
Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Virkelig god service. Meget tilfreds."
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Virkelig god service. Meget tilfreds."
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
København N
"Hurtigt bud, god at kommunikere med og effektivt arbejde!"
Odense M
"…"
Roskilde
"Hurtig og effektivt."
Middelfart
"Den sødeste Simon kunne fixe en meget udfordrende opgave med sine kræfter og kreative tænkning - og jeg kan nu komme på toilettet og i bad👌🏼😉"
Odense NV
"Skide god"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Peter hjalp mig med at flytte og det kunne ikke gå hurtigere, han kom lige til tiden og så var vi bare i gang. Mega god at kommunikere med også 💯
Jeg har brug for nogen med lastbil/varevogn eller bil og trailer til at hjælpe med at flytte møbler og flyttekasser op til en lejlighed fra Odense NØ til Odense C
1.000,-
Rigtig hurtig service. Havde en hasteopgave og Simon var lige på pletten, inden for rimelig tid taget den korte tidsfrist i betragtning :-)
Flytte flyttekasser
1.500,-
Virkelig god flytte service. De kom 2 som aftalt og var meget forsigtig og effektive.
Flyttehjælp
3.000,-
Virkelig god kommunikation og utrolig effektiv flyttehjælp - Simon tog virkelig fra og med godt humør. De allerbedste anbefalinger herfra!
Flyttehjælp
350,-
"Jeg har fået hjælp af Jonas og Jesper to gange ifm. flytning af møbler til et depotrum. De løste opgaverne 100% tilfredsstillende!"
Flyttehjælp (10 flyttekasser+enkelte møbler)
1.000,-
God og effektiv. God kommunikation.
Hente garderobeskab fra mit hjem, og køre den over til min forældres hjem som er 5 min fra min hjem.
350,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Akut flytte transport odense c til lumbyvej odense
500 kr
Odense C
De store ting er en kommode et skab og en seng ellers er der det som svare til 4-5 flyttekasser med ting Vi kan selv klare alle løft skal bare bruge transport
Afhentning af 5 stk flethegn (120x180) + 6 stk stolper (270cm)
1.000 kr
Odense C
Afhentning af 5 stk flethegn (120x180)+ 6 stolper (270) fra silvan Odense til privat adresse i Odense . Brug for bil til dette formål. Læsser på og af selv (du må gerne hjælpe). Afstand fra byggemarked til privat adr ca 7 km.
Flytning
1.000 kr
Odense C
Modul sofa. 90 cm skrivebord, 90cm malm kommode, 90x200 seng, og ca 7-8 papkasser
Flytning af senge
1.000 kr
Nyborg
udbæring af to stk 90x200cm boxmadrasser fra stueplan, transport af disse ca 45 km og opbæring til 1.sal. nedbæring af to tilsvarende senge fra samme matrikel fra 1.sal og afskaffelse på genbrugsstation. der er en hjælper til at bære ud i afhentningsstedet men ingen hjælp i den anden ende. der skal benyttes egen varevogn / trailer eller bruges vores trailer der står på afleverings stedet
Flytning af knallert
1.700 kr
Søndersø
Jeg vil gerne flytte en knallert fra Søndersø til Aarhus. Den er lige så stort som en almindelig cykel, og vejer ca. 40kg. Jeg vil meget gerne køre med begge vej, hvis muligt (ellers kun på vejen fra Søndersø til Aarhus).
Transport af varmepaneler
300 kr
Svendborg
varmepaneler på, op til 3,20 m, transporteres fra thurø (******) til aarhus.
Afhænding af klaver
1.000 kr
Svendborg
Jeg har et 100 år gammelt Zimmerman klaver med stålramme (tungt) som jeg ikke har plads til mere. Intakt. Bor i hus med let adgang til klaveret. I Troense. V Svendborg . Kan I bruge det? Hente det? Jeg ved ikke hvor det skal hen. I må få det. kræver 2 💪💪 stærke personer - det er dog hjul på - bærersele er nok godt.
restaurering af 4 savbukkestole
1.704 kr
Odense M
restaurering af 4savbukkestole (Hans Wegener) - den ene er ryggen brækket af, så den skal sættes på, de andre skal 'strammes op'. De skal ikke lakeres eller males. Hvis de skal på værksted, skal de transporteres frem og tilbage
Hjælp til lille flytning. Der er 3 andre hjælpere og flyttebil.
819 kr
Stenstrup
Hjælp til lille flytning. Stueetage også i Korinth. Alt er pakket. 3 andre hjælpere og flyttebil haves. Tidspunkt: 8.30-10.30 Transport fra Egebjerg/Stenstrup til Korinth.
Need help to pick up and deliver a washing machine and discard the old one.
500 kr
Odense V
Hi I have a washing machine to be picked up from from the given address Ole Worms Gade 57 (from the basement of the apartment) and delivered to my address at Duftrankevej 87 TH St. i would be available for the pickup and would need a vehicle for the transportation. The machine is 10kg load. Thanks for your help
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i Fyn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i Fyn, i post nr: 5092 til 5775.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 970,00,- til 2.000,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!