
Se profil
Malou Marie P..
Præstø
Seneste Anmeldelse
"Hurtig og effektiv"
Verifikationer
Info

Mappe organisering
Organisering af desktop
Fil organisering
Data organisering
Alle organiseringsopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Præstø
"Hurtig og effektiv"
Info

Se profil
København K
verificeret
"Kan kun anbefale Marc. Han er effektiv, tålmodig og en behagelig mand at have med at gøre. Anbefales til allel EDB opgaver"
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Kan give Mads mine varmeste anbefalinger. Jeg sad og stressede over, at computeren ikke ville som jeg – lige op til min kommende opgaveaflevering. Mads fik det løst, og han var samtidig meget metodisk og utrolig behagelig! 5/5"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Supergodt."
Info

Se profil
København SV
verificeret
"Kresten får fem stjerner herfra 💫"
Info

Se profil
Taastrup
"Omar er dygtig, hurtig og effektiv samt en behagelig mand. Min varmeste anbefaling."
Info

Se profil
Viby J
verificeret
"Ved meget om tv, mails ovs."
Info

Se profil
Vemmelev
verificeret
"Effektiv og venlig service"
Info

Supergod service. Kompetent udført. God kommunikation etc. Kan varmt anbefales. Hvis man kunne, ville jeg give 10 stjerner👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Udskiftning af harddisk og cloning af data
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Samling af computer.
500 kr
Samling af computer. Jeg køber hardware, og du samler, og installerer
Fysisk support
1.000 kr
problem med indbygget kamera i pc skærm - diverse småbroblemer med tilretning af ny android telefon - google og microsoft konti
Udskiftning af harddisk og cloning af data
1.500 kr
Udskiftning af harddisk til ssd 1tb og cloning af alle data. Der er en hp zbook 15 som er refurbished til Intel Core i 7 vpro. Den har en gammel harddisk på 443 gb og den er næsten fyldt op.
Udskiftning af harddisken til 2tb og cloning af data fra gammel fisk
1.500 kr
Udskiftning af harddisk og cloning af data fra gammel disk til den nye. Den nye dik skal være ssd Computeren er en hp zbook 15
udskiftning af harddisk til 2tb og cloning af alle data fra gammel dsik
1.500 kr
HP Z book med alt for lille harddisk. Skal have den opdateret til 1-2tb og overført alle data programmer etc til den nye harddisk.
Lenovo IBook
350 kr
Jeg har købt en Lenovo IBook på DBA. Det viser sig efterfølgende at der er et problem med Goolge Play. Fejlmeddelelse: Unfornunately, Google Play services has stopped
Motorola skærm
1.000 kr
Jeg har tabt min helt nye Motorola Edge 40 og skærmen har det skidt. Det er et kæmpe hak i siden. Kan du rep sådan en?
Hente filer på ødelagt mobil
500 kr
Samsung Mobil er ødelagt med sodavand. Er ikke død, men Kan ikke låses op. Vil gerne ha billeder ud. Ca 200 billeder. Har ikke en backup Samsung
Reparation af Samsung Galaxy s10e
800 kr
Ødelagt skærm på Samsung Galaxy s10e. Jeg har ikke en ny skærm. Telefonen fungerer stadigvæk.
Teknisk support til nytilflytter
2.000 kr
lidt specielt problem tror jeg. Jeg er flyttet fra Tyskland til Danmark. - Har overflyttet mine kontakter fra mit tyske mobil til min Danske. begge telefoner ringer. - Har købt ny computer og her er alt jo også baseret på mine tyske konti. Feks Google, maps etc. - kan f.eks ikke tilmelde mig SAS konto, alt går fint indtil telefonnummer og land, så blokerer den. Printer har ingen kontakt med min nye pc. - kan ikke installere driver. Kan heller ikke se min soundboks på pc'ens bluetooth Kan heller ikke få Tysk tastatur på pc'en. Den oversætter bare fra tysk til dansk. Jeg ved ikke om det er noget I kan klare - det er måske lidt specielt, men på den anden side, jeg er vel ikke den fårste der er flyttet hjem fra udlandet. Med venlig hilsen Ulrik ******
Udskiftning af Lenovo P12-skærm
500 kr
Skift af skærm på tablet. Lenovo P12
Jeg kan ikke åbne mine Word dokumenter
1.500 kr
Jeg har en Asus notebook pc, som ikke kan åbne mine Word dokumenter
Når man organiserer sine computer mapper, så er det vigtigt at have styr på hvilke filer der hører til hvilke mapper. Dette gøres typisk ved at give de forskellige mapper forskellige navne, så man let kan finde den rigtige mappe, når man skal bruge en bestemt fil. Derudover er det også vigtigt at have styr på hvor man har gemt sine filer, og ikke gemme dem alle sammen i én stor computermappe. Dette kan gøre det svært at finde den rigtige fil, når man har brug for den. I stedet kan man oprette flere små mapper med overskuelige navne, som indeholder de filer man oftest bruger. På denne måde er det nemmere at finde de rigtige filer, når man har brug for dem.
