Person yder printerhjælp i hjemmet, fokus på effektiv løsning af printerproblemer.

Hjælp til printer i Silkeborg

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Silkeborg

Printereksperter til alle dine behov

Hjælp til printer

Opdatering af printer

Fejlfinding printer

Reparation af printer

Alle printeropgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste printereksperter i Silkeborg

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marc S..

København K

4,9
173 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazari W..

Viby J

4,9
151 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ved meget om tv, mails ovs."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Natascha K..

Silkeborg

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Pålidelig og dygtig"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lee W..

Aarhus V

4,9
18 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Han er mega dygtig :-)"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Jack R..

Viborg

4,7
11 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jack var rigtig god og venlig. Han gik ikke før opgaven var løst. Meget tilfreds"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Aleksandar B..

Ans By

5,0
13 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Great work!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

finn K..

Odder

4,9
94 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Flot arbejde - tak for hjælpen!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mads N..

Aarhus N

5,0
64 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Thank you Mads 😁"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Jeg kan kun anbefale Nils. Han forklarede løbende hvad han gjorde og vigtigst af alt fik han vores kaffemaskine til at fungere igen!

Reparation af Sage Barista Pro touch

1.000,-

comment.user?.profileImg

"Trods masser af tekniske udfordringer lykkedes det at skabe et rigtigt godt resultat. Punktligt og ordentligt."

Sorround sound

630,-

comment.user?.profileImg

En flink fyr gave sig tid til opgaven rolig ærligt kunne ikke ha fået en bedre fyr

Nyt ssd insat

1.999,-

comment.user?.profileImg

Rasmus er venlig og fiksede begge mine printere. Succeskriteriet var 1 printer, så jeg kan ikke være mere tilfreds.

Rep EPSON printer

750,-

comment.user?.profileImg

En meget høflig og dygtig ung mand som bliver ved til opgaven er løst. De bedste anbefalinger herfra

Hjælp til at stoppe identitetstyveri på min IPhone. Vores e-Mail bliver misbrugt og min Instagram profil er overtaget. Det er anmeldt til politiet som har registreret sagen men som skriver at vi skal få det stoppet men vi aner ikke hvordan?

1.000,-

comment.user?.profileImg

"Meget tålmodig fyr/"

opsætning af mail - er forsøgt men det virker ikke

500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af printereksperter

Baseret på 1403 Anmeldelser

4.90
1332
43
6
3
19

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Silkeborg

Reparation af Sage Barista Pro touch

1.000 kr

Vi har en ca. 4 år gammel Sage Barista Pro Touch, der ikke vil trække vand igennem systemet. Vi mistænker, at der kan sidde en prop af kalk, og det derfor måske kræver en manuel afkalkning. Vi har forsøgt os med maskinens afkalkningsprogram, hvor vi har brugt Sages eget afkalkningsmiddel, men da den ikke trækker vand igennem maskinen, så vil den heller ikke afkalke. Vi vil derfor gerne have den repareret. Det skal dog siges, at vi ikke med sikkerhed ved, om problemet er en kalkprop.

Kendskab til Microsoft Ofice installering

800 kr

Jeg har måtte skifte min PC på grund af windows 10 lukker. Jeg har så købt brugt PC ved Computerorienering her i Silkeborg. Han kunne fint overføre mine programmer m.m., Det er dog ikke lykkedes, idet jeg havde nogle Mapper i mit gamle mailprogram, som nu er borte, hvilket er et stort problem for mig. Han meddeler også at han ikke lige er expert i Microsoft Officepakke og han derfor ikke kan hjælpe mig yderlig. Findes der nogle der må¨ske kan hjælpe mig?

Hjælp til microsoft office365 klient og exchange

3.000 kr

Onsite - fejlsøgning/opsætning af office365 outlook klient mod exchange. Efter at Microsoft har rettet i vores Office365 familie abb., kan jeg ikke længere logge på vores hostede exchange mail. Det virker kun med webklient. Microsoft har ikke kunnet forklare/løse problemet (endnu). Jeg har brug for at få lavet backup/.pst af mapper ifm. flytning af domain. Det kan ikke gøres fra webklient. Og nuværende hostingpartner siger at de ikke kan/vil lave .pst. Vi har 3 mailadresser der skal laved backup af. Vi har et 6 bruger office familie abb. Jeg kender ikke noget til exchange version, men har kontrakt info til grouponlione Jeg ønsker KUN hjælp af certificeret Microsoft konsulent. Og det skal være on site.

