Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Alkoholmatching
Lagerstyring
Rengøring af barudstyr
Traditionelle og kreative drinks
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Tilst
"God og arbejdsom."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Holstebro
"det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Pernille og hendes hold var super gode, og jeg kan anbefale dem mange gange. Trods det var lidt stresset og med nogle bump på vejen, formåede de at holde overblikket
Servering, opfyldning og opvask
4,800,-
"Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig."
Servering og køkkenhjælp til konfirmation. Maden kommer udefra men skal gøres klar og serveres.
1,600,-
Super hjælp. Ekstroverte, præcise og mega hyggelige. Kan varmt anbefale dem, vi vil bruge dem til næste fest hvis muligt😊
Serveringshjælp til teltfest
1,780,-
😊
Serveringshjælp til bryllup
5,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
lave msd til 14 personer
3,000 kr
Ulfborg
jeg mangler en person til at lave mad til 14 personer forret hovedret dessert i sommerhus i ulfborg
Linedans underviser
2,000 kr
Ulfborg
Familie fødselsdag med ca 45 voksne Som et festligt indslag, skal vi danse/lære linedans. Der er god plads i lokalet, indendørs Du skal selv medbringe musikken Tænker varigheden er ca 45 min
Ballon klovn til børneunderholdning
2,000 kr
Ulfborg
Underholdning for ca 15 børn i alderen 2-10 år en blanding af klovneri-ballondyr og historie/sang vil være perfekt tænker varigheden er ca 45-60 min Festen er indendørs og tilpasse store lokaler,
Serveringshjælp
1,500 kr
Ulfborg
Serveringshjælp til konfirmationsfest. Anretning og opfyldning af buffet, opfyldning af drikkevarer, afrydning og opvask. Søndag den 28. April i tidsrummet 12-17
Serveringspersonale til bryllup
Silkeborg
Min forlovede og jeg søger noget personale til vores bryllup, der kan hjælpe til med at anrette og servere mad til ca 65 gæster, samt sørge for at der ikke løber tør for drikkelse i glassene til gæsterne. Efterfølgende når middagen er færdig, vil i skulle fjerne tallerkener fra bordene og lettere rengøre dem, ikke mere end at fjerne madrester. Opvask er ikke nødvendigt. Maden vil blive serveret ca kl 18 så vi vil gerne have personale fra 17.00 til 21.00Brylluppet vil foregå i et telt i parkområdet Lunden i SilkeborgDerudover vil vi også gerne have et par folk til at holde øje med teltet og området i timerne op til brylluppet. Fra ca 15-17 foregår ceremonien i kirken og derfor vil der ikke være nogen til at holde øje med tingene. Derfor ønsker vi et par stykker der kan passe på teltet og det hele imens, så ingen uvedkommende kommer forbi og ødelægger/stjæler noget.Venlig hilsen Alexander
Bartender til 30 års fest + basis oprydning
Silkeborg
Jeg holder en 30 års temafest i Silkeborg d. 22/10 og har brug for et par friske unge mennesker til at stå i baren. Det vil være udskænkning af fadøl, vin, champagne og 'lette' cocktails. Når festen er slut skal der ryddes skrald i affaldsposer og fejes. Betaling: 1500kr pr person + i må sætte skilt/skål op til drikkepenge :)
Servering, afrydning, anretning og forvarmning af mad
Silkeborg
Vi søger en person til anretning, varmning, servering og afrydning i løbet af vores bryllup. Det er et lille bryllup hvor der i alt vil være 13 voksne og 4 børn. Det bliver afholdt hjemme i vores lejlighed i virklund (tæt ved silkeborg). Maden bliver leveret fra jysk diner og er fire retters menu. der vil være opvarmning af fx tarteletter til forret og anretning, der vil være en buffe med stege der skal varmes og skæres udbog buffen skal anrettes. så vil der være kage til dessert som skal stilles ud også vil der være skrub af mad. Her udover vil der være brig for afrydning af terlerkner og sørger for at udskifte tomme drikkevarer osv. vi har ikke opvaskemaskine, så ting der skal vaskes op skal vaskes op i hånden, men vi bruger en gangs tallerkner, som bare skal smides ud. Vi regner med at skulle bruge hjælp ca. fra kl 12-20 søndag d. 8 august. Vi skal vies kl 12.30 og bed endnu ikke hvor længe dette vil tage, vi får en kort vielse. og der efter skal der tages lidt billedere. Så nogle gæster kommer dumpende kort efter servicen og skal have velkomst drinks.Det bliver en stille og rolig dag med det nærmeste familie. Vi håber der er en der ude der kan hjælpe os med dette.
