
Se profil
Patrick M..
Tistrup
Seneste Anmeldelse
"Super samarbejdspartner."
Verifikationer
Info

Udbringning af mad
Udbringning af varer
Udbringning af genstande
Udbringning af blomster
Udbringning af hvad som helst
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Tistrup
"Super samarbejdspartner."
Info

Se profil
Holbæk
"Fantastisk hjælpsom"
Info
Se profil
Roskilde
"Fint besøg af Nicholas i dag. En fornøjelse ☺️ Flot arbejde både ude og inde"
Info

Se profil
Hedehusene
verificeret
"Perfekt arbejde"
Info

Se profil
Gilleleje
"Flot arbejde"
Info

Se profil
København N
"Venlig punktlig og ordenlig"
Info

Super samarbejdspartner.
Omdeling af A5 flyers til butikker
225,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Levering af grus
1.500 kr
Skal bruge 1m2 stabilgrus leveret ved kantsten.
Afhentning af 60 fliser.
1.000 kr
Afhentning af 50x50x5 havefliser. 60 stks. Står klar i bred indkørsel.
levering af 5 meter bræt
500 kr
et egetræsbræt i i længde 5 meter x 30 mm x 300mm
10cm sand til køkken/alrum og stue
2.000 kr
Vi skal have kørt 10cm sand ind i vores køkken/alrum, som er ca 26kvm. Der skal en rampe til for at komme op med trillebører af trappen udenfor. Ellers er der adgang gennem bryggers som fortsat står råt. Skriv gerne om i sørger for sand 😅
Omdeling af A5 flyers til butikker
220 kr
Jeg har brug for at få omdelt A5 flyers til butikker, madsteder, ejendomsmæglere osv. IKKE til private husstande. Flyers skal uddeles i åbningstiden, og jeg skal bruge fotodokumentation af indleveringssteder, så jeg efterfølgende kan følge op. Jeg tænker omkring 75 flyers, eller hvad der nu er potentiale til i byen.
Omdeling af A5 flyers til butikker
225 kr
Jeg har brug for at få omdelt A5 flyers til butikker, madsteder, ejendomsmæglere osv. IKKE til private husstande. Flyers skal uddeles i åbningstiden og jeg skal bruge fotodokumentation af indleveringssteder, så jeg efterfølgende kan kontakte butikkerne. Jeg tænker omkring 100 flyers.
Her kommer vi ind på, hvad man kan forvente af servicen, når det gælder, hvilke opgaver handyhanderen tager sig af inden for kategorien ‘udlevering’. Vi kigger blandt andet på, hvilket udstyr opgaven ofte kræver. Vi ser også på, hvordan prisen fastsættes. Læs med her og bliv klædt på til at træffe de rigtige beslutninger på Handyhand-platformen.
Blandt de mest almindelige services, som ‘udlevering’ eller ‘udbringning’ dækker er:
Den person eller det firma, der typisk står for at levere eller bringe varer af forskellig slags ud, kaldes typisk for:
Af udstyr og materialer er det almindeligt, at følgende bliver taget i brug i forbindelse med transport af genstande eller varer:
Ofte kan handyhanderen tilbyde at sørge for en del af udstyret og remedierne som en del af sin service. Men det er ikke en selvfølge, og derfor bør du tale med handyhanderen om alle detaljerne inden opgavestart. På den måde er I bedst muligt forberedt på alt det praktiske. Sørg desuden for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
Prisen for udlevering afhænger af flere faktorer – for eksempel af størrelsen på opgaven, afstanden fra afhentnings- til leveringssted samt af specifikke krav eller forhold vedrørende leveringen.
Som kunde indleder du med at sætte et budget, og online hos Handyhand kan du tilmed få lavet et estimat af prisen ved at bruge vores prisberegner. Forskellige handyhandere byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Nej, man kan desværre ikke få fradrag for at få bragt diverse varer ud.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke den nødvendige hjælp til udbringning via Handyhand-platformen følger du disse enkle trin:
Når du skal betale handyhanderen for det arbejde, der er blevet udført, foregår det sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven (altså til dig, der har oprettet den, i form af en kredit. Du kan vælge at få kreditten udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du kan som udgangspunkt regne med, at handyhanderne har tid, når de henvender sig og byder på din opgave. Af opgaven bør det nemlig fremgå, hvornår du ønsker arbejdet udført.
Proceduren for fortrydelse eller afmelding af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:
Hvis det er efter, du har accepteret et bud, gør du sådan:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, bliver pengene sat ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du få dem overført til det kort, du brugte til indbetalingen. Du får også en mail herom.
