Rene V.
Hørning
Seneste Anmeldelse
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Bogføringstjenester
Xero bogføring
Xero træning
Bogføringshjælp
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Helt igennem velgennem ført arbejde af to søde håndværkere. TAK."
Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!
Assistance til terrassetilmåling
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp med at forstå tilstandsrapporten og hustjek
3,000 kr
Hasselager
Hjælp med at forstå tilstandsrapporten og tjeke 112m hus før køb.
Personlig Assistent
500 kr
Aarhus N
Personlig assistent søges til hjælp til personlig planlægnings medhjælper. Jeg har ADHD, og en lille skefuld autisme. Er meget interesseret i at få assistance til det som tager min energi i hverdagen. Jeg fungere på højt niveau, når der er styr på fundamentet og baggrunden. Jeg er meget selvbevidst, er målrettet og ved hvad jeg vil i livet. Jeg er meget empatisk og venlig Jeg ønsker DU er: - Imødekommende og empatisk - Forstående - Lytter efter og tager noter - God til struktur - Har godt humør og humor - God til at følge orde🙏🫡 Lad os MØDES til en kop kaffe i naturen og så kan jeg finde ud af om du skulle være en rette for mig. Mvh, Buster
Skat
2,000 kr
Aarhus C
Udfyld selvangivelse for 2023
Hjælp til at forstå tilstandsrapport
250 kr
Aarhus N
Jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til at læse en tilstandsrapport og gennemgå den sammen. Helst en erfaren. Prisen kan vi beslutte sammen.
Bogføring
10,000 kr
Aarhus N
Hello, Mirko here, i am the manager of my wife, and also have my own company. Since 1999, and i understand book keeping pretty good, so dont fool arround with me :) I dont have the time for book keeping, i need someone who understands the law here in Denmark. Again, i am not a stupid foreigner who wants to use (abuse) the system here in Denmark. If he or she is good, i will keep you for live :) See our profile : rengøringsassistent.dk
En kvalificeret, erfaren og kyndig bogholder kan give værdifuld rådgivning og støtte til din virksomhed. Med nøjagtige og opdaterede finansielle rapporter kan du opbygge prognoser eller gennemgå historiske informationer, der understøtter forretningsforbedring. Din bogholder kan arbejde sammen med dig på stedet eller på afstand, og du vil altid have adgang til dine transaktioner med hjælp fra cloud computing. Her er nogle måder, din bogholder kan hjælpe:
Uanset om du bruger kontant- eller periodiseringsregnskab, kan en bogholder hurtigt afstemme transaktioner, så du altid er opmærksom på din kontantstrøm og økonomi. Ved hjælp af bank feeds, fakturaer og kvitteringer vil de bruge dit regnskabssoftware som Xero og MYOB til at matche transaktioner med de korrekte regnskabskoder for at sikre nøjagtighed i fremtidige rapporter.
En bogholder med yderligere formelle kvalifikationer og erfaring kan blive en certificeret BAS-agent. Dette giver dem mulighed for at forberede og indsende din BAS (moms) og IAS (indkomstskat) til skattekontoret, så du opfylder dine rapporterings- og betalingsforpligtelser. Som en BAS-agent er din bogholder bundet af en adfærdskodeks og forpligtet til at fortsætte med at studere for at opretholde deres certificering.
At håndtere kreditorer og debitorer effektivt er en vigtig del af at sikre en sund likviditet for din virksomhed. Når du ansætter en bogholder i nærheden af dig, vil du have nogen til at fakturere kunder og håndtere gæld, hvis den bliver forsinket, samtidig med at du sikrer, at dine leverandører bliver betalt til tiden.
En bogholder er dygtig til at håndtere løn og pension og vil sørge for, at dit personale får deres rettigheder. Fra skatteerklæringer ved ansættelse, til betalingsoversigter og tidlig opsigelsesbetaling, har din bogholder viden til at sikre, at betalingerne beregnes korrekt hver gang. Løn og pension er underlagt konstante ændringer - det er ikke noget, hverdagsvirksomhedsejere realistisk set kan følge med i. Din bogholder vil være opmærksom på ændringer, der påvirker din virksomhed, og sikre, at dine processer og systemer bliver opdateret, så du fortsat opfylder dine forpligtelser.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Leder du efter en bogholder i nærheden af dig? At føre gode økonomiske optegnelser er en nødvendig del af at drive virksomhed, men det er en opgave, som mange virksomhedsejere kæmper med. Så hvis du er kommet bagud med din bogføring og det er blevet overvældende, behøver du ikke gøre det hele selv eller betale en revisors gebyrer for at gøre det. Find i stedet en bogholder i nærheden af dig, der kan hjælpe dig med at holde styr på din bogføring og økonomi, så du kan få betaling, holde styr på dine udgifter og håndtere dine skatteforpligtelser til tiden.
Om du har brug for hjælp til at rydde op i en bunke af økonomiske opgaver eller du ønsker at få en partner om bord til at håndtere fakturering og lønudbetaling, så har Handyhand den lokale bogholder til dig. Spild ikke timer på at forsøge at finde den rette løsning - få tilbud fra kvalificerede bogholdere i nærheden af dig inden for få minutter efter at have indsendt din opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en bogføringsydelse i Aarhus til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bogføringsydelse.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bogføringsydelser i Aarhus, i post nr: 8000 til 8541.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bogføring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 2,800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!