Person udfører erhvervsflytning med flyttekasser i kontormiljø.

Erhvervsflytning

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra lokale flyttemænd

Flyttemænd til alle dine behov

Ned- og udpakning

Transport af kontormøbler

Håndtering af tunge genstande

Flyt af stort og småt

Og meget andet

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste flyttemænd

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1501 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Recommended"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazam M..

København N

5,0
572 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Venlig punktlig og ordenlig"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Reyes A..

Kokkedal

4,9
354 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Dygtig og punktlig."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Emil D..

Roskilde

5,0
298 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"

Verifikationer

Info

anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mohammad S..

Hvidovre

5,0
327 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"👍🏼💪🏼"

Verifikationer

Info

anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Michael F..

Værløse

4,9
392 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Alt gik som smurt"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Sahin B..

Ishøj

5,0
113 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Perfekt og hurtig afhentning af toilet, kan klart anbefale Shahin."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

T c F..

Ishøj

4,9
125 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super søde og effektive, MEGET hjælpsomme! Jeg giver mine varmeste anbefalinger😊"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Helt fantastisk oplevelse. 2 søde serviceminded gutter. De kom præcist som aftalt og det var en sand fornøjelse.

Flytning

500,-

comment.user?.profileImg

Det var en fornøjelse! Tingene blev gjort hurtigt og effektivt og humøret var højt ☺️

Flyttehjælp

500,-

comment.user?.profileImg

Fantastisk hjælp

Handymand

225,-

comment.user?.profileImg

"Han er super flink og effektiv, hensynsfuld og skånsom overfor tingene. Jeg kan klart anbefale ham!"

flytning af ting fra 1.værelses kælderrum i stuen til 2. sals lejlighed.

500,-

comment.user?.profileImg

Mødte op som aftalt, god og hurtig kommunikation. Løste opgaven effektivt og professionelt.

Flytning af klaver

900,-

comment.user?.profileImg

Var effektiv, venlig og leverede til aftalt tid.

Levering af seng

700,-

Gennemsnitlig anmeldelser af erhvervsflyttemænd

Baseret på 8820 Anmeldelser

4.89
8401
196
44
29
150

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver

Bære møbler op på et kontor

3.000 kr

Vi skal flytte i et nyt kontor, i den forbindelse får vi leveret møbler der skal bæres op på 3 sal

Vi skal have flyttet 3 borde fra 2. sal midt i Kbh til 7400 Herning

500 kr

3 borde skal bæres ned fra 2. sal i Kbh, pakkes i tæpper og sendes til Herning

Flytning af møbler op til 3. sal

Vi har en trailer der kommer med møbler fra Aalborg og de skal flyttes nede fra gaden op til 3. sal i en lejlighed på Islands Brygge 2300 KBH S Opgaven skal udføres d. 2. april. nærmere tidpunkt specificeres senere.

Flyt skab

1.000 kr

Vi skal have båret et skab op på 4. sal

Opbæring af flyttelæs til 3. sal samt til kælderrum

Lørdag den 26/2 skal vi flytte ind på 3. sal i København Ø i en 3 værelses lejlighed på 100 m2. Vi kunne godt bruge hjælp til at bære tingene op i lejligheden. Vi får selv flyttet tingene så de skal altså blot bæres op på 3. sal. Vi har ikke nogle voldsomt store ting. Største ting er 2 senge på 80x200 (boxmadras) samt en 3 personers sofa. Der ud over en masse andre mindre ting samt flyttekasser. Lørdag 26/2-21

Bære møbler

500 kr

Jeg skal have båret møbler ned fra 1. sal og så ca. 50 m til en lejet flyttebil. Det vil være en sofa, et spisebord, 6 stole, en lænestol, et tv-bord, et sofabord, 2 kommoder og en madras

Flyttet et skab op i stueetagen i samme hus

Har et skab som skal bæres fra stue og op på første sal

Hjelp at flytte nogle møbler og kasser fra bil til lejlighed på 3. sal.

650 kr

En gammel skab, lille men tung, skal bæres fra en varevogn til lejligheden på 3. sal. Også nogle kasser og små ting.

Skal have flyttet seng sofa og en kommode fra 3 sal og til storskrald

500 kr

hej jeg skal have hentet en stor sofa der kan deles i 2. Samt en tung kommode og et glasskab. Det skal bæres ned fra 3 sal og kæres til storskrald

Flytte tunge ting til 3. Sal

2.000 kr

Vi skal flytte fra rækkehus til 3. Sal. Vi skal have båret senge, kommoder, sofa, spisebord og kommoder op i lejligheden. Altså en del tunge ting. Min mand kan hjælpe

Restflytning kontor

500 kr

1 kontorstol, 1 printer, 1 flyttekasse, 1 mindre køleskab, 1 lille kaffemaskine, 1 cafe bord, 1 lille lampe, nogle bøger og noget papir.

