
Se profil
Karina B..
Tølløse
Seneste Anmeldelse
"Super arbejde!"
Verifikationer
Info

Avis
Magasiner
Radio
TV
Online
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Tølløse
"Super arbejde!"
Info

Vi er ikke helt i mål, men jeg tror og håber, at vi kommer det.
Ophængning af valgplakater i Nordsjælland den 23. oktober 2021 kl. 11.30-17.30.
4.000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Opsætning af reklame banner
Vi skal have opsat et reklame banner (1,5m x 4.0m) på den ydre side af en mur, således at det kan ses fra vejen. Banneret er en form for presenning. Banneret opsættes via krogehuller, som allerede er lavet og derfra med kroge som skal ind i muren. Der skal skrues ca. 8-10 kroge i væggen.
Reklame
Vil lave reklame om misbody
Tilbyder design af logo, reklamer & mere
Tilbyder design af forskellig slags til din webshop, butik, osv. Kontakt for mere info og eksempler.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Formålet med reklame er at skabe opmærksomhed om et produkt eller en tjeneste, øge salget, skabe brandbevidsthed og påvirke forbrugeradfærd. Reklame sigter mod at informere, overbevise og påvirke potentielle kunder til at købe eller bruge det annoncerede produkt eller tjeneste.
Reklame påvirker forbrugeradfærd på flere måder. Det kan skabe opmærksomhed omkring et produkt eller en tjeneste, påvirke forbrugernes holdninger og præferencer, og skabe et behov eller ønske om at købe. Reklame kan også påvirke forbrugernes beslutningsproces ved at tilbyde information, skabe tillid og overbevise om værdien af et produkt. Endelig kan reklame også påvirke forbrugernes adfærd ved at skabe incitamenter som rabatter eller tilbud.
Der er mange forskellige former for reklame, herunder tv-reklamer, radioreklamer, printannoncer, online-bannere, sociale medieannoncer, influencer-markedsføring, udendørsreklamer som skilte og plakater, samt direkte markedsføring som brochurer og nyhedsbreve.
Reklame kan målrettes til en specifik målgruppe ved at analysere deres demografiske data, interesser og adfærd. Dette kan gøres ved hjælp af dataindsamling og brug af målrettede annonceringsplatforme. Desuden kan segmentering af målgruppen og brug af personaliseringsteknikker hjælpe med at levere relevante budskaber og tiltrække deres opmærksomhed.
Reklame har stor betydning for en virksomheds omdømme, da det kan påvirke, hvordan virksomheden opfattes af kunder og offentligheden. Gennem reklame kan virksomheden skabe opmærksomhed, øge kendskabet til sine produkter eller tjenester og opbygge et positivt brand image. Reklame kan også bidrage til at skabe tillid og troværdighed omkring virksomheden, hvilket kan have indflydelse på kunders købsbeslutninger og langsigtede relationer. Derfor er reklame en vigtig strategi for at styrke virksomhedens omdømme.
Prisen på reklame kan påvirke dens effektivitet på flere måder. Hvis prisen er for høj, kan det begrænse virksomhedens budget og dermed reducere muligheden for at nå ud til en bredere målgruppe. På den anden side kan en for lav pris signalere lav kvalitet og mindske tilliden til produktet eller tjenesten. Det er vigtigt at finde en balance, hvor prisen afspejler værdien af reklamen og samtidig er overkommelig for virksomheden.