Marc L.
Gilleleje
Seneste Anmeldelse
"Omhyggelig forberedelse og afklaring af opgaven. Hurtig og venlig udførelse."
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Gilleleje
"Omhyggelig forberedelse og afklaring af opgaven. Hurtig og venlig udførelse."
Kokkedal
"Super indsats!"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
Hillerød
"Kan ikke vurdere udørelse"
Fint arbejde
Afhentet byggeaffald
1,000,-
Daniel var punktlig og arbejdsom. Han løste opgaven rigtig fint og var fair i pris.. Vi har allerede planer om at bruge ham igen.
Afhentning af affald
800,-
At arbejdet bliver udført fuldt tilfredsstillende
Kørsel til genbrugsstation
1,100,-
Hurtig og effektiv :)
Kørsel af affald til genbrugsstation
1,200,-
Jan var hurtig og udførte opgaven perfekt :-)
Afhentet storskrald og pap
1,000,-
Det var hurtigt, effektivt og fleksibelt:)
Transport med trailer + genbrugsplads
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortkørsel af jord - 5m3 (kubikmeter)
1,500 kr
Gilleleje
Bortkørsel af 5 kubikmeter jord (halvdelen fra trampolin hul). Der kan køres trailer/bil helt hen til jorden. Der er genbrugsplads 10 min fra adressen. Der kan lejes trailer i Jem&Fim 1 km fra adressen for 85 kr. om dagen.
Bortkørsel af grenaffald. 2 store bunker.
1,822 kr
Gilleleje
Jeg har 2 store bunker grenaffald der skal fjernes. Det er i Gilleleje. De ligger begge ud til vejen. Både store og små grene. Tænker at det kan køres både på trailer og lastbil. Har ikke helt styr på lænden af grene, men måske 2 meter. Jeg tænker at der er adgang for både Trailer og lastbil fra vejen. Nej de skal bare køres til haveaffald. Bunkerne er rimeligt store begge to.
Bortkørsel af eternitplader /Asbest
2,967 kr
Gilleleje
Jeg har 125 plader etrnit/asbest b6 bølgeplader. De bliver lagt på paller og pakket ind i plastic rundt om pallen. Tænker at fordele dem på 4-5 paller Pladerne vejer ca 17 kg stk Mål 125cm x 100cm Skal bortskaffes.
afhentning af seng og andet affald
1,409 kr
Gilleleje
Affald til afhentning består af en dobbelt seng (ca. 200*160cm). Sengen er samlet , madrasse med 4 ben. Da benene på sengen er korte burde det ikke være nødvendigt at afmontere dem fra sengen. Derudover er der lidt blandet affald (træ, pap). Alt affald er placeret i indkørsel, som er nem at komme til. vægt i alt max 250kg
Fyldning af container
2,000 kr
Gilleleje
Fyldning af stor container med møbler, inventar, havekrukker og skrald. Skal starte kl. 11:00. Der er en del tunge ting, så det kræver 2 (stærke) personer. Medbring evt. en sækkevogn.
Forberedelse af jorden til græsplantning i forhaven
12,000 kr
Gilleleje
Vi søger en erfaren handyman til at udføre følgende opgaver i forbindelse med forberedelse af jorden til græsplantning i vores forhave: Opgravning af jord (kræver en traktor/gravemaskine til at fjerne gamle ukrudtsrødder, sten og andet). Fjernelse af ukrudt, sten og rødder (overskydende materiale og unødvendig jord skal transporteres til skraldepladsen, som ligger 5 minutter væk, eget trailere til transport skal medbringes). Forberedelse af jorden med plænesmuld (nivellering af jorden med ny jord - vi vil selv så græsfrøene). Den rette kandidat kan også foreslå en passende dato for udførelsen af arbejdet. Vi ville foreslå kalenderuge 37. Areal :cirka 100m 2 Sig til hvis du kan også lægge en stensti/fliser. Vedhæftet findes billeder af det nuværende jordareal samt et billede af, hvordan det ideelt set bør se ud, når arbejdet er færdiggjort. Vi forventer, at den rette person har adgang til passende redskaber, herunder traktor eller gravemaskine samt trailer til transport, og har solid erfaring med lignende opgaver.
Køre affald væk
2,000 kr
Gilleleje
To bunker med blandet affald skal køres på genbrugsstationen. Det er alt muligt blandet, herunder en sovesofa og en motionscykel, så det vejer lidt. Der er en lille trappe ned til stedet hvor det ligger.
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i gilleleje til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i gilleleje, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,650.00,- til 2,900.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!