
Se profil
Marc S..
København K
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Verifikationer
Info

Hjælp til printer
Opdatering af printer
Fejlfinding printer
Reparation af printer
Alle printeropgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info
Se profil
Roskilde
"Sød og høflig og det er perfekt lavet 😀🤩 god løsning til hvordan det skulle laves"
Info

Se profil
Roskilde
"Ingen kommentar"
Info

Se profil
Taastrup
"Omar er dygtig, hurtig og effektiv samt en behagelig mand. Min varmeste anbefaling."
Info

Se profil
København S
verificeret
"Supergodt."
Info

Se profil
Roskilde
"De er to som dele denne profil, så det var ikke Martin som kom ud og løste opgaven. Arbejdet blev gjort godt, men kommunikationen haltede lidt i forhold til meromkostning. Ellers var Andreas som kom god til at løse opgaven."
Info
Se profil
Roskilde
"Når man er IT "lost", få fat i Per 🙂"
Info

Se profil
Greve
verificeret
"Godt arbejde og ydede ekstra indsats. Tak"
Info

Super flot stykke arbejde! Han lavede både cable management og udskiftede min PSU, og resultatet blev virkelig lækkert. Alt er gjort meget grundigt og pænt. Han tog sig god tid til at sikre, at hver eneste detalje sad lige i skabet. Jeg sidder tilbage med en computer, der ser langt mere professionel ud, og alt fungerer perfekt. Samtidig var prisen meget meget fair, hvilket gør oplevelsen endnu bedre. Kan kun varmt anbefale Lucas!
Skift af PSU og cable management I computer
205,-

Opgave fuldført som aftalt 👍 Derudover er Marc super behagelig og en god fyr 😊
Opsætning af Fastspeed router
1.295,-

God service. Kan kun anbefales
Indstillinger af tv
500,-

Skjold løste opgaven præcist som beskrevet og kom med alternative forslag undervejs. God kommunikation og service med afhentning og aflevering af macen.
Imac 27" dataoverførsel til ekstern harddisk
500,-

Fuldendt omhyggelig god instruktion
Reperation af nyere printer. Måske nye farvepatroner
1.500,-

