Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Alt er som aftalt 👍"
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Alt er som aftalt 👍"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Esbjerg
"Er fint og godt"
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Hedehusene
"Søde mennesker"
Roskilde
"Emil was very professional and he was also really good with communication!"
Kolding
"Alt var fint"
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Jeg har benyttet mig at Simons service endnu en gang og igen med den største tilfredshed. Alt fungerer nemt og effektivt fra start til slut. Jeg vil til hver en tid benytte Simons service igen, og giver min største anbefaling til andre.
Afhentning og bortskaffelse af affald
500,-
Hurtig svarrespons. Nem at fastsætte tid og dato med. De bedste anbefalinger herfra.
Afhentning og bortskaffelse af affald
500,-
"Der er kun varme anbefalinger her fra. Arbejdsom mand med godt humør👍🏻"
Afhentning af haveaffald. Oprydning efter klipning af ca. 30-40 meters nøddehegn.
1,200,-
Sød og venlig og meget stærk og flittig 😊
Trabsport af 2 kommoder fra mit hjem i Kolding til Kolding genbrugsplads
500,-
"Super fint. Opgaven løst."
Afhentning af klædeskab til renovationsplads.
350,-
Helt ok udført
Afhentning af 4 m3 usorteret storskrald
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Overskudsjord
34,000 kr
Kolding
Bortkørsel af jord. Klassifikation uden for byzone. Ca. 250 m3 Udføres til marts vedr. opførelse af hus.
Affald og genstande fra hus skal køres på genbrugspladsen. Du skal have bil med trailer i fornuftig størrelse.
3,000 kr
Kolding
Diverse affald fra hus som tekstiler, malerrester, elektronik, madrasser, småmøbler mm skal køres på genbrugspladsen. Jeg vil bestræbe mig på at have tingene sorteret, men sortering på genbrugspladsen kan ikke udelukkes. Det vil være en kombination af sække og løse genstande. Du vil primært skulle pakke bil/trailer og kører til genbrugsplads og retur af flere omgange. Og hjælpe med udbæring af genstande fra hus. Du skal have bil med trailer - i fornuftig størrelse. Det er et plans hus med fornuftig adgang. Det er et ukendt antal genstande/sække så der nås de ture der er muligt. Genstandene ville kunne bæres af en person, men kunne være store (ala madras). Du har tilmeldt Genbrug 24-7.
Gå i container for enden af huset med 7 poser tomme flasker
Kolding
Gå i container med 7 poser tomme flasker og lidt små papkasser.
Tømt ud i kælder rum af gamle malerier og tæppe og pap
2,560 kr
Kolding
Jeg skal have tømt ud i kælder rum med cirka 10 trin ned af en del gamle malerier omkring 70 stykker og et tæppe og pap vel nok 7 større stykker og en kontor stol samt gammel bærbar computer.
Afhentning og bortskaffelse af affald
500 kr
Kolding
Afhentning og bortskaffelse af affald Jeg har brug for at få hentet og bortskaffet diverse affald til genbrugspladsen: * Pap og plastik (stort set sorteret) * Diverse skrammel Det hele fylder ikke mere end at det kan være på en almindelig størrelse trailer. Det hele vil blive sat ud til afhentning i overdækket garage på aftalt dag, så kan du hente det, når det passer for dig i løbet af den dag. Ønsket afhentningsdag: søndag, den 19. januar 2025 efter kl. 11.00 (denne uge).
Bortskaffelse af klaver
980 kr
Kolding
Vi har et gammelt klaver vi gerne vil af med.
Oprydning kælder
300 kr
Kolding
Udbæring og bortkørsel af diverse småskrald fra kælder. Jeg hjælper med at bære ud, men du skal have trailer og køre det på losseplads. Kan klares med en lille trailer. Opgaven med udbæring tager måske 10-15 min.
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i kolding til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i kolding, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 2,780.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!