Andreas A.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Jeg er tilfreds."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Jeg er tilfreds."
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Hvidovre
"Mike mødte ikke op til opgave som han havde sagt han ville udføre. Og besvarede ikke nogen henvendelser."
Sød og godt udført arbejde
Hentning og transport af vaskemaskine
800,-
Vil varmt anbefale Rasmus , kæmpe insats for et for mig besværligt opgave .🥇🏆 Venlig og punktlig ingen minus. Her fra i kan trygt bruge Rasmus 👌🙏🏻
Tranportere vaske og tørretrombler
650,-
Benjamin levede op til vores forventninger og reagerede hurtigt på vores forespørgsel👏🏼
Fragte spisebord fra Næstved til Hillerød
1,500,-
Kan varmt anbefale Rasmus. Han var rigtig dygtig til at klare opgaven og han var også meget tålmodig.
Afhentning og levering
500,-
Fantastisk oplevelse! De kom 2 mand, og flyttede det aftalte + lidt extra. Jeg kunne ikke have bedt om bedre hjælp! 1000 tak!😊
Flyttehjælp
2,500,-
Godt stykke arbejde udført af Victor
Hente et pax skab fra Sjælland og leveres til Vallensbæk
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Transport af loppefund - chatol
500 kr
Næstved
Jeg har købt et chatol på DBA (højde 100 cm dybe 45cm bredde 85 cm) Skal afhentes i Næstved seneste 13/12 i dagtid og køres til mit sommerhus i Lumsås Afleveingstidspunkt fleksibelt
Mindre opgave: Afhentning af skab
500 kr
Næstved
Afhentning af skab fra butik, skabet er samlet og skal leveres til privatadresse.
Hjørnesofa chaiselong
300 kr
Næstved
Kørsel og opbæring til 2. Sal Og gerne sat sammen - ingen brug af værktøj Der skal bruges 2 mand til at bære Fleksibel med dato - kan også være en hverdag Kender ikke prisniveau
Flytte hjælp i Næstved - last bil og 2 personer
2,000 kr
Næstved
Søger flyttehjælp - 2 personer Helst med lastbil (minimum cirka 15 kubik meter) men jeg kan også leje en selv og kører lastbilen hvis det er. Jeg er med og hjælper. Mulig datoer: Helst tirsdag d. 29 okt mellem kl. 8:30-16 Men kan også være: mandag d. 28 okt 8:30-15 onsdag d. 30 okt 8:30-14 torsdag d. 31 okt 8:30-16 Rute 1 - 6 min., 5 km: afhentning - opbevaring i Hammer, 4700 Næstved aflevering - hus i Mogenstrup, 4700 Næstved *Rute 2 en vej 15 min, 11 km: afhentning - opbevaring i 4700 Næstved aflevering - hus i Mogenstrup, 4700 Næstved *hvis der er ikke tid nok til begge ruter, kan jeg kan gøre denne del af flytning en anden dag Få trapper ved indgangen af husest i Mogenstrup. Normale møbler, ikke mange tunge ting, mange kasser.
Jeg tilbyder tømere arbejde
1,000 kr
Næstved
Jeg har selv alt værktøj og fast makker vi har dog ikke kørekort til bil endnu så helst Næstved Vi er begge i lære som tømere hurtige og effektive med gode erfaring i bagagen Så skriv hvis du er fra Næstved og har brug for hjælp til renovering opbygning nedrivning eller flytning
Mindre flytteopgaver
800 kr
Næstved
flytte fra 2 sal 42 til 38 stuen
Afhentning
450 kr
Næstved
Hej, Der skal afhentes en mindre IKEA reol; Væg stænger er H:175 cm Hylder: L:80 cm og 60 cm x D:15 samt et mindre skabsmodel på D: 35 cm. Se gerne vedhæftede billeder. Tænker at den kan være i en mellem stor person bil hvis sæderne lægges ned. Samlet vægt er skudt til max. 8-9 kilo. Vægreolen er pakket ned og står klar til afhentning fra uge 41 -jeg deler telefon nummer og kontakt info på afhentnings adressen og kontakt personen, som kan arranges at være der til afhentningen. Reolen hentes fra hus i gadeplan og afleveres på leverings adressen som er et sommerhus også i gadeplan. Er der ikke nogle på afleveringsadressen, kan reolen ligges foran hoveddøren. Dbh, Lærke
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i næstved til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i næstved, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 690.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!