle af de mest almindelige omkostninger inkluderer leje af nye lokaler, flyttefirmaets gebyrer, transportomkostninger, eventuelle ombygnings- eller renoveringsomkostninger, opdatering af IT-udstyr og møbler samt omkostninger til kommunikation og annoncering af den nye adresse. Det anbefales at få tilbud fra forskellige leverandører for at få et mere præcist estimat.
Når man skal vælge det rette flyttefirma til en erhvervsflytning, er der flere faktorer at overveje. Start med at undersøge firmaets erfaring og omdømme inden for erhvervsflytninger. Tjek også deres forsikringsdækning og om de har specialiseret udstyr til at håndtere virksomhedens specifikke behov. Indhent tilbud fra forskellige firmaer og sammenlign priser og services. Læs anmeldelser og få anbefalinger fra andre virksomheder. Endelig, sørg for at kommunikere tydeligt med det valgte firma omkring jeres krav og forventninger for at sikre en problemfri flytning.