Nicklas S.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
Generel hjemmeorganisation
Køkkenorganisering
Organisering af soveværelset
Organisering af garage
Skabsorganisering
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Helt igennem velgennem ført arbejde af to søde håndværkere. TAK."
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Identificering af skel
3,950 kr
Dragør
Jeg søger at få fastsat skel på en side af grunden. Grundstørelse 719 Skelstrækning 24.11 m Flat terræn Direkte adgang (eksisterende hæk er opgravet og fjernet)
Afblæningsattest olietank
3,000 kr
Hedehusene
Hej, vi har en gl. olietank 1500 l nedgravet på bagsiden af vores hus. Kommunen efterspørger en afblændingsattest. Vi har brug for denne ifm. hussalg. Tanken ligger i græsplæne ved siden af huset og kan nemt tilgås.
Hjælp til Dinero
1,500 kr
København S
Hej, jeg skal lukke min lille enkeltmandsvirksomhed, og jeg få posteringer og lignende jeg har brug for en til at hjælpe med at få på plads, da jeg aldrig er kommet ordentligt ind i det her program. bare så jeg kan få rigtig data med moms skat etc.
Opmåling af have i forhold til skel
2,000 kr
Virum
Jeg kunne godt tænke mig at få opmålt haven i forhold til skel Areal: Hvor stor er haven? 2300 kvm Adgang: Er der nogen forhindringer eller svært tilgængelige områder? Nemt at komme til Nøjagtighed: Kræves der præcise målinger eller en generel opmåling? Det er generel måling Dokumentation: Skal der leveres en skriftlig rapport eller tegning? Nej Redskaber: Er der behov for specielt udstyr?
Indflytningssyn i ny lejebolig
2,500 kr
Charlottenlund
Indflytningssyn i ny lejebolig. 89 m2, 3 vær, badevær, altan Lejligheden skal gennemgås og alle evt. mangler eller fejl skal dokumenteres.
Organisering af kontor og soveværelse
1,131 kr
København SV
Hi, I’d like my stuff to be more tidy and organized. Also I would like better organizing of my documents, books, shelves. I can prepare a in-depth assignment. 2 rooms: office & bedroom. Office includes organizing storage, documents, books. also cables, video game console
AV-installatør til praktisk test
2,500 kr
Ballerup
GN Store Nord har brug for AV installatører til en praktisk test i forbindelse med vores produktudvikling. Opgaven består i: Opsætning af 5 AV systemer, i mindre mødelokaler, med henblik på at drage efaringer med selve opsætningen, hvilket gøres gennem efterfølgende spærgeskemaer. Testen vil blive optaget til internt brug, men vil kræve underskrift af GDPR policy form og NDA. Estimeret tid: 3 timer. Det kræves at du har erfaring med opsætning af audio/video udstyr. Selve udstyret, kabelføring, vægophæng osv. er til rådighed og klargjort. Medbring blot det værktøj du normalt ville medbringe ved en sådan opgave.
Mødetolkning dansk-engelsk
500 kr
Kongens Lyngby
Need someone to participate in a meeting with me and translate Danish - English. No special language is needed, and it is going to be a normal everyday language. It will be like a sentence or two is told, then the speaker waits for translation and then continues. the meeting is on Tuesday June 18 between 9-11 in the morning and it is in Lyngby. Good if you are a student in human sciences (law, politics, etc.), but not necessary.
Hjemorganiseringstjenester involverer håndtering af dine ejendele. Dette kan omfatte noget så specifikt som en garderobeorganiseringstjeneste, oprydning af et rum eller at få styr på hele dit hjem. De fjerner stressen ved at gøre tingene selv og giver dig effektive redskaber til at opretholde et ryddeligt hjem. Her er nogle af de ting, en hjemorganisator kan gøre for dig:
Bruger du det meste af din tid på at lede efter ting, når du har brug for dem? Dræner det konstante rod altid din energi? At have nogen til at rengøre og organisere dit hus kan forvandle dit rum til noget smukt og funktionelt! De kan hjælpe dig med at designe dit hjem til noget, der effektivt opfylder behovene i din husstand. Fra at samle dit garderobeskab, sortere dine køkkenredskaber og forsyninger, og omarrangere dine møbler, kan din Handyhand klare arbejdet!
Hvis du er interesseret i at være med i minimalismetrenden, kan din Handyhand hjælpe dig med at forenkle dit hjem! Uanset om du ønsker at nedskalere din bolig eller minimere mængden af ting, du beholder, kan din Handyhand hjælpe dig med at udvikle en handlingsplan. De kan hjælpe dig med at identificere de ting, du skal beholde, og give dig ressourcer til at finde nye hjem til dem, du ikke længere har brug for. Når du er klar til at lette byrden, er det værd at få en professionel til at se på det med friske øjne!
At flytte kan være spændende, men overvældende! Forestil dig at skulle pakke en lastbil fuld af kasser ud, der lige er blevet læsset af på dit nye sted! Med en Handyhand kan du føle dig hjemme på få timer og springe uger eller måneder med udpakning over. De kan hjælpe dig med at håndtere alle logistikken ved flytningen, lige fra forberedelsen til selve flytningen til at blive bosat i dit nye hjem. Du kan også ansætte nogen til at gøre rent i dit nye sted, mens du flytter ind for at sikre, at det er skinnende rent fra top til bund!
Er du ved at flytte sammen med en partner eller en ven? Sørg for at planlægge alt grundigt på forhånd! Din Handyhand kan hjælpe dig med at bestemme, hvordan et specifikt rum kan bruges bedst og identificere, hvilke genstande der skal blive og hvilke der skal gå, afhængigt af alles behov, værdier og livsstil. Med en professionel husorganisator kan du finde løsninger, der er rigtige for alle involverede i sammenflytningen. På denne måde undgår du misforståelser og opretholder et godt forhold til hinanden!
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Handyhand er et klogt valg for hjemmeorganisationsydelser! Du behøver ikke længere bruge tid på at sortere dit hjem eller lede efter nogen til at hjælpe dig med denne kedelige opgave! Handyhands på vores platform er her for at hjælpe dig med at organisere dit klædeskab, køkken, hjemmekontor og enhver del af dit hus!
Dit arbejde og andre ansvarsområder tager din tid og opmærksomhed væk fra at styre dit hjem, hvilket resulterer i et kaotisk husstand. En professionel organisator i nærheden af dig kan hjælpe dig med at få tingene tilbage i orden og skabe smukke og bæredygtige systemer, der passer til dine behov og livsstil. De kan hjælpe dig med at spare tid og penge og genvinde din energi, så du kan fokusere på de ting, der betyder noget!
Nemt book en husorganisator ved at oprette en opgave. Inden for få minutter kan du forvente, at Handyhands i nærheden kontakter dig med deres tilbud. Tag et kig på deres profiler, bedømmelser og anmeldelser for at se, om de er det perfekte match. Lav de nødvendige aftaler og se dit hus blive organiseret som aldrig før!
Handyhand gør det nemt at finde en service hjemmeorganisator i Storkøbenhavn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien service hjemmeorganisator.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige services hjemmeorganisatorer i Storkøbenhavn, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Organisering kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,140.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!