Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hillerød
"Super service."
Gentofte
"Nicolai stiller de rigtige og vigtige spørgsmål fra starten, så man kan være tryg ved at der er taget stilling til alt. Han kommunikerer klart og tydeligt og er både venlig og effektiv. Han installerede et nyt køle/fryseskab på under en time. Jeg er meget tilfreds og kan kun anbefale Nicolai!"
Det var super. Flinke, søde og effektive mennesker som hurtigt fik arbejdet gjort. Jeg kan klart anbefale dem.
Flyttehjælp til 3-5 møbler fra plejehjem
900,-
super god service :-)
Flytte en tørretumbler fra 1 hus i min forening til mit hus op på 1. sal
700,-
"super service!!"
Flyttehjælp
1,500,-
"Super godt"
Flyttehjælp
500,-
Fantastisk arbejde, god kommunikation og glade mennesker.
Flytte: 25 flyttekasser + to borde og spisebordsstole
2,900,-
Super god flytning. Jeg havde lidt flere ting endforventet der også skulle med. Spurgte om det var noget de kunne tage med først. Det var ikke et problem . Så smertefrit og god service. Kan kun anbefale dem.
Flytning af madrasser og lidt tunge ting fra hus til hus m/1 sal
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
HASTER - indbæring af køkken og hvidevarer
500 kr
Farum
Vi har lige fået leveret køkken, og selvom vi havde bestilt med indbæring, nægter de at gøre det. Så nu står jeg udenfor med et fuldt køkken og hvidevarer (dog ikke bordplade) i minus grader. Søger hjælp til indbæring fra carport og ind i huset hurtigst muligt!!! Kræver nok 2 mand
Flytning
4,000 kr
Helsingør
Flytning af 100 m2 fra bolig fra Helsingør til 100 m2 bolig på Østerbro. Lejligheden er kun let let møbleret uden en masse bøger, store skabe, hårde hvidevare m.m. Der er et kælderrum på ca. 2 m2, der også skal tømmes. Få tunge ting som 1 sofa og 1 dobbeltseng. Der skal ikke pakkes kasser, det ordner vi selv Der er elevator på Østerbro Der er begge steder mulighed for at parkere inden for 10 m
Flytning af senge
1,000 kr
Jægerspris
En dobbeltseng (continatalseng) skal flyttes fra et hus til et andet hus (25 meter). Den anden dobbeltseng skal flyttes fra bilen til huset ca 30 meter. Sengene er 180x200 (der findes ingen sengerammer ) bare madrasserne. Denne opgave kræver 2 personer Der er tre trappetrin i huset og en smal dør og grasplæne.
Flytteassistance
700 kr
Hundested
På torsdag den 21/11 står jeg med en flyttevogn fyldt med forskellige ting som skal op på 1 sal og der er desværre nogle ting som man skal være to til og derfor har jeg brug for en eller to personer der kan hjælpe med at bære tingene op. Tidspunktet forventes at være cirka klokken 12:00 og opgaven tager cirka en times tid.
Fragt af sofa
600 kr
Vedbæk
Jeg skal have flyttet et modulsofa fra Trørød til Charlottenlund.
Flytning fra stuelejlighed til rækkehus 8 km
4,000 kr
Birkerød
Overblik over opgaven: Rute: Fra Birkerød til Farum ca 8 km Scope: 40-50 flyttekasser og 10-15 møbler Store møbler: Continental seng (kan deles i 4) og hjørnesofa (kan deles i 2) Adgang: Mulighed for at bakke op til 3-5 m fra døren begge steder Hjælp: Vi er selv til stede ved flytning. Foretrukken dato: Torsdag 12/12 Tidsrum: fleksibelt Længere beskrivelse: Vi skal flytte fra en 3v stuelejlighed i Birkerød til 1-plan hus i Farum. Det er muligt at bakke helt op til ca 3-5 m fra døren begge steder. Der er ikke opgang ved lejligheden. Vi regner med at have 40-50 flyttekasser og 10-15 møbler der kræver 2 personer at flytte. Vi har to større møbler: Continental seng kan deles i 4. Hjørnesofa (3x2 p) der kan deles i 2. Vi flytter selv ting vi er ømme om fx stationære pcer, TV o.l., så ingen møbler der skal tages særligt hensyn til eller designermøbler. Vi gør dette før flyttedagen. Vi er fleksible ift. specifik dato, men ønsker at flytte i løbet af uge 50. Det kan være en hverdag. Vi foretrækker torsdag d. 12/12.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i Nordsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i Nordsjælland, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,360.00,- til 5,100.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!