Gem legitimationsoplysninger i Remote Desktop Connection: Trin-for-trin guide

Hvordan tillades det at gemme legitimationsoplysninger ved forbindelse til en anden maskine med Remote Desktop Connection?

For at gemme legitimationsoplysninger ved forbindelse til en anden maskine med Remote Desktop Connection, skal du åbne programmet, indtaste computerens navn, gå til fanen "Generelt", markere "Tillad, at jeg kan gemme legitimationsoplysninger", gemme indstillingerne og oprette forbindelse.

Hvordan tillades det at gemme legitimationsoplysninger ved forbindelse til en anden maskine med Remote Desktop Connection?

For at gemme legitimationsoplysninger, når du opretter forbindelse til en anden maskine med Remote Desktop Connection, kan du følge disse trin:

  1. Åbn Remote Desktop Connection:
    • Tryk på Windows + R for at åbne dialogboksen Kør.
    • Skriv mstsc og tryk på Enter.
  2. Indtast computerens navn eller IP-adresse:
    • Indtast navnet eller IP-adressen på den maskine, du vil oprette forbindelse til, i feltet "Computer".
  3. Åbn indstillinger:
    • Klik på knappen "Vis indstillinger" for at udvide indstillingerne.
  4. Gå til fanen "Generelt":
    • Under fanen "Generelt" skal du markere afkrydsningsfeltet "Tillad, at jeg kan gemme legitimationsoplysninger".
  5. Gem forbindelsesindstillingerne:
    • Klik på knappen "Gem som" for at gemme forbindelsesindstillingerne i en RDP-fil.
    • Vælg en placering og et navn til filen, og klik på "Gem".
  6. Opret forbindelse:
    • Klik på knappen "Opret forbindelse".
    • Indtast dine legitimationsoplysninger (brugernavn og adgangskode) og marker afkrydsningsfeltet "Husk mig".
    • Klik på "OK" for at oprette forbindelse.

Ved at følge disse trin vil dine legitimationsoplysninger blive gemt, så du ikke behøver at indtaste dem igen ved fremtidige forbindelser til den samme maskine.