Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Middelfart
"Helt ok udført"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Randers NV
"Effektive gutter."
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Mykhailo er professionel, venlig og effektiv! Kæmpe anbefaling 👍
Flyttehjælp med bil
1,800,-
Arbejde effektivt. Kan varmt anbefale Simon
Flyttehjælp
2,000,-
Super dygtige drenge. Tjept og effektivt Tak 🙏🏻
Flyttehjælp
3,000,-
Bedste hjælp nogensinde !
Flyttehjælp (kun kørsel) Kolding-Fredericia
500,-
Super behagelig og arbejdsom fyr.
Flytte lille klaver, reoler, flyttekasser
205,-
"Simon er en frisk ung fyr og klar på tunge luft💪"
Flyttehjælp
750,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Visevært samt ind- og udflytningssyn
1,000 kr
Tønder
Vi søger en mand til at hjælpe med viseværtopgaver og flyttesyn til 15 lejemål i Tinglev og Tønder. Fleksibelt arbejde som selv koordineres administrator og lejere.
Viseværtopgaver, flyttesyn mm.
1,000 kr
Tinglev
Vi søger en mand til at hjælpe med viseværtopgaver og flyttesyn til 15 lejemål i Tinglev og Tønder. Fleksibelt arbejde som selv koordineres administrator og lejere.
Flytning /ombytning af klaver og flytning af kølefryseskab
2,000 kr
Egtved
Jeg har et gammel klaver der skal flyttes ud på lager(afstand 50 meter) og et el klaver, der skal ind i stedet. Herudover har jeg en gammel fryser, der skal flyttes ud på lager og et nyt køle fryseskab som skal bæres ind i køkkenet. Vi har en trappe op til huset(se billeder)
Møbler
1,500 kr
Kolding
Chasingsofa Sofabord TV bord TV Seng Flyttekasser med tøj, køkkenting og andet. Bord + stole
Afhentning af møbel
500 kr
Børkop
Hej, Jeg har brug for en hjælpende hånd eller hænder, som kan hente denne kommode for mig på lørdag - og herefter køres til min adresse. Der skal ikke bruges værktøj eller lignende, men der skal være god plads i bilen eller evt. trailer. Skal afhentes i Børkop (7080) og laveres til Odense sø
Møblering af lejlighed
3,500 kr
Aabenraa
Jeg har brug for at få en 2 værelses lejlighed møbleret i Aabenraa i uge 51. Du skal forvente at bruge én dag på det. Jeg arbejder for et rekrutteringsbureau, Dedicare. Vi rekrutterer svenske læger, jordemødre og sygeplejersker til Danmark, og vi stiller en møbleret bolig til rådighed til dem i den periode, de er her. Jeg søger faste samarbejdspartnere, der vil hjælpe med at møblere og klargøre lejligheder inden vores konsulenter flytter ind. Så hvis det går godt med denne opgave, kan vi gentage successen. Opgaven går ud på, at du først og fremmest gennemgår lejligheden med udlejer til et indflyttersyn. Derefter kommer et flyttefirma med møbler og flyttekasser, som skal pakkes ud og stilles på plads. Du skal derfor ikke selv bære tunge møbler. Du vil skulle i Jysk og Føtex for at hente supplerende ting og "småmøbler". Det kan ske, at du må lave en udlæg, som vi refunderer. Der skal hænges gardiner og lamper op i lejligheden. Det kan være, at der skal samles et par møbler. Jeg har vedhæftet en mere detaljeret opgavebeskrivelse. Andet: - Du skal selv stille bil til rådighed. - Du skal selv medbringe værktøj. - Jeg sender en nøgleboks og en router til dig. - Du kan altid kontakte mig, hvis du er i tvivl om noget - det forventer jeg faktisk, at du gør 😊 Hvis du tænker, at opgaven kunne være noget for dig, er du velkommen til at tage kontakt - så kan vi afklare de sidste spørgsmål og detaljer. Det er vigtigt for mig, at vi har en god dialog omkring opgaven, og at du forstår vigtigheden af at lejligheden spiller, inden vores læge skal flytte ind.
Dygtig privat chauffør
Esbjerg
Jeg kører dig rundt hvor du vil og er sikker på du er 100% tilfreds.
Transport af spisebord fra 6600 Vejen til 1067 København K
1,000 kr
Vejen
Transport af spisebord i træ. 180 x 115x74cm + to indsatsplader (50x115x8cm) fra 6600 Vejen til 1067 København K
Afhentning af 15 træstole i Toftlund Sønderjylland og levering i Aalborg
1,234 kr
Toftlund
Afhentning af 15 træstole i Toftlund Sønderjylland - levering Aalborg
Flytning af indbo
13,097 kr
Sønderborg
Flytte indbo fra 120m2 lejlighed
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i lintrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i lintrup, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,550.00,- til 3,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!