
Se profil
Mathias M. R..
Bording
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud."
Verifikationer
Info

Bogføringstjenester
Xero bogføring
Xero træning
Bogføringshjælp
Og meget mere...
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Bording
verificeret
"Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud."
Info

Se profil
Spøttrup
verificeret
"Super service"
Info

Se profil
Aalborg
verificeret
"Super tilfreds"
Info

Se profil
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Info

Se profil
Risskov
"Super dygtig og hurtig til at svare."
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Stabilt godt arbejde."
Info
Se profil
Ishøj
"Fin kommunikation, klare aftaler og grundigt og flot arbejde. Booker meget gerne igen"
Info
Se profil
Albertslund
verificeret
"Jeg kom med en kompliceret sag. Der ikke var ligetil at gå til. Det skulle nok have været en der var inde i lovgivningen på området. Min fejl. Går videre med det fremarbejdet, men må selv forsøge at få det sidste med."
Info

Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud.
Sporing af spildevandsbrønd
700,-

Jacob gav mig en meget god forklaring på tilstandsrapporten og var meget rar at tale med.
Hjælp med at forstå en tilstandsrapport
600,-

Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1.499,-

Super dygtig og god til at formidle det svære, så man forstår det
Bogholder
700,-
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-

Super service
Opfølgning på byggeansøgning
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Bogføring
Almindelige opgaver Kreditorer/debitorer Fakturering Indkøbsordrer Løn Rapportering -
Bogholder - Hjælp mig med at opsætte og giv mig en grundig introduktion i at bruge MYOB.
Jeg har brug for hjælp til at sætte mit MYOB op til min lille virksomhed og vise mig, hvordan jeg bruger det. Jeg er baseret i Whiteside 4503 - personligt ville være fantastisk, men hvis du er lokal i Brisbane, kan vi potentielt udføre noget arbejde online.Jeg vil gerne have 2 timers arbejde fordelt på 2 x 1 times sessioner.-Skal udføres mandag den 15. maj 2023.
Bogføring
Bogføring, indsendelse af skatteangivelse, samarbejde med ATO og andre tredjeparter, rapportering. Ongoing forberedelse af BAS - 20 timer om ugen. 5 timer om dagen x 4 dage om ugen. I begyndelsen arbejde på vores hjemmekontor og over tid kan arbejde fjernbetjent, når rollen er forstået.
Bogføring
Kræver bogføring og Xero-undervisning til små virksomheder.
En kvalificeret, erfaren og kyndig bogholder kan give værdifuld rådgivning og støtte til din virksomhed. Med nøjagtige og opdaterede finansielle rapporter kan du opbygge prognoser eller gennemgå historiske informationer, der understøtter forretningsforbedring. Din bogholder kan arbejde sammen med dig på stedet eller på afstand, og du vil altid have adgang til dine transaktioner med hjælp fra cloud computing. Her er nogle måder, din bogholder kan hjælpe:
Uanset om du bruger kontant- eller periodiseringsregnskab, kan en bogholder hurtigt afstemme transaktioner, så du altid er opmærksom på din kontantstrøm og økonomi. Ved hjælp af bank feeds, fakturaer og kvitteringer vil de bruge dit regnskabssoftware som Xero og MYOB til at matche transaktioner med de korrekte regnskabskoder for at sikre nøjagtighed i fremtidige rapporter.
En bogholder med yderligere formelle kvalifikationer og erfaring kan blive en certificeret BAS-agent. Dette giver dem mulighed for at forberede og indsende din BAS (moms) og IAS (indkomstskat) til skattekontoret, så du opfylder dine rapporterings- og betalingsforpligtelser. Som en BAS-agent er din bogholder bundet af en adfærdskodeks og forpligtet til at fortsætte med at studere for at opretholde deres certificering.
At håndtere kreditorer og debitorer effektivt er en vigtig del af at sikre en sund likviditet for din virksomhed. Når du ansætter en bogholder i nærheden af dig, vil du have nogen til at fakturere kunder og håndtere gæld, hvis den bliver forsinket, samtidig med at du sikrer, at dine leverandører bliver betalt til tiden.
