PDCA står for Plan-Do-Check-Act, en metode til kontinuerlig forbedring af processer og produkter. PDCA-organisationen er en sammenslutning af virksomheder og fagfolk, der arbejder med denne metode for at optimere deres arbejdsprocesser.
Ved at bruge PDCA-organisationen kan virksomheder og fagfolk systematisk forbedre deres processer og produkter. Medlemskab i organisationen giver adgang til værdifulde ressourcer, netværk og uddannelsesmuligheder, der kan hjælpe med at implementere PDCA-metoden effektivt.
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker