Reperation/service af varmepumpe
110.000 kr.
Varmepumpen i min kolonihave kan varme men ikke køle. Model: Fujitsu (Se billeder for mere info). Jeg søger en med den nødvendige autorisation til at fikse problemet og servicere den. Problemet: Den varmer når jeg sætter den på 18 grader køling selv på varme sommerdage. Udedelen kører og den kommer der kold luft ud af. Historik: - Sidst serviceret maj 24 - Overtog huset i efteråret. - Indstillet til min. 10 grader hele vinteren. - Den stoppede med at kunne varme i det tidlige kolde forår og blev meget kold. Rensede filter i indedel og fik varmen i gang igen. - Forsøgte køling første gang i maj. Har forsøgt dette: - Renset filter i indedel igen. - Slået strøm fra i 10 minutter. - Skiftet mellem varme og køling flere gange. - Ladet den stå på kulde i 10-15 minutter ad gangen flere gange. - Trykket på "forced cooling operation". - Testet funktionen "minimum 10 grader" på en varm sommerdag. Der kommer der kraftig luft ud indenfor, og det virker til kun at være fan der kører, eftersom udedelen er stille. Jeg kender ikke pumpens alder.


