Qais D.
Aalborg
Seneste Anmeldelse
"Qais tog sig tid til at forstå hvad jeg havde brug for . Han forklarede hvad han lavede og hvorfor, han gjorde som han gjorde. Han er meget grundig."
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aalborg
"Qais tog sig tid til at forstå hvad jeg havde brug for . Han forklarede hvad han lavede og hvorfor, han gjorde som han gjorde. Han er meget grundig."
Aalborg
"Flink og punktlig. God kommunikation, forventningsafstemning og fik udført opgaven som ønsket"
Nørresundby
"Super flink fyr og hjælpsom"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Aalborg
"Fint, klarede opgaven nemt"
Hedehusene
"Virkeligt fint og grundigt arbejde!"
Storvorde
"Samme gode oplevelse som sidste gang han var her. Pænt ryddet efter færdigt arbejde. Anbefales."
Hadsten
"Flink ung mand udførte opgaven hurtigt og tilfredsstille."
Jobbet blev udført perfekt som jeg ønskede. Jeg er super glad for resultatet og jeg kan varmt anbefale Christian og hans makker Marius. Et par skønne arbejdsomme, sjove og positive mænd, som jeg gerne bruger en anden gang. Tak.
Fjern højbed
1,000,-
Christian har hjulpet med at køre noget affald til genbrugspladsen. Rigtig god service, og en god oplevelse!
Afhentning af affald
745,-
Super god og let kommunikation med Nicklas. Opgaven udført med stor omhyggelighed og ordentlighed. Jeg kan varmt anbefale Nicklas (flytteopgave)
Bortskaffelse af tungt klaver
500,-
Kæmper for sagen :)
Fjernelse af jord og murbrokker
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Tømning af ca. 25 kvm opmagasinering.
500 kr
Gistrup
Jeg har brug for at få tømt ca. 25 kvm opmagasinering. Der er rigtig meget der kan sælges, da det oprindeligt blev opmagasineret med henblik på salg eller brug. Det er eksempelvis en B&W højtaler, en ældre Cerwin Vega, en Harman Kardon forstærker, Bose Companion højtalersæt, en Elektrolux centralstøvsuger, bordrundsav, to golf sæt og vogn, hjørnereol, kite surfing board og harness, kompressor, stærke stålreoler, spritnye rulleskøjter, uåbnet stuk til lofter, pandeplader til tag, Malm kommode, værkstedsbord, frisørvask, samt talrige stumper fra en tidligere festmusiker, inkl. bøger og kassevis af diverse blandede stumper, både nyt og gammelt. Bemærk, det er kun eksempler og på ingen måde en udtømmende liste. Der er mange ting der bare har stået der siden jeg købte dem med henblik på brug eller videresalg. Desværre er huset, hvor tingene står solgt, og jeg har ikke overskud/tid til at håndtere det selv, og har ikke plads til at have tingene stående indtil jeg kan få dem solgt. Det er derfor en anden kan få lov at hente og tjene på det, mod at det hele ryddes. Der kan køres bil/trailer helt op til døren, 10 meter fra tingene.
Snerydning af privat indkørsel
1,620 kr
Gistrup
Snerydningrydning af privat indkørsel ved behov. Det vil blive med håndkraft omkring og bag bil op til dør. Omkring 60 kvm Der skal ryddes under / efter snevejr hele vinteren.
Bortskaffelse af tungt klaver
1,000 kr
Gistrup
Vi skal have skilt os af med et fuldt funktionelt men ret tungt klaver (nok 300 kg?)
Fjern højbed
1,000 kr
Gistrup
Højbed skal fjernes fyldt med jord som kun kan flyttes med trillebør. Skal køres bagved på grunden. Materialer køres selv på lossepladsen.
Rensning af havedam
1,500 kr
Gistrup
Rensning af havedam ca 5x4m, mellem 40-100cm dyb, ca 6000L. Fjernelse af alger, dynd på bunden. Det er muligt at dumpe affald på grunden. Der er ikke behov for specielt udstyr. Adgang gennem port 1,5m bred. Der er ca 8 fisk i dammen
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i gistrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i gistrup, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 1,650.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!