Jeg har LG CD afspiller samt Finlux DVD afspiller som jeg gerne vil have tilsluttet mit Samsung TV. Jeg har konverterstik til DVD

400 kr

Jeg har LG DVD afspiller og en Finlux VHS afspiller hvor jeg har de fornødne stik til mit Samsung TV som ikke kræver yderlig ledningger

Reparation af camcorder

500 kr

Hej, Jeg har en Panasonic HC-VXF1 camcorder, som desværre ikke virker. Når jeg tænder den, vises der ikke noget billede på skærmen. Jeg er usikker på, hvad der kan være galt, og håber, at nogen her inde kunne have en ide

Reparation af Sage barista touch

1.500 kr

Min Sage barista touch ville ikke varme ordentligt op. Jeg tror det skyldes defekt varmeelement. Mærke: Sage Barista oracle toch Model: SES990 Hvad sker der: når maskinen tændes bliver den ved med at stå og varme op. Brug: 2 år

WEB Cam og Eksterne højttalere til PC driller....

350 kr

Har købt webcam til brug i Teams (istedet for det indbyggede), da jeg har 2 skærme. Kan ikke få webcam og lyd til at fungere samtidigt på Teams (Windows 11). Så opgaven er at få lyd/højttalere til at fungere, så jeg slipper for at tage min PC ud af HUB/dock når jeg har teamsmøde

Installation af dash cam

300 kr

Jeg mangler hjælp til mit installerede kamera i min Volvo. Alt fungerer, men da kameraet er nyt for mig, og jeg mangler hjælpen til at se, hvordan det fungerer - f.ex. når jeg skal se på optagelser af forskelligt optaget på min I -phone.

Mulig defekt på MacBook batteri

700 kr

Min datter har en ældre macbook bærbar fra 2014. Den oplader enten ikke, eller eller i få tilfælde meget meget lidt. Hvis det er lykkes at få den opladet, hvilket sjældent sker, vil den efter lidt tid pludselig crashe, gå i sort og være løbet tør for strøm. Også selv strømforsyning sidder i. Jeg har forsøgt med forskellige andre opladere, som jeg ved virker. Der er anvendt ikke-Apple opladere. Hendes søster har en magen til, som der ingen problemer har været med. Jeg mistænker batteriet, men ved det ikke med sikkerhed. Jeg søger derfor en diagnosticering og efterfølgende eventuel reparation. Hastighed prioriteres da hun mangler den i skolen.

Fikse blæser på bærbar

589 kr

Den ene eller begge køleblæsere i min bærbar (AORUS 15G XC) er begyndt at larme, og støjen er tiltaget i løbet af den seneste uge. Jeg har forsøgt at rense blæserne med trykluft uden effekt. Jeg er usikker på, om problemet skyldes den ene eller begge blæsere, men hvis udskiftning er nødvendig, vil det efter min vurdering være mest fornuftigt at udskifte begge på samme tid. Ifølge de tekniske oplysninger for modellen anvendes der to 12 V blæsere, hver med 51 lameller (én til CPU og én til GPU). Så vidt jeg kan læse mig til, er AORUS 15G-serien relativt servicevenlig, da man har nem adgang til blæsere via bunden. Jeg ønsker derfor et tilbud på reparation, inklusive udskiftning af begge blæsere (hvis nødvendigt), samt pris for både reservedele og arbejdsløn.

Udskiftning,og montering af Wi-fi Router og Satbox

940 kr

Udskiftning af Router og Satboks. Det er en ny Yousee Router og Satboks.

Hjælp til at stoppe identitetstyveri på min IPhone. Vores e-Mail bliver misbrugt og min Instagram profil er overtaget. Det er anmeldt til politiet som har registreret sagen men som skriver at vi skal få det stoppet men vi aner ikke hvordan?

1.000 kr

Hjælp til sletning af Malware og uønskede applikationer incl Trojanske heste, spyware, keyloggere mm. På IPhone 12 Pro

Hvad tilbyder printereksperter

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til en ny trådløs printer eller reparation af en 3D printer, og hvornår du gerne vil have det gjort.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du skønner at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er slået op på platformen, vil interesserede handyhandere fra dit lokalområde sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en servicetekniker: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at løse opgaven. 
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en servicetekniker, kan hjælpen gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en servicetekniker til din printer trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til din servicetekniker.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen. 

  • Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her: 

     

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

     

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

     

    Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom. 

    Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.

  • I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation. 

  • Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en printerekspert med Handyhand?

Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige serviceteknikere, så du frit kan vælge det tilbud, der matcher det, du efterspørger. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov – også hvis du har særlige ønsker til opgaven.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i serviceteknikernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar med hjælp fra start til slut, hvis det ønskes, for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokale handyhandere: Grundlaget for en service tilpasset dine ønsker og behov udgøres af vores netværk af lokale handyhandere.

Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i silkeborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i silkeborg, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500,00,- til 1.400,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!