Fra martinier til cosmopolitans, kan du stole på bartendere til at ryste tingene op. Alkoholiske drikke er altid en fremragende tilføjelse til menuen for enhver lejlighed. Du kan endda have nogen til at servere cocktails for en finere begivenhed. Her er nogle tjenester, du kan få, når du ansætter barpersonale:
Afhængigt af lejligheden kan du ansætte en fuld bartender-service. De tilbyder forskellige pakker afhængigt af størrelsen på dit arrangement. Komplette services inkluderer bartendere, barbacks, blanding af drinks og serveringsudstyr. Nogle services har også separate pakker tilgængelige, hvis du ønsker at levere alkohol til dit arrangement. Nogle går så langt som at planlægge en særlig drinksmenu til lejligheden. Handyhands vil være ansvarlig for at opstille baren, servere drinksene og endda rydde op bagefter.
Du kan tilføje ekstra charme til enhver gæstfrihedsservice med en tilpasset menu. Det er en god idé at ansætte nogen, der har øje for detaljer. Nogle cocktailbartendere tilbyder menuplanlægning som en del af deres service. Dette kan omfatte planlægningsmøder og smagning før arrangementet. De kan også tilpasse menuer baseret på specialdrinks, friske og sæsonbetonede ingredienser samt temaet for begivenheden.
En mobil bartender bringer festen til enhver lokalitet med en bar på hjul. Du kan have den opstillet på enhver placering, som f.eks. hotel funktionssale eller din baghave. Du har mulighed for at tilpasse dens udseende afhængigt af temaet. Det er en effektiv mulighed på grund af de mange elementer, der er til stede på baren. Panelbarer og foldbare hylder på en mobil bar gør det nemmere at servere gæsterne deres foretrukne cocktails under private arrangementer.
Når du ansætter en cocktail bartender, er du normalt interesseret i deres færdigheder og specialdrinks. Du skal muligvis selv sørge for spiritus, vin og øl. Du kan også være nødt til at stille udstyr til rådighed for dem, selvom nogle vælger at medbringe deres eget udstyr. Professionelle bartendere kan tale med dig på forhånd for at rådgive dig om, hvilke drinks du skal sørge for. Det er vigtigt at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil have serveret under din fest eller virksomhedsevent.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Gennem Handyhand behøver du ikke at hoppe rundt mellem forskellige barer i dit område for at finde din foretrukne bartender. Du kan gøre dette gennem vores platform ved at læse profilerne på forskellige Handyhands for at se, hvem der kan lave din yndlingsdrink!
Spiritus, øl og vin er essentielle for specifikke festligheder. Det løfter stemningen og humøret på ethvert sted til et nyt niveau. Men nogle gange ønsker du måske at beslutte, hvad du serverer til dine fest- eller restaurantgæster. En bartending-service, der er skræddersyet til dine behov, giver et unikt præg og hjælper med at skabe uforglemmelige minder.
Lad din Handyhand hjælpe dig med dine bartending behov. Alt du skal gøre er at oprette en opgave, og så vil du modtage tilbud inden for få minutter. Sammenlign deres anmeldelser og bedømmelser, og vælg den Handyhand, der passer bedst til dig. Det næste, du skal gøre, er at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil nyde snart!
Handyhand gør det nemt at finde en bartender i ulfborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bartender.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bartendere i ulfborg, i post nr: 6823 til 7884.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bartendere kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,880.00,- til 4,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!