Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Perfect help!"
Tunge løft
Tunge etage løft
Løft til bil
Løft til andet rum
Alle tunge løftopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Perfect help!"
København N
"Hvis jeg kunne give 10 stjerner til Nazam havde jeg gjort det. Ham og hans kammerat gjorde et kæmpe arbejde for at få mit vitrine skab op på anden. Opgangen var ikke egnet til så stort et vitrine skab. De fortsatte hvor jeg er 100 på alle andre havde kastet håndklædet i ringen. Jeg kan klart anbefale alle at bruge ham. Han gør det sgu ordentlig."
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Roskilde
"Kom til tiden, god kommunikation, godt udført opgave"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Roskilde
"Meget god hjælp af venlig mand, der kom til tiden."
Rødovre
"Super fin"
Hvidovre
"Mike mødte ikke op til opgave som han havde sagt han ville udføre. Og besvarede ikke nogen henvendelser."
"Super sød og hjalp med et smil."
Opløft af kasse ca. 45 kg til 3. sal
300,-
Victor er hurtig og effektiv.
Løftet 3 små frysere ned i kælder. Kræver 2 personer
400,-
Peter og hans kollega fik bugseret en seng ned fra 5. sal. De var hurtige og effektive og gode til at kommunikere undervejs. Meget opmærksomme på at være omhyggelig og passe på i min lejlighed. STOR ANBEFALING herfra!
Løfte en seng fra 4. sal til skralderum.
600,-
"Very friendly, patient, and efficient. Josef even had professional moving tools which I did not know or expect. Highly recommend him. Thank you, Joe! :)"
Relocation (3 kms)
350,-
Petronel var meget hjælpsom og kom i god tid! Jeg kan varmt anbefale ham!
Flytning vaskemaskine + tørretumbler
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flyttehjælp
1,000 kr
København V
Jeg har brug for hjælp til en flytning, hvor en række møbler og genstande skal transporteres fra en lejlighed på 4. sal uden elevator til et hus. Afstanden mellem adresserne er 8 km. (ca. 20 min. i bil). De møbler, der skal flyttes, omfatter to enkeltmandssenge, en kommode, en let skænk, et tv, et bord, der bliver skilt ad inden flytning, en mindre reol og tre standerlamper. Opgaven indebærer både nedbæring fra lejligheden, transport med vogn og indbæring i huset. Jeg ønsker, at møblerne bliver håndteret professionelt og forsigtigt, så de kommer sikkert frem. Der er umiddelbart mulighed for parkering på gaden ved begge boliger. Jeg kan også selv være behjælpelig og give en hånd med.
Afhentning af seng
500 kr
København V
120x200 cm seng skal løftes ned fra første sal på vesterbro og fragtes til amager********* og løftes op på første sal
Two tables and 6 chairs move
500 kr
København V
2 tables and 6 chairs from ground floor to 5th floor apartment. There is elevator in the apartment.
Helping to move a sofa from 1 place to another
400 kr
København V
Hej! I bought a sofa (2 x 1 m) and need to transport it from one flat (not sure which floor) to mine (3rd floor). Me and another person can help carrying but we don‘t have a car.. so we just need someone to drive.
Transportere en balancebom
750 kr
København V
Jeg skal have transporteret en balance-bom fra Vesterbro til Espergærde. Den er tre meter lang, så den kan ikke være i min bil. Det vil sige, at den enten skal transporteres i en kassevogn, trailer eller på taget af en bil. Hvis den vel at mærke kan have en tre meter lang genstand på. DEn er på første sal. den vejer ikke særlig meget.
Tunge løft inkluderer typisk løft af genstande, der vejer over 10 kg. Dette kan eksempelvis være løft af kasser, møbler eller andet tungt gods. Tunge løft kan være farligt for den enkelte, hvis ikke man udfører dem korrekt. Derfor er det vigtigt at sikre sig, at man har styr på sin teknik, inden man påbegynder et tunge løft. Tunge løft kan også være farligt for ens ryg, hvis ikke man udfører dem korrekt. Derfor er det vigtigt at have fokus på sin teknik, når man foretager et tunge løft.
Når du står og skal finde nogle stærke flyttefolk til din opgave med tunge løft, kan der dukke spørgsmål op, om hvad arbejdet indebærer, hvilke behov der kan imødegås, hvad der skal til af udstyr, samt praktiske spørgsmål vedrørende prisen. Alt dette og mere kommer vi ind på i afsnittet her.
Tunge etage løft kan være en udfordring, især hvis man ikke har den rette teknik. Der er dog nogle ting, man kan gøre for at lette processen. For det første skal man sikre sig, at der er god plads til at løfte tungt fra gulvet og op på den ønskede hylde eller platform. Det betyder, at der ikke må være for mange forhindringer på gulvet - som eksempelvis andre møbler eller genstande. Dernæst skal man sikre sig, at ens krop er i balance - det vil sige, at overkroppen ikke hænger ud over benene. Herefter skal man sikre sig godt fat i den tunge genstand - typisk med begge hænder - og derefter langsomt løfte den op fra gulvet og op på hylden eller platformen. Husk altid at holde ryggen rank under hele processen, da det er her der oftest opstår problemer med folk, der løfter for tungt. Tunge etage løft kan dog sagtens gøres selv, hvis man husker disse simple tips!
