Min opvaskemaskine siger at den færdig med at vaske 10 min inde i programmet.
157.000 kr.
Opvaskemaskine siger at den er færdig 10 min inde i vaskeprogram. Efterlade hele bunden fyldt med vand. Det sker når symbolet af en vaske børste kommer frem. Maskinen er 4 pr gammel og er en Siemens Er maskinen indbygget under en bordplade eller fritstående (står frit med adgang hele vejen rundt)?: Indbygget Vil du have hjælperen kun fejlfinde/diagnosticere eller også udføre reparation/udskiftning af dele og teste efterfølgende?: Diagnosticere og reparere/udskifte dele Modelnummeret på Siemens-opvaskemaskinen (står på kanten af døren eller indersiden) — hvis du kender det, skriv det her: SN65ZX56CS/17 Er der nogen synlige lækager eller rust ved bunden/afløb, eller kan du lugte afløbslugt når maskinen står med vand i bunden?: Nej, ingen synlige tegn Skal den gamle opvaskemaskine forblive på stedet (ingen fjernelse), eller ønsker du at få gamle dele/ordnet komponenter fjernet og skrottet af hjælperen?: Bliver på stedet (ingen fjernelse) Er der nem adgang til maskinens forside (kan døren åbnes helt og maskinen trækkes lidt ud), eller står den klemt/indbygget uden mulighed for at trække ud?: Nem adgang, kan trækkes ud


