Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Rigtig flittig, pålidelig og venlig."
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Rigtig flittig, pålidelig og venlig."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
København N
"Punktlig og effektiv"
Hedehusene
"Erkan sagde at han og hans søde kone kunne klare alt. Det tror jeg på, flytningen forløb nemt og hurtigt."
Roskilde
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Hvidovre
"Venlig og bliver ikke skræmt af min mor men professionel :)"
Malmö
"Alt fint."
Aalborg
"Fantastisk!"
God og venlig flytteservice. Kan varmt anbefales
Flyttehjælp
700,-
Uundværligt hjælp med flytningen, gennem bæring af mange tunge ting. Kan helt bestemt anbefales. Søde, rare og højst arbejdsomme mennesker (Helene og hendes mand).
Flyttehjælp søges (2 timer)
500,-
"Christian har været en fantastisk hjælp ved vores flytning. 5 stjerner over hele linjen"
Flyttehjælp
2,500,-
Flink, hjælpsom og god
Flytte nogle passer, hvad der svarer til ca 6 flyttekasser fra Aalborg til nørresu dby
1,300,-
Super professionelt, hurtigt og venligt 😊
Flyttehjælp
2,800,-
"Super søde og effektive - intet at klage over 🤩"
Flyttehjælp
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bære opvaskemaskine op på 1. sal
500 kr
Aalborg
En ny opvaskemaskine skal bæres op til 1. sal
Transport af 3-hjulet ladcykel fra Aalborg til 2500 Valby
3,000 kr
Aalborg
Transport af 3-hjulet ladcykel ********** (lxbxh) ca 55kg fra Aalborg til Valby. Jeg ønsker selv at køre med fra Aalborg.
Transport/flytning af fryseskab 120x56 cm
400 kr
Aalborg
jeg ønsker flytning af ovennævnte (tomt) fryseskab fra ****** **** **, **** aalborg til **** ******* *** ***, **** (elevator). på ****** **** **** aalborg står et tomt fryseskab ca. 122x56 cm i kælderetagen ved siden af vaskeriet og kan herfra køres på en sækkevogn direkte 1 trappetrin op og ud i haven og videre til fortov. på **** ******* *** **00 aalborg kan elevator benyttes direkte fra gade niveau. kørsel fra ****** **** ** til **** ******* *** *** er ca, 3,8 km.
Hjælp til at transportere en sofa puf fra Aalborg til København
350 kr
Vestbjerg
En sofa puf, kan være i de fleste biler.
Hjælp til at flytte 2 bestå møbler fra i Ikea 60x120 cm til 3 sal plus et stk lign møbel mere . Opgave fra tidligere ændre pga af forsinket flytning , gerne mellem 1230 og 1600
500 kr
Aalborg
3 møbler til 3 salg - ok trappe - de to “tungeste er Ikea bestå 120x60
flytning
2,500 kr
Brønderslev
under 14 flyttekasser , tøjsække , ingen store møbler , en lille svejser , en større printer , en elektrisk scooter , en 3 hjulet pgo , håndværktøj ,
flytning , fra nord, til sønderjylland
2,700 kr
Brønderslev
flytning af bohave , en elektrisk scooter , en 3hjulet pgo, under 15 flyttekasser , + sække med tøj , en lille svejser , en lazer printer , en stå støtte stol , lidt småmøbler , ingen store møbler , håndværktøj ,
Flyttehjælp
1,800 kr
Nørresundby
Jeg skal have tømt mit depotrum som blandt andet indeholder sofa, dobbeltseng inklusiv gavl, spisebord + stole, sofabord, kommoder, fladskærme til min adresse. Nogle af tingene skal bæres op på 1.salen, såsom kommode og seng.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i hurup thy til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i hurup thy, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 630.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!