
Se profil
Casper W..
Skanderborg
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Alt fungerede rigtig fint"
Verifikationer
Info

Reparation af lænestol
Tilretning af lænestol
Udskiftning af lænestol
Rådgivning om lænestol
Alle lænestolsopgaver
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Skanderborg
verificeret
"Alt fungerede rigtig fint"
Info

Se profil
Odder
"godt arbejde"
Info

Se profil
Odense C
"Oplevelsen med Brian var rigtig god. Kommunikationen var god, og arbejdet var effektivt!"
Info
Se profil
Taastrup
"Super imødekommende og venlig. Og god til at svare på mine spørgsmål omkring opgaven, og udførte arbejdet som det skulle. God til også lige at ordne det sidste finish så alt står snor lige igen."
Info

Jeg har absolut kun godt at sige om Brian og det arbejde han har lavet for os. Han er utrolig venlig, nem at kommunikere med, altid et glad smil på læben. Meget punktlig med at give besked undervejs i læsningen af opgaven. Han er meget løsningsorienteret, det var en knækket bøsning under en drejestol, så det var rigtig dejligt at det kunne fixes, I steder for at kassere en stol som ellers ikke fejlede noget. Brian får ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5 stjerner herfra.
Drejefod på lænestol er ustabil/ rokker
1.000,-

Super godt arbejde kan varmt anbefales
To ens læderstolene på drejesokkel er begyndt at knirke voldsomt kan det rappereres?
2.100,-

Super godt arbejde - stor anbefaling
Svejsning af beslag for to stel til lænestol
1.600,-

