Hvis du ønsker at aktivere automatisk login på en Windows 7-maskine, der er tilsluttet et domæne, og denne mulighed ikke længere er tilgængelig i den avancerede brugerstyringskonsol, kan du følge nedenstående trin:
regedit
og tryk på Enter.HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
DefaultDomainName
og dobbeltklik på den. Indtast dit domænenavn og klik på OK.DefaultUserName
og dobbeltklik på den. Indtast dit brugernavn og klik på OK.DefaultPassword
og dobbeltklik på den. Indtast din adgangskode og klik på OK. Hvis denne værdi ikke findes, skal du oprette den:
DefaultPassword
og indtast din adgangskode som værdidata.AutoAdminLogon
og dobbeltklik på den. Indtast 1
som værdidata og klik på OK. Hvis denne værdi ikke findes, skal du oprette den:
AutoAdminLogon
og indtast 1
som værdidata.Efter genstart vil din Windows 7-maskine automatisk logge ind med de angivne brugeroplysninger.
Har du brug for hjælp til Windows 7 eller domæneopgaver? Med Handyhand kan du nemt oprette din opgave gratis og få bud fra kvalificerede hjælpere på få minutter. Gør det lettere for dig selv og få den assistance, du har brug for!