Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Aalborg
"Flink og punktlig. God kommunikation, forventningsafstemning og fik udført opgaven som ønsket"
Aalborg
"Qais tog sig tid til at forstå hvad jeg havde brug for . Han forklarede hvad han lavede og hvorfor, han gjorde som han gjorde. Han er meget grundig."
København N
"Effektivt og virkelig veludført opgave."
Hedehusene
"Super"
Randers NV
"Efter et mindre bump i vejen grundet noget sygdom, fik vi aftalt en ny dag til at udføre opgaven. Benyamin var nem at kommunikere med og hurtig til at svare, og fik hurtigt og effektivt klaret rengøringen af vores lejlighed. Vi kan kun anbefale ham og hans makker 👌"
Nørresundby
"Super dejligt og nemt! De havde helt styr på det"
Roskilde
"Fantastisk service"
Steffen er pålidelig og god til opgaven. Fuld tilfredhed!
Transport/flytning af fryseskab 120x56 cm
320,-
Super god service intet at komme efter, klart anbefales 😊
Sengetransport i Nørresundby
1,250,-
Utrolig høflig og behagelig person, der overholder aftaler :)
Du skal transportere en sofa fra Aalborg til Randers
1,100,-
Hurtig til at svare på opgaven og udført punktligt og perfekt
Transport af spinningcykel 3 km
400,-
Perfekt!
Transport af malerier, stor bil
1,350,-
Julius og hans ven udførte opgaven til perfektion, og de får den bedste anbefaling herfra.
Flytning af 2 spiseborde hvoraf det ene har en glasbordplade der måler 180 x 90 cm. og vejer en del.
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytte møbler
600 kr
Aalborg
Hvem har mulighed for at flytte følgende ting fra en adresse til en anden adresse i Aalborg. Det drejer sig om - En sofa 220 cm lang - En lænestol m/skammel - 4 spisestuestole. Der er ca. 15-20 minutters kørsel fra den en til den anden adresse. Der er trapper og elevator ved afhentningsstedet. Ved leveringsstedet er der et trin. Der er mulighed for en hjælper til at bære.
Flytning af skænk
800 kr
Tårs
Skænk skal afhentes i hus på stueplan i 9830 Tårs og fragtes forsvarligt til 9000 Aalborg Vestby, hvor den skal bæres op på 1. sal og ind i stuen. Det kræver minimum 2 personer. Skænken er 163 cm lang, 110 cm høj og 51,5 cm dyb. OBS: Jeg er pt. kun ved at undersøge hvad det vil koste at få skænken flyttet, for at se om det kan lade sig gøre med min økonomi. Datoen er derfor ikke fastsat endnu. Men byd gerne ind hvis det er en opgave du kan løse, og så håber jeg vi finder ud af det. 😊
Flytning
4,000 kr
Aalborg
3 værelses lejlighed 70 kvadratmeter. fra anden sal til et rækkehus. flytter fra **** aalborg til **** aalborg øst. Jeg kan hjælpe og vil være der.
Transport af motorbør
500 kr
Gandrup
Transport af 700kg motorbør på bælter. Den skal fragtes fra Langholt til hals, på maskintrailer. Gerne en der kan tage lignende kørsler flere gange i fremtiden.
Flytning af palle Aalborg - Frederiksberg
600 kr
Aalborg
Vi har en europalle med kasser på. Max. 150 kg. Den skal fragtes fra Aalborg til Frederiksberg. Vi er fleksible med hensyn til dato. Den skal blot afleveres i tidsrummet 8.00 - 17.00
Flyttemænd skal flytte fra lejlighed til hus
2,768 kr
Hjørring
Skal bruge nogen til og hjælpe med og flytte alle mine ting fra lejlighed til hus
Flytte Sofa, seng, spisebord, vitrineskab, lænestol.
1,000 kr
Hirtshals
140 seng, spisebord, lænestol, sofa, vitrineskab.
Flytning fra Aalborg til Fyn
6,363 kr
Nørresundby
Flytning af al inbo til depot. Lejlighed 90 kvm. 2 voksne og 2 børn
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i saltum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i saltum, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 3,100.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!