
Se profil
Khalil A..
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"everything was perfect!"
Verifikationer
Info

Hurtig løsning af småopgaver
Allround færdigheder
Fleksibilitet
Tidsbesparelse
Praktisk hjælp
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Hvidovre
"everything was perfect!"
Info
Se profil
Valby
"Opgave blev lavet præcis som forventet."
Info

Se profil
Værløse
"Michael er ordentlig, hurtig og god til at sætte sig ind i opgaven."
Info
Se profil
Frederiksberg
"Super fint"
Info

Se profil
Hvidovre
verificeret
"Sød og professionel. Kom som han lovede og arbejdede hurtigt og effektivt. 5 stjerner herfra."
Info
Se profil
Brønshøj
"Godt arbejde"
Info
Se profil
København S
"Meget korrekt mand og venlig. Virker til at vide hvad han laver og har et godt overblik. De byggede et skur og mig og ordnede isolering og fuger ved vinduer."
Info

Se profil
København NV
"Morad did a really good job with replacing the sink in the bathroom. He takes time and ensures that you get the best result possible. Highly recommend him for your VVS needs."
Info

Diya har samlet mine nye møbler. Super venlig og hjælpsom mand. Han samlede alle møblerne på kort tid, og lige som jeg ville have det. Kan klart anbefale Diya til din kommende opgave ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Samling af sovesofa, sofabord og TV bord
600,-

Sød og dygtig.
Opsætning af 2 billeder + klapbord + 2 x spejl
350,-

H
Opsætning af lampe
400,-

Han err super søde mand. Han er dygtige!! Tusind takj.
skrues hjuler til et lille sidebord og fastmonteret gitter som var blevet løst.
250,-

Super dygtig og sød👌🏻👌🏻
Samle sengestel BRIMNES
500,-

Meget dygtig og rar.
Reparation af køkkenskab/ skraldespandsskab
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
og meget mere...
Et enkelt tallerkenlåg til en Eva Trio gryde. Håndtaget er faldet af. Ø24cm. Rustfrit stål. På billedet kan man se hvordan det skal se ud og hvordan den er gået i stykker.
Installation af kattelem
1.000 kr
Installation af kattelem i trædør (ikke glas). Døren skal saves ud og der skal tætning omkring lemmen efter endt montering.
Montering af kattelem i kælderdør af træ ny (rent tømrer-arbejde).
750 kr
Vi har købt en ny kattelem med chipaflæser og vil gerne have den monteret i stedet for dan gamle kattelem, som sidder i vore kælderdør af træ. Det er rent tømrer-arbejde, da kattelemmen er batteridrevet.
Opsætning af skur fra Dancober
1.500 kr
Jeg har bestilt et skur fra Dancover kaldt ProShed på ca. 2,5 m2. Det er leveret. Og der er etableret et plant område med fliser. Skuret skal samles i henhold til den medfølgende vejledning og opstilles på det flisebelagte område.
Færdiggørelse af indbygningsskab
2.800 kr
Skinner til skydelåger skal monteres korrekt på skråvæg, så lågerne glider ordentligt. Derudover lidt småting så skabet står så færdigt og klar som muligt.
påsætning af fejderbeslag i sofa
1.000 kr
Der er knækket nogle fjeder holder i sofaen, så fejderne ligger løst i sofaen. Der er kun plastikholderne er i stykker og ikke træet. Så vi har brug for nye fejderholder og montering af disse og sat fjederne på plads. Det handler om mellem 6 til 7 fjeder. Det er lige meget om det er plastisk eller metal holder der kommer på, bare det holder.vi tænker man gerne må skære op i bunden for at komme til. Vi har basis værktøj, men ikke specielværktøj til fejder, hvis der skal bruge dette. Sofaen er en Osaka og det er nozag fjeder der er i.d
Kælderrum organisering
1.000 kr
Kælderrum på ca 6m2. Ksser m.v. Skal ud og der skal opstilles reoler og kasser /ting ind igen
Kærlig hånd til havemøbelsæt i teaktræ
1.200 kr
Sættet trænger til en kærlig hånd. Skal vaskes ned, slibes og slutteligt olieres. 1 bord og seks stole. Dele af arbejdet kan udføres i min garage.
Låge til indbygget køleskab binder
2.000 kr
Vi har et indbygget køleskab, hvor lågen hænger, så den ikke kan lukkes ordentligt. Der er god adgang til køleskabet som er et ganske almindeligt køle/frys køleskab. Mærket er Bosch og lågen er fra HTH.
Sætte lister på i lejlighed
2.500 kr
Vi skal have lister på i hele lejligheden. Vi køber self. Listerne, så prisen er for påsætning. Ca. 55 m. Lister.
Når du står overfor at skulle booke en handyman, er der flere ting at overveje. Denne del af vores guide forklarer, hvad du kan forvente af en handyman. Vi dækker de mest centrale områder vedrørende handymans tjenester, fra de konkrete arbejdsopgaver de udfører, til det udstyr de benytter. På den måde er du bedst muligt forberedt, når du træffer dit valg.
En handyman tilbyder en bred vifte af tjenester, der dækker mange forskellige håndværksmæssige opgaver. Her er nogle af de centrale opgaver, en handyman typisk udfører:
Der findes mange forskellige typer af opgaver, som en handymand kan løse. Her er nogle af de mest almindelige:
Kært barn har mange navne, og det har "handyman" også. Her er nogle af de mest almindelige:
Når du booker en handymand, er der flere vigtige faktorer at tage i betragtning for at sikre, at arbejdet bliver udført korrekt og sikkert:
En handyman anvender en række forskellige produkter og materialer afhængigt af opgavens type. De fleste handymen tager basisprodukter med sig, mens specialiserede materialer kan kræve forudgående aftale. Her er nogle almindelige produkter en handyman bruger:
Hvis man har specifikke produktkrav, er det altid en god ide at drøfte dem med handymandenhandymanen før arbejdet påbegyndes, så den rette type og mængde kan medbringes eller købes.
En handyman er ofte udstyret med en bred vifte af værktøjer, der gør det muligt for ham/hende at udføre en lang række opgaver, når du skal have handyman hjælp. De fleste handymen medbringer deres eget udstyr, så de er klar til at udføre arbejdet effektivt. Typisk udstyr en handyman bruger inkluderer:
For at finde ud af, hvad en handyman kan tage med af udstyr, bør du spørge på forhånd. Gør det tydeligt i din opgave, hvis du har brug for særligt udstyr, eller allerede selv har udstyret, der skal bruges.
Handymænd opbygger erfaring gennem mange års praktisk arbejde og projekter. Her er nogle af de teknikker en handyman typisk bruger:
Det er vigtigt at bemærke, at en handyman kan have specialiseret sig inden for bestemte områder og derfor kan være dygtigere til visse teknikker end andre.
Prisen på Handyhand er altid per opgave! Derfor skal du ikke sidde og regne på timesatser og fastlægge antallet af timer på forhånd. Du lægger et budget, og en handyman giver et bud på prisen, de skal have for arbejdet, baseret på:
Vi har prøvet at gøre det nemmere for dig at finde ud af, hvad du skal sætte dit budget til. Prøv vores budgetberegner, når du opretter en opgave!
Hvorvidt en handyman-service kan trækkes fra i skat afhænger af opgavens type. Tjek altid skat selv, hvis du er i tvivl! Husk også at tjekke med din handyman, om de kan tilbyde dig faktura, som kan bruges hos skat.
Hvis opgaven passer ind under servicefradraget eller håndværkerfradraget, kan du trække det fra i skat. For at gøre dette, skal du:

