Service af espresso maskine
264.000 kr.
Min espresso maskine opbygger ikke nok tryk under brygning. Jeg tror at der er en defekt ventil et sted. Der er for nyligt udskiftet pumpe. Hvilken mærke og model er espressomaskinen?: Fracino Cherub fra cirka 2008 Er maskinen en helautomatisk (integreret kværn), semiautomatisk (portafilter) eller en hjemmekaffemaskine med kapsler?: Semiautomatisk / portafilter Hvilke af følgende symptomer oplever du udover lavt tryk?: Undertryk/ingen vandflow Er pumpen, som nyligt er udskiftet, en intern del af maskinen eller en ekstern/udskiftelig enhed?: Intern (monteret inde i maskinen) Skal hjælperen også skaffe reservedele (ventil, pakninger mv.) eller medbringe værktøj, eller sørger du for dele?: Jeg ønsker hjælperen skaffer dele Er der tidligere lavet reparationer eller service (ud over pumpeskift) — hvis ja, kort hvad der er gjort?: Afkalkning med citron syre og skiftet pakninger


