
Se profil
mikkel T..
Herning
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Virkelig god service! Super dygtige og effektive, intet at komme efter! Kan varmt anbefales herfra☺️"
Verifikationer
Info

Mappe organisering
Organisering af desktop
Fil organisering
Data organisering
Alle organiseringsopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Herning
verificeret
"Virkelig god service! Super dygtige og effektive, intet at komme efter! Kan varmt anbefales herfra☺️"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info
Se profil
Viborg
verificeret
"Jack var rigtig god og venlig. Han gik ikke før opgaven var løst. Meget tilfreds"
Info
Se profil
Aarhus V
verificeret
"Han er mega dygtig :-)"
Info

Se profil
Spjald
"Perfekt"
Info

Se profil
Horsens
verificeret
"kom til tiden, var omhyggelig, og rar"
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Top top top"
Info

Christian havde fuld ud styr på sit arbejde, han var utrolig venlig, og forklarende, han var sød ved min killing, som herne ville ham ha ha, kan kun anbefale ham til alle andre der måtte have brug for ham, jeg vil altid bruge ham fremover hvis jeg for brug for ham. Mvh Evy
Kan ikke komme ind på mine streaminger på tv
450,-

Ingen problemer med George. Opgaven fuldført og jeg er fuldt tilfreds.
Justering af min PC/Computer
250,-

Fint arbejde
Opsætning af TV
300,-

Han er så sød, og virkelig god tik at hjælpe. Han giver alt sin tid og kræfter på at sørger for at udføre sin opgave. Vil 100% anbefale ham
hjælp med at få min instagram til at virke igen
205,-