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Book og find handyman på Handyhand ved at gøre følgende:
Du betaler for din handyman via Handyhand efter opgavens fuldførelse. Betalingsprocessen er som følger:
For at afmelde eller fortryde en aftalt service med en handyman gennem Handyhand, afhænger det af, om det er før eller efter opgaven er påbegyndt:
Før opgavestart:
Efter opgavestart:
Det anbefales at kontakte din handyman i god tid, hvis der er behov for ændringer. Undgå at forhandle eller aftale noget om opgaven udenom Handyhand-platformen, da vi ellers ikke kan hjælpe dig i tilfælde af tvister.
Handyhand undersøger og viser profilinformationer, som du også kan tilgå. På Handyhand kan du se en handymans anmeldelser samt deres 'udførselsrate'. Disse oplysninger gør det muligt for dig at vurdere, hvor mødestabil og dygtig den pågældende handyman er.
Efter opgaven er fuldført, har du muligheden for at bedømme den handyman, du hyrede. Det er vigtigt for Handyhand, at kunder som dig deler deres oplevelser, så andre også kan få gavn af feedback og bruge den i deres beslutningsproces.
Handyhands priser er altid for hele opgaven. Du sætter selv et budget for din opgave først. Herefter byder forskellige handymænd på opgaven med hvad de mener, det vil koste. Så skal du bare vælge den handyman og det bud, du mener passer bedst til dig.
For at sikre dig, at du vælger den bedste handyman til din opgave, kan du bruge Handyhands profilsystem, der bygger på anmeldelser og mødestabilitet. Dette system giver en oversigt over forskellige handymænd og deres evner og tidligere arbejde.
På Handyhands platform er der en detaljeret oversigt over de forskellige handyhandere, deres tidligere udførte opgaver, samt feedback fra tidligere kunder. Ved at dykke ned i denne information kan du få et klart billede af, hvilken handyman der vil være det bedste match for din specifikke opgave.
Mange handymen kan udføre arbejdet, selvom du ikke er hjemme. Især hvis det drejer sig om arbejde på husets facade eller i din have. Det er essentielt at koordinere med dem forud for arbejdet:
Det er altid en god ide at etablere tillid til den handyman, du hyrer, hvis du overvejer at lade dem arbejde, mens du ikke er hjemme. Det bedste er, at du selv er til stede.
En handyman uddanner sig ikke gennem en formel uddannelsesvej for at kunne udføre handyman hjælp. Mange handymen har erhvervet deres færdigheder gennem:
Generelt kræves der ikke nogen certificeringer for almindelige handyman-opgaver. Visse specialiserede arbejdsopgaver, som involverer el, gas eller vand, kræver specifikke godkendelser eller autorisationer i Danmark.
For at sikre arbejdets kvalitet og overholdelse af lovgivningen bør du altid tjekke handymandenshandymanens kvalifikationer, især hvis opgaven berører specialiserede områder.
Når du vælger at booke en handyman via Handyhand, få du en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en handyman i valby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien handyman.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige handymænd i valby, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Handyman kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 1.730,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!