Flytning

2.500 kr

2 enkeltsenge, 1 vaskemaskine, 1 spisebord, 4 spisebordsstole, 2 skriveborder, 1 sofa, 1 lille reol.

Flytning

7.000 kr

4 kommoder, 4 tv, 1 sofa, 1 lænestol, 4 reoler, sofabord, spisebord, 6 stole, 2 kontorstole, 2 gulvlampe, 2 skriveborde, 1 hængestol, 50-60 flyttekasser, krukker, vaskemaskine, tørretumbler

Flytte et lille værelse.

600 kr

Seng, 1,40 (Boxmadrass + overmadrass), skabe, skrivebord, lett hylle og noen bagger med tøj.

Privatflytning

5.000 kr

ca. 40 flyttekasser, Spisebord + 6 stole, lille skrivebord, daybed, sofa, lille kommode, 2 reoler, enkelte småting

Flytte lille lejlighed

4.000 kr

Sofa, seng, babyseng, skab, spisebord, stole, sofa, skænk, bogreol, tæpper og et par flyttekasser.

Flytning og udsmidning

1.500 kr

15 flytte kasser, 2 borde + 4 stole, 2 tv +tv bord, kommode, lille arkivskab på hjul, natbord, 2 standerlamper. Udsmidning af sofa, enkelt mands seng og ca 10 skraldesække.

Flytning

2.500 kr

1 vaskemaskine, 2 stk enkeltsenge, 2 stk skriveborder, 1 spisebord ø 100 cm, 4 spisebordsstole, 1 modulsofa i tre dele a 90 x 90 cm, 1 legekøkken, 1 skrivebordsstol.

Der skal flyttes lidt møbler og 10-15 flyttekasser i kort afstans

1.500 kr

Et børneværelse med skrivebord og seng 10-15 flyttekasser 1 lille sofa 1 lænestol 2 solstole og lille havesofa 6 spisestue stole 1 fjernsyn + bord 1 sengemøbel Grill

Flyttet nogle få møbler og kasser

1.000 kr

2 reoler, 4 spisestue stole, 5 flytte kasser, nogle billeder, 1 hylde, lille tobaksbord.

Flytning af kontor i Århus C

Skal have flyttet vores kontor fra et sted til et andet i Århus C. Det drejer sig om 5 større kontorborde kontorstole skærme og andet diverse. Kontorbordene skal skrues fra hinanden for at kunne flyttes. Og derefter sættes op igen på det nye kontor. Vi har bil og anhænger til flytningen. Det skal I selv kunne køre. Vi skal bruge 2 friske gutter til at klare alt. Kom gerne med en timepris eller en fast pris afhængigt af hvad du / I foretrækker. Fredag d. 13 juli eller lørdag d. 14 juli. Når som helst på dagen.

Flytning af borde

Vi skal have flyttet en masse skriveborde både fra kælder og fra vores 2. til 3. sal. Der er nok 30 borde som skal flyttes. Jeg tænker det tager 2-3 timer for 2-3 mand. Hurtigst muligt gerne tirsdag den 22/9

Flyttehjælp

Det drejer sig om en lille flytning af nogle ting i Aalborg. En 15 mandsseng en lænestol + puf en stor kommode et spisebord og 4 stole et sofabord samt nogle flyttekasser og tæpper. Mangler både bil med anhængertræk eller flyttebil og 2 flyttemænd. Tror det kommer til at tage 15 timer. Tingene skal flyttes ca 4 km. søndag 30 august eller mandag 31 august

Opbæring af flyttelæs

1.000 kr

Vi skal have båret et flyttelæs op fra flyttebil til 5.sal i København K. Der er tale om 5 enkeltsenge, en sofa (delt i 3), en lænestol, 6 spisebordsstole, et spisebord, altanmøbler, ca 6 flyttekasser, lamper, billeder, spejl, gulvtæpper og diverse. 500 pr person pr time

kontor flyttes fra 1. sal til stuen i tilstødende hus

Der er 3 store skriveborde tæpper stole 9 ikea kasse reoler samt indhold i reolerne (mapper m.m.). Computere printere m.m. Opgaven kræver 2 mand til borde og reoler. Gerne en dag i tidsrummet 28-31 oktober efter aftale evt før hvis det passer bedre.

samlet 9 skriveborde og 2 konferenceborde

Vi skal flytte ind på et kontor på Østerbrogade 146B København og vil have hjælp med at samle 9 stk.. skriveborde og 2 stk. konferenceborde. Hvis det kan lade sig gøre så fredag den 13. august. Vi har fået af vide at vi skal bruge en boremaskine.