En bil kan løftes med en kran, hvis den er for tung til at blive flyttet på anden vis. Dette gøres typisk ved at sætte krogen under bilens chassis, og derefter løfte den op i luften. Når bilen er blevet flyttet på denne måde, skal den fastgøres, så den ikke kan falde ned igen. Dette gøres typisk ved at sætte nogle blokke under bilen eller ved at binde den fast til noget andet.
Det er ikke kun i spisestuen, at man kan have brug for et nyt spisebord. Det kan også være man har behov for et nyt bord i stuen, soveværelset eller måske til kontoret. Et spisebord er nemlig ikke kun beregnet til at spise ved, men det kan også fungere som et arbejdsbord, et skrivebord eller måske endda som en hyggelig sofabord. Det er derfor vigtigt, at man tager sig tid til at overveje hvilket rum det er man ønsker at placere sit nye bord i, så man finder lige netop det bord der passer bedst ind i ens bolig. Derudover skal man også overveje hvilken stil ens bolig har - om den er mere landlig med masser af træmøbler eller om den er mere moderne med enkle linjer og rene overflader. Når først man har fundet ud af disse to ting, så vil det blive meget nemmere for dig selv at finde frem til lige netop det bord der passer bedst ind i din bolig.
Hvad end det drejer sig om flytning af en hel bolig eller ej, så udfører handyhanderen - eventuelt i samarbejde med en makker - en række opgaver inden for kategorien ‘tunge løft’ , der ofte omfatter:
Man kan forestille sig mange forskellige typer af genstande, der er tunge, og som man har brug for hjælp til at få transporteret fra A til B. Her er nogle af de mest almindelige:
Gør altid nøje opmærksom på, når du opretter opgaven, hvad det er, der skal transporteres, og hvor det skal hen, f.eks. flytning af tunge møbler eller hjælp til at løfte f.eks. en vaskemaskine. På den måde kender handyhanderen og dennes eventuelle makker(e) betingelserne og kan forberede sig bedst muligt.
Den person eller det firma, der varetager opgaver med tunge løft i forbindelse med, at genstande skal flyttes fra A til B, går ofte under følgende betegnelser:
Uanset hvilken betegnelse der anvendes, er det vigtigt at sikre, at den eller de hyrede har den rette erfaring med at håndtere genstande af den størrelse, som det handler op i din opgave, sikkert og effektivt.
Blandt det typiske udstyr, der kan indgå i arbejdet med tunge løft, er:
Nogle af redskaberne hører til klassisk flytteudstyr, og man kan regne med, at mange flyttefolk kan medbringe disse. Afhængigt af størrelse og beskaffenhed af den eller de genstande, der skal løftes og flyttes, kan det være nødvendigt at tilpasse antal og længder/størrelser af især tæpper og stropper. Måske ligger du selv inde med en del af udstyret. Drøft det i alle tilfælde med handyhanderen, og aftal hvem der sørger for hvad, så I er sikre på at opnå en effektiv arbejdsgang.
Ja, for at håndtere tunge genstande sikkert og effektivt bruges:
Du lægger selv ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere give dig deres bud, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for en flytteopgave med særligt tunge genstande varierer typisk alt efter opgavens type og omfang.
Opgaven med at flytte og løfte tunge genstande, som f.eks. møbler, går ikke ind under servicefradraget hos Skat. Derfor kan man som udgangspunkt ikke få fradrag i forbindelse med denne service isoleret set.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af servicen fra en flyttemand, som særligt kan klare de tunge løft, er:
Det er godt at være opmærksom på, at der kan opstå uforudsete udfordringer med at håndtere tunge genstande. Især hvis opgaven har været svær at vurdere på forhånd for handyhanderen, eller pladsforholdene eksempelvis er mindre end forventet. Forbered opgaven og arbejdet så grundigt som muligt på forhånd ved at tale sammen om detaljerne med din handyhander. På den måde kan I forsøge at komme yderligere behov i møde.
Nej, ikke når man benytter Handyhand. Handyhand tager sig af det administrative, så du slipper for besværet og kan fokusere på selve opgaven.
Det er tit praktisk for flyttemanden, at du er hjemme, mens arbejdet foregår, hvis arbejdet skal ske i dit hjem. Hvis det er smart for dig ikke at være hjemme, er det i første omgang op til dig selv at afgøre, om du er tryg ved at lade arbejdet finde sted, uden at du er der. Bedømmelser af handyhanderen kan eventuelt være med til at give tryghed. Derudover skal flyttemanden selvfølgelig også være indforstået med en sådan aftale.
Overvej dette:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Mange lærer det gennem praktisk erfaring. Nogle flyttefirmaer kan dog tilbyde intern uddannelse til deres ansatte.
Generelt skal det rette udstyr være til stede og i brug til at sikre en forsvarlig håndtering af de tunge genstande - både af hensyn til personerne involveret i bæring og flytning, genstanden selv, samt omgivelserne.
Når du finder en stærk flyttemand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en stærk flytte mand i københavn v til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien stærk flytte mand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige stærke flyttemænd i københavn v, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Tunge løft kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680.00,- til 1,200.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!