Perfekt
TV skriver “Phillips serveren er ikke fundet “
600,-

👍
Printerreparation
700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
TV skriver “Phillips serveren er ikke fundet “
800 kr
Mit TV skriver “Phillips serveres ikke fundet “ Jeg har slukket for routeren et par gange men uden held. Mangler hjælp til at få TV’et til at fungere igen. Internetforbindelse er OK på min mobil
Pc og printer og telefon
450 kr
Men printer vil ikke printe, og to små problemer med min telefon
Skærm udskiftning
1.300 kr
Skærm er gået i stykker grundet tryk. Fjernsynhes fungere fint med lyd osv, og man kan stadig se en smule på skærmen når man sætter film på. Det er 65 tommer smart tv og den skal have en helt ny skærm
hjælp med at få min instagram til at virke igen
min instagram er lukket ned, jeg får stadig beskeder og jeg kan se det folk sender mig som notifikation, men jeg kan ikke gøre noget inde i selve appen. jeg har en iPhone 15. man kna ikke opdatere appen mere har prøvet at slet appen og download flere gange, og gået af og på wifi igen har også prøvet at logge på fra andre enheder fin pc, en andens telefon osv. har også prøvet at genstarte min telefon flere gange
Opsætning af TV
300 kr
Fjernsynet til at virke med you se streamer og internet
Opgradering af bilstereo + andet
7.500 kr
Leon fra 2017, hvor jeg ønsker at opgradere lydanlæg til noget mere afbalanceret og med mere bass. Jeg skal have hjælp til hvad der skal købes, og installation af det. Derudover har jeg et dashcam, hvor til jeg ønsker at få monteret en smartbox, og gemt kablerne pænt væk.
Glemt pasword for at starte PC.
Kan man man annullere glemt windows 8. Pasword og starte PC’en.? Mærket er ASUS - X301A og vi har købt computeren fra ny, og har alle kvitteringer på den fra Expert. Ingen specielle sikkerhedsindstillinger.
Hjælp til opstart af ny pc
723 kr
Jeg har prøvet at bygge en ny PC, men når jeg prøver at starte den kommer der ikke noget billede frem. Der er ikke nogen af fejl isnings LED’erne der lyser ud over lige når den tændes. Har også prøvet at opdatere BIOS, hvilket heller ikke har gjort en forskel. Det er en AMD 9600X CPU, Asrock B850 riptide wifi bundkort, NVIDIA 5070 grafikkort, og crosair ddr5 Ram
Ny skærm til samsung sm- x700
800 kr
Skærm i stykker venstre hjørne ny skærm
Tilslutning af hp printer trådløs
630 kr
Tilslutning af hp printer trådløs til ipad hp desk.jet 2800e Series er navnet på printer
Når man organiserer sine computer mapper, så er det vigtigt at have styr på hvilke filer der hører til hvilke mapper. Dette gøres typisk ved at give de forskellige mapper forskellige navne, så man let kan finde den rigtige mappe, når man skal bruge en bestemt fil. Derudover er det også vigtigt at have styr på hvor man har gemt sine filer, og ikke gemme dem alle sammen i én stor computermappe. Dette kan gøre det svært at finde den rigtige fil, når man har brug for den. I stedet kan man oprette flere små mapper med overskuelige navne, som indeholder de filer man oftest bruger. På denne måde er det nemmere at finde de rigtige filer, når man har brug for dem.
Når man har en computer, så er det vigtigt at have styr på sin desktop. Dette gælder især hvis man har en bærbar computer, da de ofte ikke har så meget plads på skrivebordet. Derfor kan det være en god idé at organisere sin desktop, så man ved hvor alt ligger, og ikke skal lede efter filerne. Dette kan man gøre ved at oprette mapper til de forskellige ting, man bruger sin computer til. For eksempel kan man have en mappe til dokumenter, en mappe til billeder og videoer og en mappe til musik. På denne måde er der styr på alle filerne, og man behøver ikke lede efter dem når man skal bruge dem. Yderligere kan det være en god idé at have et overblik over hvilke programmer man har installeret på sin computer, da dette ofte er med til at fylde meget op på ens desktop. Her kan det være en god idé at have et program som fx CCleaner installeret, som kan scanne din computer for unødvendige filer og programmer, og slette dem for dig. På denne måde vil du altid have et overblik over hvad der ligger på din desktop, og du vil ikke risikere at misplacere nogle af dine filer.
Det er vigtigt at have styr på sin fil organisering, så man altid kan finde de filer man har brug for. Dette gælder især hvis man arbejder med flere forskellige projekter på samme tid. For det første, så skal man have en mappe til hvert af sine projekter. Hver af disse mapper kan indeholde undermapper, som kan være til forskellige dele af projektet. Når det kommer til selve filerne, så er det en god idé at oprette nogle standardmapper til de forskellige typer filer. Eksempelvis kan der være en mappe til dokumentation, en mappe til kildefiler og en mappe til eksporterede filer. På denne måde har man altid styr på hvor alle ens filer befinder sig, og man behøver ikke at lede i lang tid efter dem når man har brug for dem.
Det er vigtigt at have styr på sin data, hvis man vil undgå rod og forvirring. Derfor kan det være en god idé at organisere sine data på en overskuelig måde. Dette kan man gøre ved at oprette mapper til de forskellige emner, man har data om. For eksempel kan man lave en mappe til sin familie, venner, arbejde osv. På denne måde kan man nemmere finde de data, man leder efter, og samtidig undgår man at skulle lede igennem et kæmpe rod af data. Yderligere kan det være en god idé at inddele sine data i undermapper. For eksempel kan man lave en undermappe til hvert år i sin familie-mappe, således man altid ved hvor man skal finde de billeder fra netop det år, man leder efter. På denne måde bliver det ikke kun nemmere for dig selv at finde rundt i dine egne data, men det bliver også nemmere for andre - hvis du fx skal sende nogle af dine billeder til andre.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er ikke noget fast svar på, hvad det koster at organisere computer mapper. Det afhænger af, hvor mange mapper der er tale om, og hvor meget tid det tager at organisere dem. Derudover kan det også være en fordel at have et program, der kan hjælpe med at organisere mapperne - eksempelvis Microsoft Office Outlook eller et andet lignende program.
Når man organiserer sine computer mapper, er det vigtigt at have et overblik over hvilke mapper der indeholder hvilke filer. Dette gør det nemmere at finde de rigtige filer, når man har brug for dem. Derudover er det også vigtigt at have en fast struktur på sin computer, så man altid ved hvor man skal finde de forskellige ting. En god idé kan være at oprette en mappe til alle de forskellige dokumenter, man har på sin computer. På denne måde kan man nemmere finde frem til de rigtige filer, når man har brug for dem. Endelig er det også vigtigt at have styr på hvornår man skal gemme sine filer - både lokalt på sin egen computer og eventuelt online i skyen. På denne måde undgår man at miste sine filer, hvis der skulle ske noget med ens computer.
Der er ikke noget rigtigt svar på dette spørgsmål, da det afhænger helt af, hvor mange mapper der er på ens computer, og hvor meget man har brug for at organisere dem. Hvis man for eksempel har 10 mapper, som indeholder forskellige ting, så kan det godt tage en time at organisere dem. Men hvis man har 1000 mapper, så kan det godt tage flere timer at organisere dem.
Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke hjælp til organisering af computer mapper. For det første så er det ofte noget som mange mennesker har svært ved selv at finde ud af, og derfor kan det være en stor fordel at have nogen der kan hjælpe dig med at organisere dem på den rigtige måde. For det andet så tager det typisk meget tid at organisere computer mapper, og især hvis man ikke er helt sikker på hvordan man skal gøre. Derfor kan det være en stor fordel at have nogen der kan gøre det for dig, så du ikke skal bruge unødvendig tid på noget som du alligevel ikke er helt tryg ved. Endelig så er det ofte noget som mange mennesker synes er meget kedeligt, og derfor vil de fleste hellere undgå at skulle organisere deres computer mapper. Hvis du booker hjælp til organisering af computer mapper, så slipper du altså for selv at skulle gøre alt arbejdet, og samtidig får du også den bedste mulige løsning for netop din situation.
Handyhand gør det nemt at finde en organisationsekspert i herning til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien organisationsekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige organisationseksperter i herning, i post nr: 7172 til 7862.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Organisering af computer mapper kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 450,00,- til 730,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!