Når man har en computer, så er det vigtigt at have styr på sin desktop. Dette gælder især hvis man har en bærbar computer, da de ofte ikke har så meget plads på skrivebordet. Derfor kan det være en god idé at organisere sin desktop, så man ved hvor alt ligger, og ikke skal lede efter filerne. Dette kan man gøre ved at oprette mapper til de forskellige ting, man bruger sin computer til. For eksempel kan man have en mappe til dokumenter, en mappe til billeder og videoer og en mappe til musik. På denne måde er der styr på alle filerne, og man behøver ikke lede efter dem når man skal bruge dem. Yderligere kan det være en god idé at have et overblik over hvilke programmer man har installeret på sin computer, da dette ofte er med til at fylde meget op på ens desktop. Her kan det være en god idé at have et program som fx CCleaner installeret, som kan scanne din computer for unødvendige filer og programmer, og slette dem for dig. På denne måde vil du altid have et overblik over hvad der ligger på din desktop, og du vil ikke risikere at misplacere nogle af dine filer.
Det er vigtigt at have styr på sin fil organisering, så man altid kan finde de filer man har brug for. Dette gælder især hvis man arbejder med flere forskellige projekter på samme tid. For det første, så skal man have en mappe til hvert af sine projekter. Hver af disse mapper kan indeholde undermapper, som kan være til forskellige dele af projektet. Når det kommer til selve filerne, så er det en god idé at oprette nogle standardmapper til de forskellige typer filer. Eksempelvis kan der være en mappe til dokumentation, en mappe til kildefiler og en mappe til eksporterede filer. På denne måde har man altid styr på hvor alle ens filer befinder sig, og man behøver ikke at lede i lang tid efter dem når man har brug for dem.
Det er vigtigt at have styr på sin data, hvis man vil undgå rod og forvirring. Derfor kan det være en god idé at organisere sine data på en overskuelig måde. Dette kan man gøre ved at oprette mapper til de forskellige emner, man har data om. For eksempel kan man lave en mappe til sin familie, venner, arbejde osv. På denne måde kan man nemmere finde de data, man leder efter, og samtidig undgår man at skulle lede igennem et kæmpe rod af data. Yderligere kan det være en god idé at inddele sine data i undermapper. For eksempel kan man lave en undermappe til hvert år i sin familie-mappe, således man altid ved hvor man skal finde de billeder fra netop det år, man leder efter. På denne måde bliver det ikke kun nemmere for dig selv at finde rundt i dine egne data, men det bliver også nemmere for andre - hvis du fx skal sende nogle af dine billeder til andre.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er ikke noget fast svar på, hvad det koster at organisere computer mapper. Det afhænger af, hvor mange mapper der er tale om, og hvor meget tid det tager at organisere dem. Derudover kan det også være en fordel at have et program, der kan hjælpe med at organisere mapperne - eksempelvis Microsoft Office Outlook eller et andet lignende program.
Når man organiserer sine computer mapper, er det vigtigt at have et overblik over hvilke mapper der indeholder hvilke filer. Dette gør det nemmere at finde de rigtige filer, når man har brug for dem. Derudover er det også vigtigt at have en fast struktur på sin computer, så man altid ved hvor man skal finde de forskellige ting. En god idé kan være at oprette en mappe til alle de forskellige dokumenter, man har på sin computer. På denne måde kan man nemmere finde frem til de rigtige filer, når man har brug for dem. Endelig er det også vigtigt at have styr på hvornår man skal gemme sine filer - både lokalt på sin egen computer og eventuelt online i skyen. På denne måde undgår man at miste sine filer, hvis der skulle ske noget med ens computer.
Der er ikke noget rigtigt svar på dette spørgsmål, da det afhænger helt af, hvor mange mapper der er på ens computer, og hvor meget man har brug for at organisere dem. Hvis man for eksempel har 10 mapper, som indeholder forskellige ting, så kan det godt tage en time at organisere dem. Men hvis man har 1000 mapper, så kan det godt tage flere timer at organisere dem.
Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke hjælp til organisering af computer mapper. For det første så er det ofte noget som mange mennesker har svært ved selv at finde ud af, og derfor kan det være en stor fordel at have nogen der kan hjælpe dig med at organisere dem på den rigtige måde. For det andet så tager det typisk meget tid at organisere computer mapper, og især hvis man ikke er helt sikker på hvordan man skal gøre. Derfor kan det være en stor fordel at have nogen der kan gøre det for dig, så du ikke skal bruge unødvendig tid på noget som du alligevel ikke er helt tryg ved. Endelig så er det ofte noget som mange mennesker synes er meget kedeligt, og derfor vil de fleste hellere undgå at skulle organisere deres computer mapper. Hvis du booker hjælp til organisering af computer mapper, så slipper du altså for selv at skulle gøre alt arbejdet, og samtidig får du også den bedste mulige løsning for netop din situation.
Handyhand gør det nemt at finde en organisationsekspert i præstø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien organisationsekspert.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige organisationseksperter i præstø, i post nr: 4758 til 4875.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Organisering af computer mapper kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800,00,- til 1.800,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!