Perfekt!
Opsætning Unifi Dream Router
1.495,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Opgradere gamer pc.
1.234 kr
Hej jeg kunne godt tænke mig og opgradere min pc. Så jeg får flere fps i mit spil som er cs2 og warzone og generelt fps spil. jeg har et AMD Ryzen™ 7 7700X og et NVIDIA GeForce RTX 5060 i min pc. Jeg har fået den her pc i gave nemlig. https://www.elgiganten.dk/product/computer-kontor/computere/stationar-pc/lenovo-legion-tower-5-gen-10-r7-7700x161tb5060-gaming-desktop/913586 Jeg ved ikke om tilføjelse af flere ram og et 5070 grafikkort vil øge min fps rimeligt nok? Jeg har nemlig ikke forstand på at rodet med pc og ville høre om i kan hjælpe en med det ? Og hvad ville en pris være på at opgradere min pc? Mvh casper
SAGE the Barista pro SES878
1.300 kr
Der kommer ikke vand ved brygning og heller ikke vand ud ved "hot water" eller "steam".Har forsøgt med rensetablet og afkalkning, men intet hjalp. Maskinen er regelmæssig renset og afkalket ca. 1 gang pr. måned og inden maskinen selv har givet besked om dette.Maskinen er 4 år gammel og har tidligere haft samme problem, at 1 1/2 år efter købet. Der kommer ikke vand I spildbakken men pumpen kører
The Barista pro SES878
1.300 kr
Der kommer ikke vand ved brygning og heller ikke vand ud ved "hot water" eller "steam".Har forsøgt med rensetablet og afkalkning, men intet hjalp. Maskinen er regelmæssig renset og afkalket ca. 1 gang pr. måned og inden maskinen selv har givet besked om dette.Maskinen er 4 år gammel og har tidligere haft samme problem, at 1 1/2 år efter købet. Der kommer ikke vand I spildbakken men pumpen kører
Reperation af dage barista touch årgang 2023
700 kr
Sage barista touch årgang 2023 viser fejlkode Ingen tidligere reperationer.
Opsætning af Watts gulvvarmestyring – termostater & Wi-Fi
2.000 kr
Jeg søger en fagperson med erfaring i Watts gulvvarmestyringssystemer til at: • Indkode og parre trådløse termostater korrekt med hovedcontroller (WFC-03 HC RF) • Tilslutte og konfigurere Wi-Fi skærmen (BT-CT02 RF) • Sikre kommunikation mellem Wi-Fi, centralenhed og zoner i overensstemmelse med brugervejledningen • Kontrollere og teste systemet, så alle zoner styrer varmen korrekt Systemet er installeret, men skal sættes korrekt op og synkroniseres. Opgaven ønskes udført snarest muligt.
Alle LG-tv-opgaver
500 kr
kan ikke komme på tv efter You see har haft lukket pga noget arbejde. Vi har you see boks, og intet virker mere. Tv bliver ved med at sige kontroller antennestik og det er OK, men boksen virker heller ikke pludselig idag
Imac 27" dataoverførsel til ekstern harddisk
1.000 kr
Jeg har en Imac 27" model år 2010, som jeg skal have bortskaffet. Inden vil jeg dog gerne have overført ca. 60.000 billeder og nogle enkelte videoer til ekstern harddrive. Da macen er meget langsom ønsker jeg tilbud på at få opgaven løst "ude".
Skift af PSU og cable management I computer
Vil gerne have ledningerne i min computer til at sidde lidt flottere og sørge for at alt er tilkoblet. Har også en ny be quiet! Pure Power 12 M 750W som jeg gerne vil have installeret.
Iphone se 2022 batteri
500 kr
Skift batteri og laderstik på iphone se 2022
Reparation af blå skærm
1.696 kr
Vores tv viser pludselig blå skærm. Det er lg 82um8600pbl fra 2019
reperation af sonos 5 højtaler
1.050 kr
Jeg har 2 stk. Sonos 5 højtalere gen 1, tror jeg. Den ene vil ikke tænde med strøm, den anden virker men har meget lav lyd. kan komme med dem, bor I Roskilde
Smartwatch gt45
Jeg har brug for hjælp til opsætning af smartwatch gt45
Internet
1.210 kr
Installation af Hiper og Fastspeed internet 1000 mb zyxel ruter
Når du overvejer at hyre hjælp til en printer via Handyhand, kan det være rart at være lidt forberedt på, hvad servicen indebærer, hvilket udstyr og hvilke materialer der bruges og meget mere. Læs med her, så du kender til alt det praktiske, og bliv klædt på til at træffe de rette beslutninger, inden du hyrer hjælp på platformen.
Det er rart at vide, hvilke problemer med en printer eller kopimaskine man kan få hjælp til af en servicetekniker. En servicetekniker med forstand på printere tilbyder typisk en række services, som omfatter:
Ja, denne service kan man også støde på under termer som:
Enkeltpersoner, der specialiserer sig i at yde service inden for kategorien ‘hjælp til printer’, kaldes ofte:
Her er noget af det mest almindelige udstyr, der anvendes, når man løse problemer med en printer:
I de fleste tilfælde kan en IT-hjælper medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det kan også være, at du selv ligger inde med en del af remedierne og kan stille dem til rådighed. Det vigtigste er, at I sammen aftaler det forud for opgavestart, så I sikrer jer, at I er enige, og at I er dækket ind.
Her er nogle af de mest almindelige produkter og materialer, det kræver at få en printer til at fungere igen:
Mange serviceteknikere, der tager sig af printere, kan tilbyde at medbringe diverse materialer til brug for arbejdet, mens andre forventer, at kunden sørger for at anskaffe disse. Det vigtigste er, at I aftaler det indbyrdes og er enige forud for aftalens start. Sørg også for, at det I aftaler, er afspejlet i buddet.
Nogle af de særlige teknikker, der bruges, når man skal udbedre nogle problemer med en printer, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af, hvilket omfang opgaven har, hvilken printer det drejer sig om, og hvor vanskelig opgaven umiddelbart er. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. IT-hjælpere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes som udgangspunkt ikke nogen tilskud til at modtage hjælp til en printer. Skat tilbyder heller ikke fradrag for servicen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde hjælp til din printer via Handyhand skal du følge disse trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som kunde, der ejer opgaven, i form af en kredit. Kreditten kan du også vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, vi tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Da du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid til at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har ønsket i opgavebeskrivelsen.
Dan dig hurtigt et overblik over proceduren for fortrydelse og aflysning af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller følg vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderen – her IT-hjælperen – godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid vælge at genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i andre kunders oplevelser og erfaringer med handyhanderne. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte IT-hjælper, man kan finde via Handyhand. Dette giver et godt indblik i, hvem der har erfaring med forskellige printeropgaver, når man søger hjælp til f.eks. Epson eller trådløse printere eller kopimaskiner.
I Handyhand står vi klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og din servicetekniker. Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:
I kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem, som giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis der bliver brug for at lave ændringer i jeres aftale eller brug for at modtage support hos Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen på printeren er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en IT-hjælper til samme printerservice eller -reparation.
Du indleder med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige serviceteknikere eller IT-hjælpere komme med deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Du kan så vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud matcher dine ønsker og behov, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Træf den mest velovervejede beslutning om valg af servicetekniker til din printer på baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet, man kan finde inde på den enkelte handyhanders profil på platformen.
En servicetekniker, der kan yde hjælp til en printer, kan hjælpe mange forskellige mennesker og steder. Her er nogle af de mest almindelige kunder:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste servicetekniker til en printer, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med vedkommende. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du undgår dette og kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Servicen udføres typisk der, hvor printeren befinder sig. Det vil sige, at det ofte vil være i det private hjem, på kontoret eller lignende steder. Har du som kunde imidlertid andre ønsker, opfordrer vi til, at du drøfter disse med serviceteknikeren, så I sammen kan finde den rette løsning.
Serviceteknikeren kan ofte godt udføre arbejdet, uden at du er hjemme. Det er dog op til dig først at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også tage dette med i overvejelserne:
Det er vigtigt, at du og din servicetekniker er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at der kan arbejdes, uden at du er hjemme.
Nej, det kræver som regel ikke en uddannelse at udføre denne service. Men praktisk erfaring med teknik og kendskab til forskellige type printere er ofte afgørende.
Der er ikke nødvendigvis garanti på den hjælp, du får til din printer. Ikke alle handyhandere tilbyder garanti for deres arbejde. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang.
Når du finder hjælp til din printer gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en printerekspert i roskilde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien printerekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige printereksperter i roskilde, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Hjælp til printer kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 540,00,- til 1.500,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!