Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Dygtig"
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Dygtig"
Middelfart
"Helt ok udført"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hedehusene
"Tilfreds"
Odense SØ
"Mathias er en super rar fyr, der udførte opgaven til UG. Mine bedste anbefalinger herfra."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Odense SV
"Advarsel: Hold jer langt væk fra denne upålidelige svindler! Min oplevelse med Tobias har været et mareridt. Han overholder ikke sine aftaler og har gentagne gange brændt mig af over en uge, hvor han hver dag lovede at møde op. Først var hans mor syg, så blev han anholdt – der kom konstant nye undskyldninger, og desværre troede jeg på ham og følte med ham. Han udnyttede min tillid og har snydt mig for 6.300 kr. for materialer, han skulle bruge til sit arbejde hos mig. Jeg har siden forsøgt at finde en fredelig løsning og få mine penge tilbage, hvilket han flere gange har lovet. Først skulle han refundere beløbet inden for 14 dage, men nu er der gået tre uger, og han er som forsvundet fra jordens overflade – jeg kan ikke få fat i ham. Han har spildt min tid, forhindret mig i at få arbejdet udført af en anden og svindlet mig for 6.300 kr. Nu venter der en politianmeldelse og en sag i fogedretten, så jeg kan få mine penge tilbage. Til alle jer andre herinde: Lad jer ikke narre af denne upålidelige og løgnagtige person."
Fuld tilfreds med opgavens udførelse og kommunikationen
Afhentning af haveaffald, smågrene og græs
500,-
Teis er meget seriøs og punktlig. Det var meget nemt at kommunikere med ham og opgaven blev gennemført præcis som den blev aftalt, og endda indenfor 24timer efter den blev delt her på platformen. Vi bruger 100% Teis igen!
Afhentning af beton fliser
2,500,-
da jeg kom til aftalt sted havde Kosai allerede sat igang og var næsten klar med opgaven allerede! tommel op herfra 👍
Afhentning av skrald
1,000,-
Very punctual, helpful and carried out the task very efficiently down to the last detail. Highly recommend if you need any assistance!
Pick up things from apartment and dispose them at genbrugsplads
450,-
Jeg kan kun anbefale Mikkel ,opgaven blev udført perfekt .
Afhentning af gamle vinduer og lign
1,600,-
Aram løste opgaven perfekt TAK FOR HJÆLPEN
Afhentning og bortskaffelse af seng
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Afhentning af storskrald
1,070 kr
Odense C
Stor fryse køleskab, 2 store paller og 4 små lille rundt bord i metal og glas, metal skrald plus diverse små skrald
Katte træ stor og bord
500 kr
Odense C
Fjerne kattetræ stort og bord
fylde container med mursten og mørtel
2,000 kr
Odense C
køre med trillebør ca 50 meter til container opsat i gaden. der er ca. ********** kg. = 100-125 ture med trillebør . skovles op eller med hænder . Jeg har handsker , trillebør, ramper, skovle osv. Jobbet er i Odense C.
two big desks, five luggages
300 kr
Odense C
move two big desks (already separated) and five luggage from *********** ** basement to ************ ** second *****.
Nedtagning af loft mm og bortskaffelse
2,000 kr
Odense C
Nedtagning af ca 7,5 kvm træloft og isolering derunder. Samt nedtagning af laminat køkkenbordplade ca 2,5m x 60 cm inkl frakobling af håndvask og underskabe (øvrige del af køkken er fjernet). Bortskaffelse af dette samt derudover ca 2 mindrr trailerfulde af bla døre, pap, tomme malerbøtter, gammel støvsuger.
Afhentning af pap, plast, papir fra flytning
500 kr
Odense C
Har cirka 40 tomme flyttekasser En del pap (fra møbler fra Ikea) Blød plast (fylder en flyttekasse med top) Papir (fylder en flyttekasse med top) Lidt metal affald Skal gerne hentes i dag/ i aften Bor på 3. sal men der er elevator - alt kan være i Elevatoren på een gang vil jeg tro
Afhentning og bortanskaffelse af miniovn
400 kr
Odense C
Defekt miniovn fra OBH skal afhentes og bortanskaffes. Den befinder sig i en lejlighed på 3 sal. Der er ikke elevator. Den vejer under 20 kg. Og er ca.50 cm lang. Der er brug for bil.
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i Odense til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i Odense, i post nr: 5000 til 5100.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 420.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!