Karina B.
Tølløse
Seneste Anmeldelse
"Super arbejde!"
Digitale markedsførere
Online marketingeksperter
Eksperter i social medie marketing nær dig
E-handel
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tølløse
"Super arbejde!"
Vi er ikke helt i mål, men jeg tror og håber, at vi kommer det.
Ophængning af valgplakater i Nordsjælland den 23. oktober 2021 kl. 11.30-17.30.
4,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
forefaldende opgaver i showroom
350 kr
Hvidovre
Vi har et kontor og showroom (600m2) og har brug for en handymand der kan lave forefaldende opgaver når der er brug for det - Det kunne være sætte reoler op ændre på udstillinger male en væg alt hvad der nu dukker op
Jeg skal have hjælp til design og tekst til flyers
500 kr
København Ø
Jeg har et rengøringsfirma, med hjemmeside og logo der udfører økologisk rengøring, i Københavnsområdet. Jeg mangler hjælp til design af flyers og til at udvælge interessant tekst hertil.
Digitalt Design og kreative opgaver marketing m.m.
300 kr
Tilst
Søger en der kender til onlinemarketing, samt adobe creative cloud apps samt evt webshop - Der er løbede opgaver inden for dette område og er efter timepris. Nogle opgaver kan på sigt laves evt hjemmefra ved online opkobling
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Digital markedsføring er en strategi, der bruger digitale kanaler som internettet, sociale medier og mobilapps til at promovere produkter eller tjenester. Det omfatter aktiviteter som søgemaskineoptimering, sociale mediekampagner, e-mail-markedsføring og online annoncering for at nå og engagere en bredere målgruppe og øge salget.
Digital markedsføring kan hjælpe virksomheder på flere måder. Det kan øge synligheden online, tiltrække flere potentielle kunder, øge salget og forbedre brandets omdømme. Gennem strategier som søgemaskineoptimering, sociale medier, e-mail-markedsføring og content marketing kan virksomheder nå ud til en bredere målgruppe og skabe en stærkere tilknytning til kunderne. Digital markedsføring giver også mulighed for at analysere og måle resultaterne, hvilket kan hjælpe virksomheder med at optimere deres marketingindsats og opnå bedre afkast på deres investeringer.
Der er flere kanaler, der bruges i digital markedsføring. Nogle af de mest almindelige inkluderer sociale medier som Facebook, Instagram og LinkedIn, søgemaskineoptimering (SEO), e-mail-markedsføring, content marketing og betalt annoncering som Google Ads. Det er vigtigt at vælge de kanaler, der bedst når målgruppen og passer til virksomhedens mål.
Effektiviteten af digital markedsføring kan måles ved hjælp af forskellige metoder. Nogle af de mest almindelige målinger inkluderer klikfrekvens, konverteringsrate, omkostning pr. konvertering, ROI og engagement på sociale medieplatforme. Analyse af disse data kan give indsigt i, hvordan en digital markedsføringskampagne præsterer og hjælpe med at træffe informerede beslutninger om optimering og justering af strategien.
For at skabe en effektiv digital markedsføringsstrategi skal man først identificere målgruppen og deres behov. Derefter skal man vælge de relevante digitale kanaler og udvikle en klar budskabsstrategi. Det er vigtigt at måle og analysere resultaterne løbende for at optimere strategien. Endelig bør man være opdateret med de nyeste digitale trends og teknologier for at forblive konkurrencedygtig.
Prisen for digitale markedsføringstjenester varierer afhængigt af forskellige faktorer såsom omfang, målgruppe, kanaler og konkurrence. Det er bedst at kontakte en digital markedsføringsvirksomhed for at få en skræddersyet pris baseret på dine specifikke behov og mål.