godt arbejde
svejsning af understel til lænestol
885,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Reparation af skæv lænestol
1.500 kr
Hjort Knudsen lænestol er blevet skæv
Når du står over for at skulle booke en lænestolsreparatør, kan det være rart at have overblik over, hvilke services der tilbydes inden for kategorien, hvilket udstyr og værktøj der skal bruges, hvem der udfører arbejdet og meget mere. Læs med her og bliv klogere på, hvordan du kan træffe de bedste beslutninger for dig og din reparationsopgave.
En lænestolsreparatør tilbyder som regel at løse denne række af specialiserede opgaver i forbindelse med reparation af lænestole:
Ja, reparation af lænestol kan også betegnes som:
Der findes forskellige typer services inden for ‘reparation af lænestol’, herunder:
Personen, der kan reparere lænestole, kaldes for:
Derudover findes der disse betegnelser for dem, der kan udføre samme og lignende typer service:
Har du en specifik stol, f.eks. en stressless stol, som kræver reparation, bør du tydeliggøre dette i din opgavebeskrivelse, så du kan finde en reparatør, som har erfaring og kendskab til dem.
En lænestolsreparatør anvender typisk dette og lignende værktøj til at udføre reparationsopgaver på en lænestol:
Tit og ofte kan reparatøren medbringe det nødvendige udstyr som en del af servicen. Men det er ikke nødvendigvis sådan, og måske ligger du selv inde med udstyr og værktøj, som du ønsker at stille til rådighed. Det vigtigste er, at I aftaler dette på forhånd, så det er klart, når opgaven skal til at gå i gang.
En lænestolsreparatør bruger typisk forskellige produkter og materialer til at udføre reparationerne. Disse omfatter ofte:
For at I kan være sikre på at have, hvad der skal til af materialer, bør du og reparatøren i fællesskab drøfte, hvem der anskaffer de nødvendige materialer. Sørg for at blive enige forud for opgavestart. Ofte sørger kunden selv for en del af materialerne, men aftal det med hinanden, og lad også aftalen være afspejlet i buddet.
Prisen for reparation af en lænestol varierer alt efter skadens omfang og reparatørens erfaring. Du indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Du kan også få hjælp til at lave et prisestimat online hos Handyhand, hvor du finder prisberegneren. Interesserede lænestolsreparatører byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har reparatøren udgifter til materialer til brug for reparationsarbejdet, anbefales det at afregne udgifterne hertil uafhængigt af Handyhand-prisen.
Som udgangspunkt kan man ikke få skattefradrag for at få repareret en lænestol. Vi anbefaler, at man holder øje med eventuelle tiltag eller puljer, der måske i fremtiden oprettes til fordel for reparationsarbejde.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at finde og booke en reparatør til din lænestol via Handyhand skal du følge disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår således:
Hvis opgaven annulleres, returneres beløbet til ejeren af opgaven – altså til dig som kunde – i form af en kredit, man også kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går man glip af den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed.
Du kan nemt danne dig et overblik over, hvordan man afmelder eller fortryder på hjemmesiden eller på mobilen eller følge vejledningen herunder:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Er der ingen reaktion fra handyhanderen, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, gennemgår vi den manuelt inde hos os. Når annulleringen nu engang er gået igennem, sættes pengene ind som en kredit på din Handyhand-profil. Herfra kan du vælge at få dem overført til dit kort. Du modtager i øvrigt en mail med flere oplysninger.
Du kan altid genopslå din opgave på platformen, hvis du ønsker det.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Handyhand-profilerne er udstyret med brugeranmeldelser, hvilket giver et indblik, hvad andre kunders erfaringer har været med de enkelte reparatører. Man kan også se en 'udførelsesrate', der viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver dette god mulighed for at vurdere pålideligheden hos lænestolsreparatørerne, når man søger reparation af f.eks. en stressless stol, der knirker eller drejer dårligt.
Når du gerne vil i kontakt med os her hos Handyhand, er der flere måder at komme det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål – lige fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og lænestolsreparatøren. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du og reparatøren kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Dette system giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er smart, hvis I skulle ønske at foretage ændringer i aftalen, eller hvis der bliver brug for at modtage support hos os.
Når servicen på lænestolen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på selve Handyhand-platform. På den måde medvirker du til, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave.
Som kunde, der efterspørger en service, er det dig, der lægger ud med at angive et budget for opgaven. Når du opretter opgaven, giver du altså din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige reparatører afgive deres bud, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den handyhander, hvis tilbud matcher det, du søgte, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som knytter sig til den enkelte lænestolsreparatør, og som findes inde på platformen, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan f.eks. finde reparatører, som har erfaring med reservedele, hæve-sænke lænestole eller møbelpolstring.
Listen er lang over dem, der kan få hjælp til reparation af en lænestol. Derfor nøjes vi her med at give et par eksempler på typiske modtagere af denne service:
Husk, at du er meget velkommen til at slå en reparationsopgave op på vores platform, selvom du ikke falder inden for en af de nævnte kundegrupper.
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde en reparatør til en lænestol, behøver man ikke at lave en separat kontrakt med reparatøren. Handyhand tager sig nemlig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Som udgangspunkt foregår reparationsarbejdet på lænestolen hos kunden. Blandt andet fordi det kan være tungt og uhåndterligt at skulle transportere en lænestol. Sørg i alle tilfælde for at tale med handyhanderen om, hvor arbejdet skal foregå henne, så I sikrer, at der er enighed mellem jer forud for opgavestart.
Man kunne kalde det at få repareret en lænestol miljøvenligt i sig selv. Men der kan også træffes miljøvenlige beslutninger undervejs i reparationen, især når det gælder valg af materialer. Her er nogle forslag:
Har du konkrete ønsker til miljøvenlige løsninger, er det en god idé at gøre opmærksom på det allerede i opgavebeskrivelsen.
Ja, det kan ofte lade sig gøre, men det er først og fremmest op til dig at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tag dernæst dette med i overvejelserne:
Det er helt afgørende, at du og handyhanderen er enige om jeres aftale på forhånd. Drøft derfor i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan udføre arbejdet, uden at du er til stede.
Ikke alle lænestolsreparatører er uddannet. Men nogle kan for eksempel være uddannet møbelsnedkere, andre kan have taget boligmonteringsuddannelsen, begge erhvervsuddannelser. Uddannelserne kan være med til at give viden og færdigheder inden for arbejdet med forskellige typer af lænestole og materialer.
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være lænestolsreparatør. Dog kan en faglig baggrund og erfaring være med til at forbedre kvaliteten af arbejdet af reparationsarbejdet, især hvis det er en bestemt type stressless eller gammel lænestol.
Ikke alle lænestolsreparatører, der findes hos Handyhand, tilbyder garanti for deres arbejde – det er nemlig op til den enkelte. Derfor er det vigtigt, at du som kunde drøfter det med den enkelte reparatør, såfremt du ønsker garanti. På den måde kan spørgsmålet blive afklaret, inden arbejdet går i gang, og det er afgørende.
At benytte sig af Handyhand i forbindelse med reparation af lænestol anbefales af mange forskellige grunde:
Handyhand gør det nemt at finde en lænestolreparatør i stoholm jyll til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien lænestolreparatør.Andre brugere fra stoholm jyll fandt for eksempel en dygtig og billig lænestolreparatør til at hjælpe med opgaver som: ”Reparation af skæv lænestol”.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige lænestolreparatører i stoholm jyll, i post nr: 7172 til 7862.

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!