Sara T.
Gilleleje
Seneste Anmeldelse
"Flot arbejde"
Blomster til Mors Dag
Mors dag planter
Mors dag gaver
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Gilleleje
"Flot arbejde"
Tistrup
"Super samarbejdspartner."
Roskilde
"Super flink fyr med god + hurtig kommunikation! Kan helt klat anbefales hvis du mangler en vinduespudser!"
God kommunikation og en ihærdig sælger. Ham vil jeg gerne samarbejde med fremover.
Omdeling af A5 flyers til butikker
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Pick up dissassembled IKEA closet (235x50x60 cm) from Østerbro and deliver to Frederiksberg
København Ø
Pick up IKEA PAX closet that has been dissassembled and deliver it to Frederiksberg. Dimensions are 235 cm x 50 cm x 60 cm.
Beton
13,000 kr
Gilleleje
Beton til 45 m3 skal leveret. Vi ligger det selv ud
Levering og montering af af støttemur af kampsten ca 7 kvm
9,000 kr
Værløse
Levering og montering af støttemur af kampsten ca 7 kvm.
10cm sand til køkken/alrum og stue
2,000 kr
Rødding
Vi skal have kørt 10cm sand ind i vores køkken/alrum, som er ca 26kvm. Der skal en rampe til for at komme op med trillebører af trappen udenfor. Ellers er der adgang gennem bryggers som fortsat står råt. Skriv gerne om i sørger for sand 😅
Omdeling af flyers til butikker.
225 kr
Middelfart
Jeg har brug for at få omdelt A5 flyers til butikker, madsteder, ejendomsmæglere osv. IKKE til private husstande. Flyers skal uddeles i åbningstiden og jeg skal bruge fotodokumentation af indleveringssteder, så jeg kan følge op. Jeg tænker omkring 75 flyers, eller hvad der nu er potentiale til i byen.
Omdeling af A5 flyers til butikker
250 kr
København K
Jeg har brug for at få omdelt A5 flyers til butikker, madsteder, ejendomsmæglere osv. IKKE til private husstande. Flyers skal uddeles i åbningstiden og jeg skal bruge fotodokumentation af indleveringssteder, så jeg kan følge op efterfølgende. Jeg tænker 100 flyers.
Levering af beton til fundament
6,000 kr
Fredensborg
Betonfundament til redskabsskur. Se vedhæftede beskrivelse.
Levering af sand og cement
4,400 kr
Gørlev
2,5 tons renset sand 0-2 mm. samt 400 kg. cement ønskes leveret til indkørsel ved fortov. Dette i tidsrummet kl.15-17 på lørdag. Postnr. 4281 Gørlev. Samlet pris ønskes inkl. alt.
Hjælp til afvejning af grus.
Hvidovre
Søger en som kan hjælpe med at få afhentet 4 m3 stabilgrus i Hvidovre. Evt. en med stor trailer eller andet som kan bruges. Alle ideer er velkommen. Gruset skal hentes ca.10 min. fra vores bopæl.
Kørsel af pølsevogn Frederiksberg-Kbh
300 kr
Frederiksberg
ønsker kørsel af pølsevogn fra Frederiksberg til København V. Der ønskes kørsel både fra og til pladsen om morgen mellem kl. 08.00 og 10.00 og igen kørsel om aften mellem klokken 20.00 og 21.00. det tager ca. 10 min i bil hver vej. der skal her tages forbehold for hvor god man er til at hente og bakke pølsevognene retur i garagen. der er ikke meget plads så det kræver en tålmodig og/eller god bilist. du skal have kørekort til alm. bil samt bil med anhængertræk til rådighed for at løse opgaven.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Erhvervsmæssige indretningsfirmaer har evnen til at omdanne ubrugte, nybyggede rum til funktionelle og brugbare arbejdsområder. Dette kan omfatte alt fra tomme bygningshaller til blanke lærreder, der kræver tilpasning. På den anden side indebærer erhvervsmæssig kontorrenovering en proces med rengøring, ommaling eller genudstyring af et rum, der allerede har været i brug, for at give det et nyt og friskt udseende.
Hvis du er interesseret i DIY-projekter, kan det være fristende at montere din egen indvendige indretning. Men for at sikre kvaliteten af arbejdet, er det altid bedst at overlade monteringen til professionelle entreprenører med erfaring. Dette vil hjælpe med at undgå skader, ulykker og unødvendige udgifter i fremtiden. Ved at outsource denne opgave kan du også fokusere på andre essentielle opgaver og ansvar som en forretningsbeslutningstager.
Der er mange faktorer, der spiller ind, når det kommer til at færdiggøre et rum. En af de vigtigste faktorer er den nuværende tilstand af rummet. Hvis der kun er behov for nogle få ændringer og tilpasninger, vil det typisk tage mindst to uger at færdiggøre. Hvis rummet stadig er en bar skal, vil det naturligvis tage længere tid, typisk mellem 12 og 16 uger. Derudover spiller kompleksiteten af designet, størrelsen af rummet og indkøbet af dine kontorartikler også en rolle i, hvor lang tid det vil tage at færdiggøre rummet.
Your Handyhand er i stand til at medbringe de nødvendige værktøjer, der er specifikke for den kontorindretningsservice, du har brug for. Dette kan omfatte søm, hammer, skruetrækkere og andre nødvendigheder. Hvis du allerede har disse værktøjer til rådighed, kan du låne dem til din Handyhand. Alternativt kan du vælge at levere dine egne møbler og dekorative genstande. Det er dog vigtigt at informere din Handyhand på forhånd, så de kan arrangere den nødvendige opsætning.
Det er helt okay at være usikker på, hvordan du ønsker dit fremtidige kontor skal se ud i starten. Din Handyhand kan hjælpe dig med at finde ud af, hvad dit drømme kontor er. De kan stille dig spørgsmål om dine præferencer og behov, og ud fra dette kan de præsentere dig for kontordesign-ideer og inspiration, der matcher den information, du har givet. På den måde kan du få den bedst mulige vejledning og hjælp til at skabe dit drømme kontor.
Selvfølgelig! Hvis du har brug for hjælp til at pakke og transportere dine kontorartikler, møbler og udstyr til din nye placering, kan din Handyhand være til assistance. Du kan have fuld tillid til, at de vil håndtere dine vigtige ejendele med omhu og præcision. Derudover er det muligt at lave særlige aftaler med din Handyhand, såsom at flytte om aftenen, i weekenderne eller på helligdage, hvis du ønsker at minimere forstyrrelserne.