Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Odense M
"Supergodt! Professionel, dygtig, hjælpsom og rar - kunne ikke være bedre!💪🏼👍😊"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Middelfart
"Helt ok udført"
Odense NV
"Very good service and good communication and the work was excellent."
God og effektiv. God kommunikation.
Hente garderobeskab fra mit hjem, og køre den over til min forældres hjem som er 5 min fra min hjem.
350,-
"Jeg har fået hjælp af Jonas og Jesper to gange ifm. flytning af møbler til et depotrum. De løste opgaverne 100% tilfredsstillende!"
Flyttehjælp (10 flyttekasser+enkelte møbler)
1,000,-
Virkelig god kommunikation og utrolig effektiv flyttehjælp - Simon tog virkelig fra og med godt humør. De allerbedste anbefalinger herfra!
Flyttehjælp
350,-
Rigtig hurtig service. Havde en hasteopgave og Simon var lige på pletten, inden for rimelig tid taget den korte tidsfrist i betragtning :-)
Flytte flyttekasser
1,500,-
Peter hjalp mig med at flytte og det kunne ikke gå hurtigere, han kom lige til tiden og så var vi bare i gang. Mega god at kommunikere med også 💯
Jeg har brug for nogen med lastbil/varevogn eller bil og trailer til at hjælpe med at flytte møbler og flyttekasser op til en lejlighed fra Odense NØ til Odense C
1,000,-
Ung mand der er med dig hele vejen indtil dit indbo er flyttet fra A til B Vi er rigtig glade for victor’s hjalp og kan varmt anbefale ham og hans makker 👌🏻
Hej Vi er en familie der skal flyttes fra *********** ** Til ******* ** i Bred/Vissenbjerg. Flytte
5,950,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
3 træ skabe
2,000 kr
Odense S
Vi har 3 træ skabe som skal flyttes. en af dem skal op ad rund trappe på først sal. de 2 andre bliver på stuen etage. 176x93x57 cm, ********** cm, ********** cm. vi har ikke noget ide om vægt.
Flyttehjælp
2,120 kr
Faaborg
Flyttehjælp fra Hvedholms Allé Faaborg til Betzylyst Faaborg. Flytning af møbler: elevationsseng (skal skilles ad og samles igen på den nye adresse), 2 sofaer, sofabord, reoler, 2 skænke, 2 kommoder, 3 rumdeler, skrivebord, vitrine skab, spisebord, stole, tvbord, motionscykel og vaskemaskine skal flyttes. Flyttebil kan jeg eventuelt selv leje? Men jeg kan ikke selv hjælpe med at bære.
Hjælpe med at læsse 4 egetræs reoler op i en trailer og så bærer dem ind i et nyt hus i samme by. Obs der er 3-4trin i det nye hus.
500 kr
Langeskov
Hente 4 reoler som skal læsses i en trailer og så skal de sættes ind i en ny bolig. Dog i samme by. Har behov for at få hjælp til at bærer det. ( Kan sagens selv hjælpe til også) Der er 3-4trin i det nye hus.
Hjælp til at bære byggemateriel
1,500 kr
Odense SV
Hjælp til at bære OSB (50) og gipsplader (50) fra stuen til første sal, hjælp til opsætning
Transport
800 kr
Nyborg
Jeg vil have transporteret mursten fra Jylland til Nyborg. Afstand ca. 150 km
Afhentning af møbler
2,578 kr
Odense V
Møbler fra plehjem pga dødsfald
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i Fyn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i Fyn, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,080.00,- til 2,350.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!