Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Punktlig."
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Punktlig."
København N
"Nazam har lavet flere opgaver for mig. Virkelig en sød ung mand, man bare kan regne med. Jeg kan klart anbefale Nazam."
Hedehusene
"Desværre var jeg nød til at aflyse min aftale med Erkan, Min oplevelse var positiv omkring planlægningen af opgaven og fik hurtigt svar - jeg har intet negativt at skrive 😊"
Hvidovre
"Pålidelig og nem at kommunikere med"
Roskilde
"Fint arbejde"
Hillerød
"Punktlig og super sød. Hvis jeg skal bruge hjælp i Hillerød igen, kontakter jeg gerne Sergiu."
Værløse
"Perfekt og hurtigt udført"
Helsinge
"."
Det var super. Flinke, søde og effektive mennesker som hurtigt fik arbejdet gjort. Jeg kan klart anbefale dem.
Flyttehjælp til 3-5 møbler fra plejehjem
900,-
super god service :-)
Flytte en tørretumbler fra 1 hus i min forening til mit hus op på 1. sal
700,-
"super service!!"
Flyttehjælp
1.500,-
Fantastisk arbejde, god kommunikation og glade mennesker.
Flytte: 25 flyttekasser + to borde og spisebordsstole
2.900,-
"Super godt"
Flyttehjælp
500,-
.
flytte møbler fra stuen ud til gildesal i forlængelse med huset
1.800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Flyt af skur
5.000 kr
Hornbæk
Vi vil gerne have flyttet udhus sat på lecablokke til nye lecablokke. Flyt er 3 meter. Hus vejer 950 kg
Flytning af møbler
1.000 kr
Helsingør
Vi skal flytte og skal have hjælp. Min har fået en knæ operation og kan ikke hjælpe. Der er 40 kasser, 6 reoler, skrivebord, seng og tv. Ingen sofa.
Kørsel og transport
2.904 kr
Vejby
Flytning af havemøbler og grill
Transport av trä til tippen
2.570 kr
Gilleleje
transport av treaffald til ******. 19/20 maj. en västfasad som tas ner 19maj. inget tungt. rent trea. skal ej sorteras. nem adgang.
sækkepibespiller
1.000 kr
Hillerød
morgen musik til Diamantbryllup, i Hillerød, bare 3-4 melodier. ca 10-12 deltagere. det bliver ved 0900 tiden den 05Juni25. kaffe og morgenmad er selvfølgelig til fri afbenyttelse :0)
Fragt af Ivecar fra Slagelse til Humlebæk
1.500 kr
Humlebæk
Vi skal have transporteret en Ivecar
Flytte skab
600 kr
Allerød
Vitrineskab skal flyttes
Jolletransport
3.000 kr
Hundested
Jeg har købt en jolle, som jeg gerne vil have transporteret hjem. Jollen er en 22 fods glasfiberjolle, som vejer lige under 600 kg. Den er 220 cm bred og den tilhørende mast skal også med. Den står på land i Lynæs og skal transporteres til Humlebæk, hvor den skal placeres i min indkørsel. Jeg har vedhæftet billeder af både udgangspunkt og destinationen.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Hus flytning koster typisk mellem 10.000 til 30.000 kroner. Prisen for hus flytning kan variere afhængigt af flere faktorer, herunder mængden af ejendele som skal flyttes, størrelsen af huset, afstanden til den nye destination og ekstra services som emballage og montage.
Ved hus flytning skal du være opmærksom på at planlægge flytningen i god tid, vælge et pålideligt flyttefirma med god forsikringsdækning, pakke omhyggeligt og aftale en klar tidsplan. Disse skridt vil bidrage til en vellykket og problemfri flytteproces.
Tiden for hus flytning varierer og afhænger af flere faktorer, herunder størrelsen på huset, afstanden til den nye destination, mængden af ejendele og det valgte flyttefirma. Mindre flytninger kan tage en dag, mens større flytninger kan tage flere dage.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i Nordsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i Nordsjælland, i post nr: 2962 til 3646.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 980,00,- til 2.600,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!