Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hvidovre
":))"
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hvidovre
"Punktlighed"
Alt ok
Køre sække med opbløde træpiller på bofa samt nogle store potteskår
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Limousinekørsel
800 kr
Hasle
limousinekørsel af brudepar fra ********* kl 13.45 til fotografering og til ******* *** (bornholm) kl 16.00. kan det lade sig gøre og hvad er pris
11 flyttekasser fra Bornholm til Glostrup
1,500 kr
Allinge
10 flyttekasser, en kiste på størrelse med en flyttekasse og en saxofonkuffert.
Udbæring af tungt pizzaudstyr
2,079 kr
Gudhjem
OPGAVE: Hjælp til udbæring tungt pizzaudstyr. STED: Gudhjem, 3760, Bornholm DATO: Tirsdag 3/9 TIDSRUM: 11-13 eller 12-14 Jeg står og skal bruge noget hjælp til at bære specifikt fire styks cateringinventar ud fra kælderen til gadeniveau. Det drejer sig om en pizzaovn, en køledisk, et gaskomfur og en 50L røremaskine. Vi skulle gerne have dem op fra kælderen og sat på Europa-paller for at læsse dem i den lastbil med lift jeg har lejet så jeg kan køre udstyret til køberen i København. Det er lidt en haster, da flyttebilen ankommer imorgen tirsdag 3/9 kl 11.00. Billeder af de fire effekter vedhæftet. Jeg hører meget gerne fra jer snarest muligt. Mvh Henrik Braasch
Køb krus hos Lov i Listed i Svaneke og send dem
1,300 kr
Svaneke
Opgaven er at tage til Lov i Listed i Svaneke, købe 12 krus, pakke derefter og sende dem med posten. Jeg vil selvfølgelig betale for alt. Ideelt set taler du også engelsk.
Flytning
794 kr
Rønne
Flytning af kommode, 5 stole, mindre sofabord og et par flyttekasser
Leje af bil til bryllupskørsel
2,942 kr
Nexø
Vi skal giftes og søger en “sjov/gammel/anderledes” bil som vi kan leje i 3 timer. Fra kl 13-16. Der skal være plads til 3 i bilen - en chauffør og os selv. Bilen må gerne være pyntet en lille smule. Vi har selv en chauffør.
Polterabend
7,000 kr
Nexø
Polterabend i Nexø, 14 personer køres til skov, medbragt latexsværd og 4 kasser øl. afhentes 2-3 timer efter det, køres til Nexø igen
Levering af mad
Allinge
Levering af mad fra Levertransfabrikken Adresse er Havnegade 7A 3770 Allinge Ønsker levering til Storegade 9, 3770 Allinge Ønsker Cheesburger samt french fries. Jeg er alene hjemme og sidder i kørestol.
Bryllupskørsel i sportsvogn
2,500 kr
Rønne
Hej. Lørdag d. 14/9-2024 omkring kl 14:30 ønsker jeg bryllupskørsel for mig og min kommende kone. Det er på bornholm fra kirken, ud og tage billeder og så til festen. Tænker det drejer sig om 1.5 times tid alt i alt. Det helt store ønske er en Chevrolet Camaro eller Ford Mustang. Begge af nyere dato som dem vedhæfter på billederne. Farven på bilen betyder ikke så meget. Et kæmpe ønske er at køre selv, men chauffør er også helt fint. Grundet brude frisuren kan vi desværre IKKE køre cabriolet
Leje af partybus med chauffør
6,000 kr
Allinge
Ønsker en leje en partybus inkl. chauffør den 16 august eftermiddagstid. Afhentning i eller omkring Allinge. Sættes af i Allinge. Kørsel i 1-2 timer. Bussen skal have musikanlæg.
Flytning af møbler og kasser
959 kr
Rønne
Flytning af + ind og udbæring af: Et skrivebord, 4 til 5 flyttekasser, en tørretumbler, et løbehjul Fra ********* *** **** Rønne , til Aars******** ** **** Rønne gerne på mandag d.
Flytte 3 papkasser og bord
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytning af 3 kasser og bord
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytte 3 papkasser og bord
467 kr
Gudhjem
flytte opgave 3 papkasser, og et rundt bord skal transporteres 2km til andet hjem
Flytteopgave på Bornholm
Gudhjem
flytte opgave på bornholm,skal have flyttet 3 papkasser, og et klaver
Flytte campingvogn Allinge
5,000 kr
Allinge
Flytte campingvogn fra allinge til ********
Reparation af frontklipper
3,000 kr
Østermarie
stiga frontklipper vil ikke starte skal afhentes eller laves på stedet jeg kan ikke transportere den
Transport af futonmadras og kommode
800 kr
Rønne
Vi har bare en lille sjat, vi skal have fra ****** til Em**** i ***, til gengæld skal det ske på fredag 10/5.... Det drejers sig om en futonmadras, der kan rulles sammen, så den fylder ca. 140 x 70 x 40 cm samt en kommode. Det skal fra kantsten til kantsten. Er det noget, I gider ha med at gøre?
Flytning af 10 papkasser
1,780 kr
Gudhjem
Skal have flyttet 10 papkasser, 5 af dem er tunge de skal fragtes til *******
Chauffør
2,780 kr
Rønne
Afhentning og levering af 4 personer i anledning af konfirmation.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i Bornholm til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i Bornholm, i post nr: 3700 til 3790.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 30.00,- til 990.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!