Teknisk support til virksomheder
Netværksteknisk support
Teknisk support af hardware
Software teknisk support
Teknisk support til hjemmet
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Teknisk hjælp og hvad det indebærer vil variere meget afhængigt af dit problem og den nødvendige reparation. Mange teknikere tilbyder både hjemmebesøg og fjernassistance for at hjælpe med at løse dine tekniske problemer. Her er nogle af de mest almindelige tekniske supportproblemer, du kan støde på, og få hjælp til ved at oprette en opgave på Handyhand:
Softwareopsætning og -opdateringer er en del af livet for alle computerbrugere. Når du hyrer hjælp til teknisk support på Handyhand til din softwareopsætning, kan en Handyhander på platformen måske udføre hjælpen på afstand via et program, der giver dem adgang til din computer, eller de kan besøge dig for at give personlig hjælp. De vil så installere de programmer, du har brug for (f.eks. Windows), og tjekke dine indstillinger for at sikre, at dit system er egnet til softwaren. Din IT-supportspecialist kan også hjælpe med at konfigurere e-mails, organisere dine computermapper eller endda træne dig i, hvordan du bruger softwaren.
Virker softwaren ikke? Få en tekniker til at fejlfinde problemerne eller vise dig, hvordan du betjener den. Nogle specialiserede teknikere kan endda hjælpe med komplekse datagendannelsesopgaver, fjernelse af virus og malware. Så længe din computer er i drift og har adgang til internettet, kan de fleste teknikere få fjernadgang til den og løse problemet, mens du ser på. Hvis du er bekymret for at give fjernadgang til dit system, kan du angive, at du har brug for en tekniker, der arbejder på lokationen fysisk.
Når du har problemer med internettet, kan der være mange forskellige årsager. Din tekniker kan hjælpe med at sætte kabler og ledninger op, når du flytter, eller hjælpe med at løse problemer med NBN- og ADSL-forbindelser. Det vil normalt indebære at tjekke, at alle dine kabler virker og er placeret det rigtige sted, og at du har installeret den rigtige software. De kan opsætte og teste din modemforbindelse eller Bluetooth-enheder og fejlfinde eventuelle forbindelsesproblemer på hver enhed.
Uanset om det er hjemme eller på kontoret, er et sikkert netværk afgørende for datadeling og adgang. Men mange netværk har brug for en professionel til at sætte det op. Din IT-tekniske support vil vurdere dine netværksbehov, og hvis du ikke allerede har et program eller system på plads, kan de anbefale en løsning, der passer til dine behov og dit budget. Du kan få deres hjælp til at installere software og hardware til at oprette dit eget virtuelle private netværk (VPN) til dit hjem eller din virksomhed. Oplever du netværksproblemer? De kan fejlfinde problemerne ved hjælp af en række softwareprogrammer og derefter tage de nødvendige skridt til at få dig forbundet igen.
Få professionel hjælp til at installere din nye computerhardware eller fejlfinde hardwareproblemer - uden at skulle sende dit produkt afsted eller bruge mange penge på reparationer. Hardware kan omfatte printere, scannere, Apple-produkter, Microsoft-produkter eller endda projektorer. Din tekniker vil først finde ud af, hvordan du planlægger at bruge produktet og foreslå en opsætning, der fungerer bedst for dig. Derefter tilslutter de enheden, installerer den bedste software og justerer indstillingerne for dig. Din IT-tekniker kan også hjælpe med at reparere eller udskifte skærme og udføre andre hardwarefiks og opgraderinger.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.