Nazam M.
København N
Seneste Anmeldelse
"Hurtigt til sit arbejde!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
København N
"Super nemt med Sune, så kan varmt anbefale."
Kokkedal
"Super indsats!"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
København Ø
"Well made job"
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
København N
"it was a difficult task, but David's team mange to solve it well!"
Kan varmt anbefale Reyes som handyhand - med en kort tidsfrist lykkedes det at få opgaven udført uden nogen problemer. Tak for hjælpen! Det var første gang, at jeg prøvede handyhand-platformen, så derfor en yderligere fornøjelse at starte med en god oplevelse :)
Transport af lænestol
750,-
God venlig hjælpsom 🍀
Transport af ladcykel og bagage
650,-
"👍🏻"
Transport of a 2m bench from Vesterbro to Nørrebro
500,-
Great job, very efficient and fast!
Move & transport bed + sofa
900,-
Nicolai har udført opgaven til fulde. Han havde bare styr på det hele: transport, afmontering, installering af ny opvaskemaskine og bortskaffelse af gammel opvaskemaskine. Nicolai leverede professionelt både fagligt og med godt humør fra start til slut. Han imponerede min far, som er svær at gøre tilfreds, hvad angår godt håndværk :) Det er første gang jeg har prøvet pinploy på vegne af mine forældre og føler mig så heldig at Nicolai leverede den bedste oplevelse. Så kan varmt anbefale Nicolai, tror han bliver svær at overgå :)
Transport
800,-
Godt med hjælp. Gode til at bærer. Vi havde dog lidt gensidig problemer med kommunikationen.
Transport og lidt hjælp til at bærer søges. Vi er der også til at løfte
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til at løfte sofa ind i stueetagen
250 kr
København N
Sofa på 228 cm. Vejer 78kg. 2 piger kan hjælpe med at løfte.
Flytte et jagtskab (+100 kg)
700 kr
København N
Jeg skal have flyttet et jagtskab fra et loftrum til et andet. Det er på hvad der svarer til 5. Sal begge steder og det skal kun flyttes rundt om hjørnet. Skabet vejer +100 kg
Reol skal skilles ad, flyttes og samles igen
500 kr
København N
Sidder i spænd imellem loft og gulv og skal bare løsnes der imellem og rykkes 2 meter til modsatte væk. Jeg hjælper til
Ældrekørsel samt ledsagning til Falck i CPH lufthav
390 kr
København N
køre ældre dame til *** ********** samt sørge for at overlevere hende til falck et af områderne for særlig assistance. en almindelig personbil er fin og hun har en lille rejsekuffert med. hun skal holdes under armen, da hun har svært ved at holde balancen.
Skil seng ad, flyt den til Tåstrup, bær 4 ting ned i gården til storskrald. 3. Sal.
2,627 kr
København N
Flytte opgave af 5 ting. Og handy opgave. Opg. 1) Dobbelt seng 160x200 i egetræ, med senge gavl, to madrasser 80x200, en top madras 160x200. Sengerammen skal skilles ad. 4 ben skrues af. Gavlen er i et stykke 160 bred, og ca. 60 cm høj. Sengebunden er to stk. “rulle lameller” i træ, hver 200x80, som hviler på den indvendige kant af sengerammen og en bom i midten. Lamel rullerne kan let skrues af rammen. Jeg ved ikke hvad delene vejer, men madrasserne er de tungeste. Alle sengedelene fra den skilte seng + madrasser/topmadras skal flyttes ned fra 3. sal af en rimelig bred hovedtrappe. Køres fra Nørrebro til opbevaring i Taastrup, hvor det bæres ét niveau op, svarende til fra gadeplan til 1.sal. Tilgang af en bred kraftig trappe uden sving. Det er muligt at køre ind til trappen. Jeg er der og åbner for opbevarings containeren, hvor alt mit øvrige indbo er opmagasineret. Madrasserne lægges ovenpå flyttekasserne. Sengedelene stilles op af væggen, eller lægges oven på noget af det øvrige indbo, hvor der er plads. Opg. 2.) Gaskomfur, køleskab (med frys), og to almindelige inde døre, skal bæres fra lejligheden på 3. sal, ned af hoved trappen, og stilles i gården. Gaskomfuret er afmonteret fra gasledning, og der er lukket for gassen. Den ene dør er afhængslet, og står lænet op af væggen i det samme rum som sengen. Den anden dør er toiletdøren, som skal løftes af hængslerne. Hængslerne på dørkarmen skal blive siddende. Ophænget på døren, og indmaden af låsen, + dørhåndtaget skrues af og delene skal blive i lejligheden. De 2 døre, køleskabet og gaskomfuret stilles ved storskrald skuret i gården. Bæres gennem stor bred port fra gaden. Storskralds plads lige frem for porten. Opgave 1) og 2) foregår i den samme lejlighed.
Flytning pakning af bil
800 kr
København N
Hjælp til pakning af flyttebil. Ned bæring fra 1 sal.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i københavn n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i københavn n, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 480.00,- til 930.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!