
Se profil
Erkan S..
Hedehusene
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Hurtige og god service! :-)"
Verifikationer
Info

Tømning af dødsbo
Dødsbohjælpen
Sorting og rydning af dødsboet
Rengøring af dødsbo
Alle dødsboopgaver...
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Hurtige og god service! :-)"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Super godt det hele. Alt gik perfekt."
Info

Se profil
Kokkedal
"Dygtig og punktlig."
Info

Se profil
Ishøj
verificeret
"Rigtig nem at aftale tidspunkt med og veludført aftale"
Info

Se profil
Ishøj
"All good"
Info
Se profil
Hvidovre
"👍🏼💪🏼"
Info

Se profil
Roskilde
"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"
Info

Se profil
Værløse
"Det var en hurtig og let opgave. Som overordnet blev løst tilfredsstillende. Flinke og høflige mænd."
Info

Det var den største SKUFFELSE !! Jeg nogensinde har fået ind i platformen At få de to til at hjælpe Mig med at få pakket Mine køkkenting ned , Så Jeg kunne få Mine ting forsvarligt flyttet hen det sted Jeg skulle flytte hen . Sådan blev det ikke Jeg havde en masse bobelplast og papir , der kunne bruges Det blev sådan set ikke brugt Alle Mine ting blev simpelthen BARE SMIDT NED I KASSER SMIDT NED ... !!!! UDEN ORDEN !!! Jeg havde en masse Greengate Talkerkner , skåle , glas mm Der BARE BLEV SMIDT NED I STABLER , SÅ HVIS EN FLYTTEMAND LIGE KOM TIL AT TABE KASSEN , VILLE DET HELE SIMPELTHEN BLIVE ØDELAGT , DYRE TALLERKNER OG SKÅLE Det samme med alm drikkeglas , der bare blev stablet oven i hinanden, så det nemt kunne blive ødelagt Ingen sans for orden IIKKE NOK MED DET , AT DE LIGEFREM VIL HAVE TIL VRAVET SIG EKSTRA PENGE Fordi .Jeg spurte om de lige kunne bære en pallesofa 100 m ned for Mig Det ville de have 800 ekstra penge for !!! Jeg tilbød 200 kr Og endte ned Jeg måtte betale 500 kr ekstra bare for at få få skruer af og båret ned .... Og Alt resten Jeg godt ville have haft pakket ned , blev ikke engang pakket ned Fordi det hele skulle gå så hurtigt til , Hurtigt og ueffektivt uden omtanke og sans for detaljer SÅ EN KÆMPE SKUFFELSE Og Jeg måtte selv ompakke 8 kasser , Men Mit Tv blev pakket fint da den jo også var i kassen og Mit store bord og liggestole det var det . Betalt for at få det lavet om Men NU har Jeg pakket det ordentligt sammen Det burde slet ikke være sådan om det er stor eller få penge , Man ikke have give penge for sådan styk arbejde Ikke nok med det Ville de lige også have en hækkeklipper med , Spurte af en omvej Så der bliver ikke spurt om hjælp mere fra dem
MANGLER 2 STÆRKE PERSONER til hjælp af Pakke resten af lejligheden færdigt
2.500,-

Jeg kender ikke så meget Erkan , men han var ihvertfald ivrig , da de kom og bar nogle kasser badeværelse kasser op på 1 sal Også siger han han er Elektriker Men hurtige var de ihvertfald Kan anbefales
Bære Badeværelse skab på 1 sal
1.000,-

Syntes det var virkelig to friske , hurtige og glade snaksalige gutter der kom og klarede opgaven til fulde ende Kunne sagtens finde på at hyre Isak igen Så positiv en person
Flytte laminat gulv ind i Lejligheden fra vejkant og sætte det på hele lejligheden ind i heleigheden
600,-

Mads var en fantastisk arbejder , frisk og arbejdssom Bedre arbejder finder Du ikke Så Stor anbefaling herfra Vi var et godt team på 3 der arbejdede godt sammen Mads , Min søn og Jeg Sjælden man oplever en så god arbejder i vores dage Så en bedre arbejder , der arbejder effektivt finder Du ikke I vores dage Så Èn Stor anbefaling herfra ☺️🌟 Så han fik 5 stjerne i alt fik han
Hjælp til palle havesofa
600,-

