Person løfter kasse ind i varevogn for transportservice.

Transport af genstande i Middelfart

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Middelfart

Transporthjælpere til alle dine behov

Flytning af møbler

Transport af købte genstande

By til by levering

Transport af store artikler

Andet…

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste transporthjælpere i Middelfart

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Simon D..

Middelfart

5,0
277 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ole Oliver S..

Middelfart

4,8
46 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Det hele gik som aftalt, nemt og enkelt."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1509 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Arbejdet blev gjort godt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazam M..

København N

5,0
573 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Virker meget omhyggelig og reel"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Josef E..

Malmö

4,8
222 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Hurtig"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Dawid B..

Fredericia

4,9
64 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Hurtig og god kommunikation og effektivt arbejde 👍"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Reyes A..

Kokkedal

4,9
354 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Dygtig og punktlig."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Beram A..

Middelfart

5,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

""kan varmt anbefales""

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Jeg vil til hver en tid henvende mig til Phillip, hvis jeg skulle få brug for hjælp til én af de opgaver han udfører. Han kommer til tiden og udfører sin opgave til punkt og prikke, med stor omhu og respekt for dén opgave han har påtaget sig. Vi er yderst tilfredse. Flink og høflig er han tillige.

Flytte et gammelt bogskab med glaslåger

1.500,-

comment.user?.profileImg

Igen en super fin oplevelse med Simon der udførte opgavben som anmodet :)

Afhentning og levering

3.000,-

comment.user?.profileImg

Godt arbejde God tone Vi er meget tilfredse

Privat- og erhvervsflytning

4.500,-

comment.user?.profileImg

Simon er altid super god service. Han skulle fragte en campingvogn til Sjælland. Krogen på vognen var i stykker, og Simon kørte ind og købte reservedelen og fiksede campingvognen. Virkelig god stil. Kæmpe anbefaling herfra

Afhentning af Campingvogn

2.800,-

comment.user?.profileImg

Dawid er super effektiv og positiv - nemt at give en varm anbefaling 🌷

Flyttemand til klaver

1.500,-

comment.user?.profileImg

Godt arbejde og god kommunikation.

Hjælp til oprydning og hensigtsmæssig indretning

10.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af transporthjælpere

Baseret på 8820 Anmeldelser

4.89
8401
196
44
29
150

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Middelfart

Flyttemand til klaver

1.500 kr

Et tungt klaver - skal flyttes ud fra udestue gennem terassedør, kort stykke over terassen og derefter 4-5 trappetrin ned til vejkanten. + Et gammelt skab - står i garagen og kan køres ud Begge møbler bedes beskyttet med flyttetæpper og kunne sikres forsvarligt under kørsel. Der bliver booket opmagasinering ved Green Storage når der er lavet aftale om tidspunkt.

2 personer søges til at flytte to møbler på 2. sal i vore hus og to møbler ned i stueetage. Der er to kvarts svingstrapper

500 kr

Skrivebord og skab skal bæres på 2. Sal og kommode og lille sofa skal bæres til stueetage. Der er to kvartsvingstrapper.

Flyttemand

1.500 kr

Vi skal have flyttet en kommode, et hjørneskab, tv-skab, spisebord med stole og et lille bondebord

Flytte lille Kia Picanto på autotrailer, den skal køres 2 km.

300 kr

En lille Kia Picanto, den kan starte men ikke køre på vejen pga. skadet front.

Flytte sofa fra stueetage, dør ud til terrasse og 4 trin ned

Du skal hjælpe mig med at bære sofa ud på trailer. Der er 4 trin ned fra terrassen. Sofa måler 150cm, så den er lille. Men for stor til jeg kan bære den selv.

Privat- og erhvervsflytning

5.000 kr

ca 5 timer, 2 mand, med 3,5 t bil med lift

Flyttehjælp

1.500 kr

Flytte møbler og kasser fra depot til lejlighed på 1 . Afstand til add er 3 km Der skal flyttes 1 lænestol, spisebord, lille sofabord , 6 spisestole, 1 stor kommode, 4 små kommoder, lille bord, 1 madras, 1 kiste ( ikke tung) , ca 20 - 25 flyttekasser. Samt nogle småting. Hylde, dyner, puder osv.

Nedtagning af køkken og pakkes i trailer. Giv et bud - fastpris

1.000 kr

Der skal tages et køkken ned nær middelfart. Køkkenet skal bruges i et andet hus, så det skal gøres forsigtigt. Skal bruge 1 mand/kvinde til at hjælpe mig. Vi starter formiddag. Der er 6 højskabe og 5 skabs/skuffe moduler. Det er skabe og bordplade der skal pakkes i trailer.

Afhent sofa i Skanderborg, lever i Middelfart

500 kr

jeg har betalt depositum for en stor u-sofa det skal afhentes i skanderborg d 1 oktober inden kl 16:00, og leveres til min lejlighed i middelfart. da jeg ikke selv har bil og kørekort håber jeg meget på at finde en eller to friske mennesker der kan hente den og få den fragtet til mig. jeg tager gerne med over til sælger hvis dette ønskes. jeg vedhæfter billede af sofaen, så i har en idé ift størrelsen. opgaven kræver at du har en større bil der kan trække en forholdsvis stor trailer.

Afhentning af defekt vaskemaskine

500 kr

Hej Vil gerne have tilbud på afhentning af defekt vaskemaskine. Bor på 1 sal hvor der er en stål vinkeltrappe op til lejligheden, så der skal muligvis bruges en trappemaskine. Ikke meget plads omkring vaskemaskine på lille badeværelse. Vaskemaskine vejer ca. 60 kg. Parkering ca. 6-8 m. fra trappe.

Hvad tilbyder transporthjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:

    1. Opret din opgave: Først beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til - herunder detaljer om den eller de genstand(e), der skal transporteres, samt hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv et budget: Ved at give et skøn over, hvad du er villig til at betale, bliver det lettere for handyhanderne at komme med bud, der matcher dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere, der kan hjælpe dig, sende dig  tilbud på opgaven.
    4. Vælg en handyhander: Kig tilbuddene igennem og vælg den handyhander, som passer bedst til dine krav. Bekræfter din beslutning inde på platformen.
    5. Start opgaven: Med bekræftelsen på plads, kan opgaven gå i gang. 
  • Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan transportere genstandene for dig, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når transportopgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven. 

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:

     

    1. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Send anmodningen afsted.
    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service. 

  • Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.

    • Få alt på skrift: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset, hvor I er i forløbet – før, under eller efter arbejdet – kan du nemt få adgang til beskeder og aftaler.
    • Ved ændringer: Skulle der opstå ændringer eller tilføjelser undervejs, kan I nemt orientere hinanden via beskedsystemet. 

    Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen. 

  • Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en transporthjælper med Handyhand?

Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med: 

  • Effektivitet: Oprettelsen af din opgave hos Handyhand er hurtig, og du kan forvente at modtage tilbud fra lokale handyhandere med det samme. 
  • Sammenlign flere tilbud: Hos Handyhand kan du modtage og sammenligne tilbud fra forskellige kvalificerede handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  • Fleksibilitet og skræddersyet hjælp: Opret opgaven i tråd med dine specifikke behov, uanset om det drejer sig om egen deltagelse i arbejdet, særlige ønsker eller andet.
  • Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  • Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i middelfart til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i middelfart, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 1.540,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!