Flyttet af nogle møbler fra Kolding til Esbjerg og Hedensted.

Der skal flyttes følgende møbler fra Kolding: til Esbjerg: 4 hæve/sænkebord + 2 reoler på hjul til Hedensted: 2 hæve/sænkeborg + 2 kontorstole Vores budget er kr. 2.000- ex. moms Opgaven skal udføres senest tirsdag den 24. august 2021. Når vi er blevet enig sendes en mail med adresserne i Esbjerg og Hedensted.

Flytning af seng sofa bord og små ting

Aalborg C. Vi kommer med et flyttelæs fra Aarhus og har brug for en til to stærke personer som vil give en hånd med det tunge. Fra bil og op på 1.sal. 4 januar Omkring kl. 13.00.

Flyt af kontormøbler fra Sjælland til Esbjerg

Hjælp til flyt af 4-5 kontorsæt bestående á skrivebord og stol fra kontorhotel på Sjælland til kontorhotel i Esbjerg søges. Vores budget er kr. 5000 + moms (inkl. kørsel). Hurtigst muligt

HASTER 2-3 mand til flyttearbejde timepris 250kr

Vi skal have hjælp til at få flyttet et bord og en seng fra 4 sal - der er bestilt en kran så det er hjælp til at løfte op i kranen. I skal medbringe en værktøjs kasse da der er et vindue der skal skrues ned/ud. I dag d. 01/06 kl. 16.00 i Grønnegade i Aarhus 8000 C - opgaven tager ca 2 timer.

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Spørgsmål til erhvervsflytning

  • Erhvervsflytning refererer til processen med at flytte et firma eller en virksomhed fra en placering til en anden. Det kan omfatte flytning af kontorudstyr, inventar, dokumenter og medarbejdere til den nye placering. Erhvervsflytninger udføres normalt af specialiserede flyttefirmaer for at sikre en effektiv og problemfri overgang.

  • For at planlægge en erhvervsflytning skal du først identificere behovene for den nye placering, herunder plads, faciliteter og logistik. Derefter skal du udarbejde en tidsplan, budget og ansætte et professionelt flyttefirma. Kommunikation med medarbejdere og interessenter er også vigtig. Husk at opdatere adresser, informere kunder og sikre, at IT-systemer og udstyr er klar til brug på den nye placering.

  • Der er flere fordele ved at benytte sig af professionelle erhvervsflyttere. De har ekspertise og erfaring i at håndtere flytninger effektivt og sikre, at alt udstyr og inventar transporteres sikkert. De kan også hjælpe med planlægning og organisering af flytningen, hvilket sparer tid og minimerer forstyrrelser for virksomheden. Desuden kan de tilbyde forsikring og erstatning i tilfælde af skader eller tab under flytningen.

  • For at sikre, at alle virksomhedens ejendele bliver flyttet sikkert, er det vigtigt at følge nogle nøgletrin. Start med at lave en detaljeret inventarliste og mærk alle ejendele tydeligt. Pak dem forsvarligt og brug passende emballage. Ansæt pålidelige og erfarne flyttefolk eller et professionelt flyttefirma. Sørg for, at der er tilstrækkelig forsikringsdækning for at beskytte mod eventuelle skader eller tab under flytningen. Overvåg og kontroller hele flytteprocessen nøje for at sikre, at alt går efter planen.

  • Typiske omkostninger ved en erhvervsflytning kan variere afhængigt af flere faktorer. Nogle af de mest almindelige omkostninger inkluderer leje af nye lokaler, flyttefirmaets gebyrer, transportomkostninger, eventuelle ombygnings- eller renoveringsomkostninger, opdatering af IT-udstyr og møbler samt omkostninger til kommunikation og annoncering af den nye adresse. Det anbefales at få tilbud fra forskellige leverandører for at få et mere præcist estimat.

  • Når man skal vælge det rette flyttefirma til en erhvervsflytning, er der flere faktorer at overveje. Start med at undersøge firmaets erfaring og omdømme inden for erhvervsflytninger. Tjek også deres forsikringsdækning og om de har specialiseret udstyr til at håndtere virksomhedens specifikke behov. Indhent tilbud fra forskellige firmaer og sammenlign priser og services. Læs anmeldelser og få anbefalinger fra andre virksomheder. Endelig, sørg for at kommunikere tydeligt med det valgte firma omkring jeres krav og forventninger for at sikre en problemfri flytning.