Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Alkoholmatching
Lagerstyring
Rengøring af barudstyr
Traditionelle og kreative drinks
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Tilst
"God og arbejdsom."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Place to Cook food for 500 people
2,500 kr
Ålbæk
We are organising an event for which we need to cook Indian food for 500 people and are looking for a rental kitchen to cook the same. Kitchen will be required for 6 hours with a possibility of 6 persons cooking at the same time.
Fødselsdagsfest
Albertslund
Anretning af buffet, opvask, kaffebrygning og lignende til fødselsdagsfest i Albertslund lørdag 19/6 kl. 12. Ca. 40 mennesker.
Konfirmationsfest i Albertslund
Albertslund
Vi skal holde konfirmationsfest for ca. 45 mennesker. Tarteletter skal fyldes, hovedret ud af ovnen og på bordet og dessert på bordet, hjælp til opvask, kaffe laves, suppe varmes på et tidspunkt, rengøring af køkken og lokale.Håbet er, at nogle får køkkenet til at glide, mens gæsterne nok skal hjælpe med at bære tallerkener ud og ind. Drømmen er, vi bare kan nyde festen og se vores søn være i centrum.
Hjælp til 50 års🇩🇰
Albertslund
Hjælp til styring af køkken, klargøring af buffet, borddækning aftensmad, almindelig orden (fjernelse af tomme glas, opfyldning af snacks osv. ) kaffebrygning og til sidst en tjans i baren hvor der skal mikses drinks og cocktails. Arrangementet starter kl. 1400 og forventes at slutte ved 0100-0200. Tænker mødetid kl. 1300 for at gennemgå festplan. Tænker 2 Pers.
Afrydder og oprydder til bryllup
Albertslund
Personalet skal udelukkende bruges til at rydde service fra borde samt buffe border. Service skal vaskes og sættes på plads. De skal hælde op til velkomstdrink der skal serveres efter vielsen der holdes hvor festen også er. De skal sørger for at skifte stearinlys, vin og vand på borderne under hele den lejet tid. Lave kaffe, the samt stille søde sager på buffe bordet. Vi bliver mellem 50-70 personer tænker leje tiden skal lyde på kl 13-21 ser gerne i kommer forbi lokalet dagen før, hvor i lige kan vises rundt samt få en snak om hvordan og hvorledes
Fra martinier til cosmopolitans, kan du stole på bartendere til at ryste tingene op. Alkoholiske drikke er altid en fremragende tilføjelse til menuen for enhver lejlighed. Du kan endda have nogen til at servere cocktails for en finere begivenhed. Her er nogle tjenester, du kan få, når du ansætter barpersonale:
Afhængigt af lejligheden kan du ansætte en fuld bartender-service. De tilbyder forskellige pakker afhængigt af størrelsen på dit arrangement. Komplette services inkluderer bartendere, barbacks, blanding af drinks og serveringsudstyr. Nogle services har også separate pakker tilgængelige, hvis du ønsker at levere alkohol til dit arrangement. Nogle går så langt som at planlægge en særlig drinksmenu til lejligheden. Handyhands vil være ansvarlig for at opstille baren, servere drinksene og endda rydde op bagefter.
Du kan tilføje ekstra charme til enhver gæstfrihedsservice med en tilpasset menu. Det er en god idé at ansætte nogen, der har øje for detaljer. Nogle cocktailbartendere tilbyder menuplanlægning som en del af deres service. Dette kan omfatte planlægningsmøder og smagning før arrangementet. De kan også tilpasse menuer baseret på specialdrinks, friske og sæsonbetonede ingredienser samt temaet for begivenheden.
En mobil bartender bringer festen til enhver lokalitet med en bar på hjul. Du kan have den opstillet på enhver placering, som f.eks. hotel funktionssale eller din baghave. Du har mulighed for at tilpasse dens udseende afhængigt af temaet. Det er en effektiv mulighed på grund af de mange elementer, der er til stede på baren. Panelbarer og foldbare hylder på en mobil bar gør det nemmere at servere gæsterne deres foretrukne cocktails under private arrangementer.
Når du ansætter en cocktail bartender, er du normalt interesseret i deres færdigheder og specialdrinks. Du skal muligvis selv sørge for spiritus, vin og øl. Du kan også være nødt til at stille udstyr til rådighed for dem, selvom nogle vælger at medbringe deres eget udstyr. Professionelle bartendere kan tale med dig på forhånd for at rådgive dig om, hvilke drinks du skal sørge for. Det er vigtigt at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil have serveret under din fest eller virksomhedsevent.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Gennem Handyhand behøver du ikke at hoppe rundt mellem forskellige barer i dit område for at finde din foretrukne bartender. Du kan gøre dette gennem vores platform ved at læse profilerne på forskellige Handyhands for at se, hvem der kan lave din yndlingsdrink!
Spiritus, øl og vin er essentielle for specifikke festligheder. Det løfter stemningen og humøret på ethvert sted til et nyt niveau. Men nogle gange ønsker du måske at beslutte, hvad du serverer til dine fest- eller restaurantgæster. En bartending-service, der er skræddersyet til dine behov, giver et unikt præg og hjælper med at skabe uforglemmelige minder.
Lad din Handyhand hjælpe dig med dine bartending behov. Alt du skal gøre er at oprette en opgave, og så vil du modtage tilbud inden for få minutter. Sammenlign deres anmeldelser og bedømmelser, og vælg den Handyhand, der passer bedst til dig. Det næste, du skal gøre, er at kommunikere, hvilke drinks du gerne vil nyde snart!
Handyhand gør det nemt at finde en bartender i ålbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bartender.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bartendere i ålbæk, i post nr: 7700 til 9990.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!