
Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Virkelige flinke"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Virkelige flinke"
København N
"Hurtigt bud, god at kommunikere med og effektivt arbejde!"
Kokkedal
"Reyes was always really nice, did everything we asked for, strongly recommend!"
Roskilde
"Hurtig og effektivt."
Hvidovre
"Friendly, prompt in response, and punctual. Highly recommended."
Rødovre
"Michael er rigtig god og behagelig at arbejde med, vil anbefale ham, og gerne bruge ham igen."
Hvidovre
"Mike og hans kollega kom som aftalt og udførte gravearbejdet til fuld tilfredshed"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Morten er en ualmindelig hjælpsom, rar, venlig og imødekommende fyr :) Er i allerhøjeste grad tilfreds med hans kæmpe hjælp. Ham vil jeg på ingen måde tøve med at bruge igen! TAK til Morten!
Afhentning af skænk leveret hjem
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Afhentning af skænk leveret hjem
700 kr
Gørlev
Jeg skal have hentet en teaktræs skænk som er købt af en privat person gennem DBA. vedkommende er indforstået med at jeg ikke selv kan hente den og der er betalt på forhånd. Jeg kan ikke selv bære da jeg er højgravid. Mål på skænken er Bredde 152, dybde 42 og højde 104. Den vejer nok maks 15 kilo. OBS! Den kan afhentes alle dage inden kl. 14.00 bortset fra onsdag.
Flytte spisebord
550 kr
Gørlev
Spisebord 230 cm langt. Opgaven inkluderer at hjælpe med at bære bordet fra afhentningsadresse til din bil og fra bil til leveringsadresse. Bordet skal være fremme i Lejre senest kl 13.
Flytte et spisebord
460 kr
Gørlev
Et spisebord fra IKEA 230 cm langt. Chauffør skal hjælpe med at bære til og fra bilen ved afhentning og aflevering. Afhentning inden kl 18 i Gørlev :)
Bil til bryllup til og fra kirke- vi kører selv
1.200 kr
Gørlev
vi skal bruge en bil vi selv kører til og fra kirken i, vi skal bruge den fra kl.10 om morgenen og til kl.13 om eftermiddagen, adressen er i Gørlev. Vi ønsker en range over eller en bil der minder om der har god plads til en stor kjole bagi, sort, mørke farver, grå eller hvid Ingen specielle krav, plads til 5
Flytning fra Gørlev til Give af 20kvm lagerrum
4.000 kr
Gørlev
20kvm lager med sofa, reoler, flyttekasser Skal fra Gørlev til Give - cirka 200km kørsel. Direkte adgang i lager og hus. Du skal selv have flyttevogn. Vi kan hjælpe med at fylde den.
transport af cykel
500 kr
Gørlev
transport af cykel fra Sønderborg til gørlev/slagelse
Flytning af båd
2.500 kr
Gørlev
Skal have flyttet en Båd fra en have i Gørlev til en have på Lolland Falster. (Kettinge) Båden er en Seamaster 27 fods. (3000kg) Lad mig vide hvad i har i bud på sådan en flytning. Flytningen skal ske inden for 2 måneder. Er fleksibel. Ville evt gerne have muligheden for at kunne køre med. 2 personer men ikke et must. Det vigtigste er vi får den flyttet.
Div. opgaver i forb. med indflytning
500 kr
Gørlev
Opsætning af gardiner i stue Montering af 2 stk. lamper Flyttekasser på loftsrum Lille fryser flyttes til skur
Flytning
Gørlev
Jeg skal flytte fra rækkehus i kirke Helsinge til et lille hus i gørlev. Har brug for hjælp til flytning af møbler m.v. Så det skal være en med stor bil/trailer. Pris ? 13. April 2022
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i gørlev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i gørlev, i post nr: 4007 til 4159.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 530,00,- til 1.480,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!