Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Very punctual and efficient!"
Hus flyttehjælp
Villa flyt
Skrøbelige genstande
Tunge løft
Alle hus flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Very punctual and efficient!"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Hedehusene
"Erkan kom med et meget effektivt hold, der hurtigt løste opgaven 👍👍👍"
Rødovre
"To gode gutter hjalp med at bære sofa op på 6. etage. De kom hurtigt med kort varsel og var super flinke :)"
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Hvidovre
"Mike og hans kollega kom som aftalt og udførte gravearbejdet til fuld tilfredshed"
Ishøj
"T og hans makker flyttede mine møbler hurtigt og hensynsfuldt og var søde og rare. T undskyldte mange gange for næsten et døgns forsinkelse og den manglende kommunikation, som skyldtes en uheldig og kompliceret hændelse på vej ud til mig på det aftalte tidspunkt."
Hvidovre
"Super helpful"
Hurtig, professionel og imødekommende. Kan klart anbefales!
Flytning af møbler
2,500,-
Fantastisk service
Indbo flytning fra lagerrum til depotrum i kælder
802,-
Hurtig og effektiv hjælp
Akut hentning af møbler og usorterede poser
2,000,-
"Alt som aftalt!"
Afhentning af spejl & knagerække og montering heraf samt øvrige diverse.
1,150,-
100% tilfreds
Afhentning af 2 sofaer til udsmidning
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kørsel mellem jul og nytår
1,234 kr
Glostrup
Hej jeg tilbyde kørsel til dem der vil hygge sig mellem jul og nytår . Lad bilen være derhjemme og jeg køre dig til det sted du vil her på Sjælland . Prisen kommer an på hvor i landet det er …Max 4 personer Per kørsel . Skriv for mere info 😊
Flytte opgave
500 kr
Glostrup
2 , ca.1 m høje grønne planter. 1 stuebirk og 1 anden plante i krukke samt 3 kasser køres 1 km fra 2 sal uden elevator til 2 sal med elevator. Planterne kan evt anbringes i min egen bil og jeg køre dem 1 km og handyhand løfter, evt med rulle hund.
Hjælp til at bærer mit egenskab ind i min lejlighed fra gangen jeg bor i st og sæt mit komfur til.
Glostrup
Ege træ, skabet er meget tung dog har jeg taget skuffer ud så det hjælpe på vægten. Jeg har en meget lille gang at arbejde med i lejligheden. To mand til opgaven. Ca. 80 kilo.
skal have ny bil fra Glostrup til thisted
1,700 kr
Glostrup
Jeg har købt en bil hos Glostrup auto og skal have den til Thisted
flytte fra Glostrup til Gentofte
1,200 kr
Glostrup
skal flytte fra en 53 kvm lejlighed., derfor er der meget lidt tinge. du skal have en vogn, du køre. du behøver ikke at bære tinge, det klar vi. dato er ikke slået fast, men det vil være ca. 30 oktober eller 1 november, det kommer snart.
Der er mange ting, der skal overvejes, når man står og skal flytte hus. Det kan være en stor opgave, og det kræver ofte hjælp fra andre. Derfor er det en god idé at have styr på, hvad der skal gøres, inden man begynder at flytte. ..For det første skal man have fundet et nyt hus eller lejlighed. Dette kan være svært i sig selv, men det er vigtigt at finde et sted, som man føler sig godt tilpas med. Når man har fundet et nyt hus eller lejlighed, så skal man have fundet ud af hvordan man vil flytte sine møbler og andre ting fra den gamle bolig til den nye bolig. Dette kan enten gøres selv eller ved hjælp af professionelle flyttemænd. ..Når alt dette er på plads, så skal man have meldt sin flytning til de relevante myndigheder og virksomheder. Dette gøres typisk ved at sende en flyttemeddelelse til de relevante parter - både myndighederne og virksomhederne. Herefter kan man begynde at pakke sine ting ned i kasser eller andet emballage materiale, som gør dem klar til transport. ..Det er vigtigt at have styr på alle disse ting, inden man begynder at flytte hus eller lejlighed - for på den måde undgår man unødige problemer undervejs i processen.
