
Se profil
Simon A..
Odense SØ
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Der var ikke ryddet op eller gjort plads til at man kunne udføre sit arbejde. Vi bliver overvåget af naboerne og beskyldt for de vildeste ting. kan IKKE anbefale at tage en opgave hos simon. Han accepteret først opgaven alt for sent, vi måtte stå og vente i et kvarter på at vide hvor nøglen var trods vi havde aftalt tidspunkt jeg kom. Opgaven var meget mere besværlig end beskrevet og mine hjælpere og jeg knoklede i flere timer, så det her gør sgu ondt :("
Verifikationer
Info


































