Automekaniker
3.000.000 kr.
Min AMT gearkasse har nogle mekaniske lyde når jeg skifter mellem N, M/S og R. Jeg har fået udpenslet denne diagnose hos mekaniner: Kobling a.p. for versioner med mekanisk gearkasse med elektrohydraulisk gearskifte. Svinghjul a.p. med kobling afmont. for versioner med manuel gearkasse. Indlæring gearvælger. Koblingssæt med udrykkerleje. 2,00 møtrik. 7,00 Bolt. 3,00 Tutela Geartech 75W-85. 1,00 CR Bremsevæske. 6,00 Bolt F/Kobling. 1,00 Svinghjul. 1,00 Boltsæt svinghjul. 1,00 Krumptappakdåse Jeg har også fået fortalt at køleren og slangen til intercooleren ikke har det for godt, dette skulle også gerne kigges på. Samt er ABS og EPS advarselslamper begyndt at lyse for nyligt, muligvis en løs forbindelse. Skal mekanikeren udelukkende fokusere på gearkassen eller også på køleren, slanger, ABS og EPS advarslerne?: Alt nævnt Er bilen stadig i drift, eller vil bilen non-funktionel under reparationen?: Bilen kan køres under reparation Bilens mærke, model og årgang?: Fiat Ducato fra 2009 Er der flere mekaniske lyde end dem ved gearskift mellem N, M/S og R?: Nej, kun ved gearskift