Der er mange grunde til at flytte villa. Måske har du brug for mere plads, eller også har du brug for en mindre bolig. Uanset grunden til, at du overvejer at flytte din villa, så er det vigtigt, at du tager nogle ting i betragtning. For det første skal du have styr på økonomien. At flytte en hel villa koster typisk en del penge - både i forbindelse med selve flytningen, men også i forbindelse med eventuelle renoveringer af den nye bolig. Derfor er det vigtigt, at du sætter dig godt ind i de økonomiske aspekter ved at flytte din villa, så du ikke ender med at gå i minus. Yderligere skal du også have styr på dine egne behov og ønsker. Hvad er det egentlig for en type hus, som du gerne vil bo i? Skal det være stort eller lille? Med have eller uden have? I byen eller på landet? Når du har styr på dine egne behov og ønsker, så bliver det meget nemmere for dig at finde den helt rigtige bolig til dig og din familie - uanset om I skal flytte fra lejlighed til hus eller fra hus til lejlighed.
Der er mange genstande i hjemmet, som kan være skrøbelige, og derfor kan det være en god idé at tage nogle forholdsregler, når man flytter. Dette gælder især, hvis man flytter selv - altså uden brug af flyttefolk. For det første er det en god idé at pakke sine genstande ordentligt ind. Dette gælder især for glas og porcelæn. Man kan med fordel bruge bobleplast til at pakke sine genstande ind i, da dette vil beskytte dem bedst muligt under transporten. Yderligere er det en god idé at have nogle forskellige størrelser af kasser, da de ikke alle behøver at være lige store. Endelig er det vigtigt ikke at overpakke kasserne - dvs. ikke fylde dem helt op til bristepunktet - da de ellers let kan blive væltet under transporten, og dermed risikerer man at skade sine genstande.
Når man skal flytte hus eller lejlighed, så er det ofte noget der kræver en del forberedelse. For det første skal man have fundet et sted at flytte hen, og det kan være svært at finde den helt rigtige bolig. Derudover skal man have fundet ud af hvordan man selv skal flytte sine ting fra den ene bolig til den anden, og her er det ofte en god idé at få hjælp fra venner eller familie. Men selvom man har fået hjælp til at flytte sine ting, så er der stadig nogle ting som kan være svære at flytte på egen hånd - især de store og tunge møbler. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis man har de rette redskaber. For det første skal man have fat i nogle flyttekasser, da disse er designet til at kunne holde til de tunge løft. Dernæst skal man have fat i et par gummihandsker, da disse vil beskytte dine hænder imod eventuelle rifter og skader. Endelig skal du have fat i et par stropper eller reb, som du kan bruge til at binde møblet fast på transportmidlet - enten bilen eller flyttetransporten. Når alt dette er på plads, så kan du begynde at flytte dine møbler ud af din gamle bolig og ind i din nye bolig.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Der er mange grunde til at booke hjælp til hus flytning. For det første, så kan det være en stor og tidskrævende opgave at flytte hus, og derfor kan det være en god idé at booke professionel hjælp. Professionelle flyttemænd har ofte stor erfaring med at flytte store møbler og andre ting, og de ved derfor hvordan man skal gøre for at undgå skader. Yderligere kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de typisk har bedre udstyr end den almindelige forbruger - eksempelvis kraner til at løfte tunge møbler op på flyttebilen. Derudover kan det også være en fordel at have professionel hjælp, da de ofte har fleksible åbningstider - så man ikke behøver at tage fri fra arbejde for at få flyttet sit hus. Endelig er det også vigtigt at nævne, at når man flytter hus, så skal man typisk leje en container til alle ens ejendele. Dette kan dog også ordnes af professionelle flyttemænd, så man ikke selv skal stå med denne opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en hus flytter i glostrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus flytter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus flyttere i glostrup, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hus flyt kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 620.00,- til 1,830.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!