Super udførelse af opgave. Kom til tiden. Virkelig god kommunikation hele vejen igennem. Top anbefaling herfra
Løft af granitsten
400,-

"Suveræn oplevelse og god kommunikation"
Flytning af skænk
1.300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Oprydning af dødsbo
Vi skal have ryddet min fars dødsbo, så vi søger folk, der kan hjælpe med denne opgave ude og inde. Der er også et halvtag, der skal rives ned. Vi skal have sat grunden til salg, men vi er meget fleksible mht hvor lang tid, der skal bruges på opgaven. Det kan både foregå i weekender og hverdage. Opgaven skal udføres i løbet af foråret.
rydde dødsbo
4 værelses lejlighed 1 sal: køkken, stue, to værelser tømmes, to klædeskabet skilles ad, kælderrum 1/3 fyldt( alt i kasser) gardiner og loftlamper er taget ned. sofaarrangement er fjernet. Stue: 3 reoler med bøger og lidt glas,lænestol værelse: enkelt seng, højskab smalt(30/40 cm b), to kommoder, en reol, en sengetøjskasse, billeder, værelse 2: computerbord og pc, reol med 4 skuffer, to rulleskabe med 4 skuffer, lav reol,stort klædeskab skal skilles ad værelse 3: spisebord med stole, stort klædeskab skal skilles ad, gammel håndmalet hjørneskab. køkken: skabe tømmes
Bortskaffelse af 2 x køleskab/fryser. Skal bortskaffes inklusive indhold. Står i et dødsbo.
To gamle køleskabe/fryser skal bortskaffes. Indhold skal også fjernes (ikke lækkert). Står i et dødsbo vi har overtaget.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Rydning af dødsbo er processen med at tømme og organisere ejendele i en afdød persons hjem. Det indebærer ofte sortering, bortskaffelse, salg eller opbevaring af genstande. Formålet er at forberede ejendommen til salg eller overdragelse og hjælpe med at afvikle den afdødes ejendom.
Rydningen af et dødsbo indebærer normalt en række trin. Først gennemgås ejendommen for værdigenstande og personlige ejendele. Derefter fjernes møbler, apparater og andre genstande, der ikke ønskes bevaret. Efterfølgende kan rengøring og eventuelle reparationer udføres. Det er vigtigt at følge lokale love og regler samt eventuelle ønsker fra afdødes familie. En professionel rydningsvirksomhed kan hjælpe med hele processen.
Ved rydning af et dødsbo kan man forvente hjælp til forskellige opgaver såsom sortering og fjernelse af ejendele, rengøring af boligen, koordinering af salg eller donation af genstande, håndtering af papirarbejde og kontakt med relevante myndigheder samt professionel rådgivning og støtte gennem hele processen.
Der er flere måder at finde en pålidelig service til rydning af dødsbo. Du kan starte med at søge online efter virksomheder, der specialiserer sig i denne service. Læs anmeldelser og bed om anbefalinger fra venner eller familie. Det er også en god idé at kontakte flere forskellige virksomheder for at få tilbud og sammenligne priser og services. Vær sikker på at vælge en virksomhed, der er autoriseret og har erfaring inden for området.
Typiske omkostninger ved rydning af et dødsbo kan variere afhængigt af flere faktorer. Nogle af de almindelige omkostninger kan omfatte betaling til professionelle rydningsfirmaer, bortskaffelse af affald og genstande, rengøring af ejendommen samt eventuelle juridiske gebyrer og afgifter. Det anbefales at kontakte specialiserede virksomheder for at få præcise priser og vurderinger baseret på den specifikke situation.
For at sikre en professionel og effektiv rydning af et dødsbo, kan man følge disse trin: 1) Ansæt en pålidelig og erfaren rydningsvirksomhed, der specialiserer sig i dødsboer. 2) Lav en detaljeret inventarliste og tag billeder af ejendelene for at undgå tvister senere. 3) Sørg for at have tilladelse fra arvingerne eller retten til at rydde boet. 4) Planlæg en tid, der passer alle parter, og sørg for at overholde eventuelle tidsfrister. 5) Kommuniker klart med rydningsvirksomheden om specifikke krav og forventninger. 6) Følg op løbende for at sikre, at arbejdet udføres tilfredsstillende.