Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Hedehusene
"Virkeligt fint og grundigt arbejde!"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
København N
"Very punctual and efficient!"
Middelfart
"Alt er som aftalt 👍"
Randers NV
"Efter et mindre bump i vejen grundet noget sygdom, fik vi aftalt en ny dag til at udføre opgaven. Benyamin var nem at kommunikere med og hurtig til at svare, og fik hurtigt og effektivt klaret rengøringen af vores lejlighed. Vi kan kun anbefale ham og hans makker 👌"
Roskilde
"Emil was very professional and he was also really good with communication!"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Super søde unge mænd, der hjalp med at flytte tunge møbler på rekordtid. Stor anbefaling herfra 😊
Flyttehjælp til tunge møbler
1,500,-
Super hurtig. Altid venlige. Kan kun anbefale dem 😊
Flyttehjælp
3,400,-
To søde og venlige fyre vi mødte i Stoholm😄
Flyttehjælp
4,000,-
Kan bare anbefales. Han mødes op på tiden, meget venlig og rigtig dygtig hjelp.
Bær tunge møbler fra flyttetrailer ind i huset
500,-
arbejdet blev udført som aftalt og behagelig ung mand
Hjelp at flytte plantekrukker fra terrassen
205,-
👍
Flytning af indbo fra hjem til depot
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytning af klaver
2,000 kr
Skive
Flytning af et klaver fra et 1-plans hus til et andet 1-plans hus hvor der er et trin det skal op over. Vægt 200+ kg
Flytte møbler osv ud i flyttetrailer
1,000 kr
Billund
Skal have flyttet møvler ( seng, sofa, diverse koloner ) flyttekasser cirka 40 stk og diverse hylder fra hus i et plan ud i trailer - som kan rumme det hele og parkeres foran huset. I aften 16. januar Skal gerne være min. 2 styks der kommer
Transport af mc
500 kr
Højslev
Har en mc hvor starter relæ er gået og skal ha den transporteret fra 7840 Højslev til 7800 skive ca 7 km
Flytning af vitrine
750 kr
Ikast
Skal have flyttet en vitrine af jern med glashylder. Den 112cm bred. 195cm høj. 42cm dyb. Vejer 135kg. Glashylder kan fjernes så den bliver lidt lettere. Opgaven er i Ikast og Vitrinen skal flyttes 5km fra forretningen og hjem hvor vi bor.
Ting til spejderne i tarm
250 kr
Tarm
En stor trailerfuld ting til spejder i tarm
Afhent bord
250 kr
Herning
Skal have hentet et 140 lang x 78 bred bord i Aarhus 76km cirka Fra Aarhus til Herning midtby
Flytning af sofa ca 3 km
225 kr
Holstebro
Skal ha hentet en sofa med chaiselong der måler ca 185 x 140cm . Den kan deles i 2 dele .. Skal ha den fragtet hjem til mig ca 3 km Jeg regner med sælger kan hjælpe med at bære ud til trailer/bil og i min ende har jeg en møbelhund el 2 og elevator ,så der bør jeg selv ku bøvle med det resten af vejen hvis det er .. Havde fået lovning på levering men sælger kan ikke alligevel.. Har hverken bil,trailer el kørekort selv . Derfor søger jeg hjælp her men desværre også et budget der nærmest ikke eksisterer .. Håber der er et venligt menneske herinde
Autotransport fra blåvand til Varde
1,500 kr
Blåvand
Autotransport til en Opel insignia fra blåvand til Opel i Varde (burgaard Sørensen) i dag
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i vandel til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i vandel, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 1,850.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!