En bogholder er dygtig til at håndtere løn og pension og vil sørge for, at dit personale får deres rettigheder. Fra skatteerklæringer ved ansættelse, til betalingsoversigter og tidlig opsigelsesbetaling, har din bogholder viden til at sikre, at betalingerne beregnes korrekt hver gang. Løn og pension er underlagt konstante ændringer - det er ikke noget, hverdagsvirksomhedsejere realistisk set kan følge med i. Din bogholder vil være opmærksom på ændringer, der påvirker din virksomhed, og sikre, at dine processer og systemer bliver opdateret, så du fortsat opfylder dine forpligtelser.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
En bogholder har ansvaret for en række finansielle opgaver i en virksomhed, herunder afstemning af bankkonti og kreditkort, håndtering af kreditor- og debitorbogholderi, forberedelse og indsendelse af momsangivelser, lønadministration og betaling af pension. Ved at holde styr på disse opgaver, hjælper din bogholder med at sikre, at dine optegnelser er i orden og klar til din revisor ved skattetid.
En bogholder har ansvaret for at håndtere en virksomheds transaktioner og bogføring, mens regnskabsafdelingen fokuserer på at udarbejde finansielle oplysninger til brug for skatteformål og forretningsforbedring. Det er muligt at ansætte en revisor til at udføre bogføringen, men det vil typisk medføre en højere omkostning.
Mange tror måske, at de kan spare penge ved at føre regnskaberne selv, men i virkeligheden vil en professionel bogholder anvende korrekte regnskabsmetoder og kunne registrere transaktioner på halvdelen af tiden med 100% nøjagtighed. Derudover vil en bogholder minimere din risiko ved at sikre, at du overholder rapporterings- og betalingsforpligtelser som BAS, IAS, pension og løn.
Blandt bogholdere er de mest populære regnskabssoftwareprogrammer Xero, MYOB og Quickbooks. Disse systemer fungerer på en lignende måde, hvilket gør det nemt for de fleste bogholdere at tilpasse sig dit foretrukne system.
Afhængigt af størrelsen på din virksomhed kan du vælge at ansætte en lokal bogholder til at hjælpe dig på ugentlig, månedlig, kvartalsvis eller årlig basis. Hvis din virksomhed er registreret for GST, kan en bogholder, der også er en certificeret BAS-agent, hjælpe dig med at forberede og indsende din regelmæssige virksomhedsaktivitetsrapport til skattekontoret, normalt hver kvartal.
Prisen for bogføring på Handyhand varierer normalt mellem 270 DKK og 900 DKK, afhængigt af din aftale og de tjenester, du har brug for. De fleste bogholdere vil opkræve en timeløn for den tid, der bruges på at håndtere dine finansielle transaktioner. Alternativt kan nogle bogholdere opkræve en fastholdelsesafgift på ugentlig, månedlig eller kvartalsvis basis for at yde løbende hjælp med specifikke opgaver.
Leder du efter en bogholder i nærheden af dig? At føre gode økonomiske optegnelser er en nødvendig del af at drive virksomhed, men det er en opgave, som mange virksomhedsejere kæmper med. Så hvis du er kommet bagud med din bogføring og det er blevet overvældende, behøver du ikke gøre det hele selv eller betale en revisors gebyrer for at gøre det. Find i stedet en bogholder i nærheden af dig, der kan hjælpe dig med at holde styr på din bogføring og økonomi, så du kan få betaling, holde styr på dine udgifter og håndtere dine skatteforpligtelser til tiden.
Om du har brug for hjælp til at rydde op i en bunke af økonomiske opgaver eller du ønsker at få en partner om bord til at håndtere fakturering og lønudbetaling, så har Handyhand den lokale bogholder til dig. Spild ikke timer på at forsøge at finde den rette løsning - få tilbud fra kvalificerede bogholdere i nærheden af dig inden for få minutter efter at have indsendt din opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en bogføringsydelse i Midt/Vestjylland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bogføringsydelse.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bogføringsydelser i Midt/Vestjylland, i post nr: 7172 til 7862.

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!