Til enhver tid kan du genopslå opgaven på platformen, hvis du ønsker det.
Handyhand står klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, men vi anbefaler først at følge vejledningen ovenfor. Man kan også se videoerne om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, når man har accepteret et bud.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer og oplevelser med hver af handyhanderne. Man kan også finde en 'udførelsesrate', som viser andelen af udførte opgaver blandt de accepterede opgaver. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra de tekniske forhold på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er derfor velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan gøre vores service bedre.
Du og din handyhander kan trygt og nemt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Her er det muligt at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket for eksempel er en fordel, hvis I senere vil lave ændringer i aftalerne – så har I alt stående sort på hvidt. Dette er også en fordel, hvis I vil have support. Derfor anbefales det, at I kommunikerer med hinanden ved hjælp af vores system.
Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af din handyhander og dennes indsats. Det gør du på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. Ved hjælp af den kan de træffe mere velovervejede beslutninger, når de er på udkig efter en handyhander til lignende typer opgaver.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil interesserede handyhandere give deres bud på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge din foretrukne handyhander. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Om det er et udbringningsbud, en kurér eller et fragtfirma – for at finde frem til den bedste handyhander på platformen kan du se på anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, som knytter sig til de enkelte handyhandere. På den måde kan du vurdere, hvem der er bedst egnet til at udføre din opgave, og du kan således træffe en velovervejet beslutning.
Mange kan have brug for at få leveret nogle ting lige til døren. Her er nogle af de primære grupper, der søger hjælp, og nogle af de primære situationer, hvor levering kan være en hjælp:
Ja, udlevering kan også betegnes som:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde et bud, der kan bringe noget ud for en, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår man som kunde alt bøvlet og kan nøjes med at fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, der findes klima- og miljøvenlige måder at få udleveret en vare på. Det drejer sig typisk om følgende muligheder:
Der er som udgangspunkt ikke nogen faste rammer for, hvornår en udbringning kan finde sted. Men der kan være praktiske grunde til, at det helst skal ske i dagtimerne eller inden for almindelig arbejdstid – det kunne hænge sammen med, at varen eller genstanden, som skal udleveres, skal hentes et sted, der har bestemte åbningstider.
Det kan ofte arrangeres, at buddet leverer varen, mens du ikke er hjemme. Men det kan komme an på forskellige praktiske forhold, og det er indledningsvis op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved en sådan aftale. Du kan eventuelt bruge anmeldelserne på platformen til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere. Tag følgende punkter med i overvejelserne:
Det er helt afgørende, at rammerne for opgaven er klare, så både du og buddet kan føle sig trygge. Drøft i fællesskab detaljerne, i god tid inden opgaven går i gang.
Nej, typisk kræver jobbet som udbringningsbud ikke en uddannelse. Involverer opgaven føring af et køretøj, kræves der selvfølgelig det nødvendige kørekort.
Det er ikke alle handyhandere, der tilbyder garanti for deres arbejde – det er nemlig op til den enkelte på platformen at bestemme det. Derfor er det vigtigt, at du drøfter det med den enkelte handyhander, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang, og det er afgørende.
Der følger en lang række fordele med, når du vælger at hyre servicen ‘udlevering’ gennem Handyhand:
Handyhand gør det nemt at finde en udbringnings hjælper i gørding til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udbringnings hjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udbringnings hjælpere i gørding, i post nr: 6058 til 6507.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udlevering kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 2.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!