Hvordan ændres installationsindstillingerne for Office 2016 på en Windows 10 PC, så det er muligt at vælge specifikke programmer og tilføje eller fjerne Office-værktøjer?
For at ændre installationsindstillingerne for Office 2016 på en Windows 10 PC, skal du åbne Kontrolpanel, finde Microsoft Office 2016 under Programmer og funktioner, vælge Rediger, tilpasse installationen og klikke på Opdater.
Sådan ændres installationsindstillingerne for Office 2016 på en Windows 10 PC
For at ændre installationsindstillingerne for Office 2016 på en Windows 10 PC, så du kan vælge specifikke programmer og tilføje eller fjerne Office-værktøjer, skal du følge disse trin:
- Åbn Kontrolpanel:
- Tryk på Windows-tasten og skriv Kontrolpanel.
- Vælg Kontrolpanel fra søgeresultaterne.
- Gå til Programmer og funktioner:
- Klik på Programmer.
- Vælg Programmer og funktioner.
- Find Microsoft Office 2016 i listen over installerede programmer:
- Rul ned og find Microsoft Office 2016.
- Højreklik på Microsoft Office 2016 og vælg Rediger.
- Vælg Tilføj eller fjern funktioner:
- I installationsvinduet, der åbnes, vælg Tilføj eller fjern funktioner.
- Klik på Fortsæt.
- Tilpas installationen:
- Du vil nu se en liste over Office-programmer og værktøjer.
- For hvert program eller værktøj, klik på ikonet ved siden af navnet og vælg Kør fra denne computer for at installere det, eller Installer ikke for at fjerne det.
- Klik på Opdater for at anvende ændringerne:
- Efter at have foretaget dine valg, klik på Opdater for at anvende ændringerne.
- Vent på, at installationsprogrammet færdiggør opdateringen.
- Genstart computeren, hvis nødvendigt:
- Nogle ændringer kan kræve en genstart af computeren for at træde i kraft.
- Genstart computeren, hvis du bliver bedt om det.
Efter at have fulgt disse trin, vil dine installationsindstillinger for Office 2016 være opdateret, og du vil have tilføjet eller fjernet de ønskede Office-programmer og værktøjer.