Rene V.
Hørning
Seneste Anmeldelse
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Bogføringstjenester
Xero bogføring
Xero træning
Bogføringshjælp
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Valby
"Udført tilfredsstillende og til aftalt tid"
København N
"Dyktig!"
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-
Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!
Assistance til terrassetilmåling
205,-
Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1,499,-
Jacob gav mig en meget god forklaring på tilstandsrapporten og var meget rar at tale med.
Hjælp med at forstå en tilstandsrapport
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Tjekke tilstandsrapport
600 kr
Aalborg
Gennemse tilstandsrapport og vurdere eventuelle kritiske punkter samt generelle tanker omkring husets tilstand.
Visevært samt ind- og udflytningssyn
1,000 kr
Frederikshavn
Vi har behov for en person tilknyttet vores 2 ejendomme, som kan hjælpe med ind- og udflytningssyn samt evt. mindre visevært opgaver.
Lejekontrakt
1,000 kr
Hals
Ulovlig lejekontrakt Vi har lejet et hus, men vi ved ikke om lejekontrakten er lovlig. Vi vil gerne have gennemgået en lejekontrakten. Der er skrevet i lejekontrakten efter under skriften er ordnet. Lejemålet har varet i 10 måneder. Der er ingen kontakt til udlejef
Personlig assistent
Aalborg
En personlig assistent kan for eksempel hjælpe med at strukturere arbejdsopgaver, administrere arbejdstiden, skabe overblik, og fungere som sekretær.
Regnskab
1,500 kr
Aalborg
Vi har et regnskab vi ikke kan få det til at gå op, og har brug for assistance til at finde en løsning og få det opklaret
En kvalificeret, erfaren og kyndig bogholder kan give værdifuld rådgivning og støtte til din virksomhed. Med nøjagtige og opdaterede finansielle rapporter kan du opbygge prognoser eller gennemgå historiske informationer, der understøtter forretningsforbedring. Din bogholder kan arbejde sammen med dig på stedet eller på afstand, og du vil altid have adgang til dine transaktioner med hjælp fra cloud computing. Her er nogle måder, din bogholder kan hjælpe:
Uanset om du bruger kontant- eller periodiseringsregnskab, kan en bogholder hurtigt afstemme transaktioner, så du altid er opmærksom på din kontantstrøm og økonomi. Ved hjælp af bank feeds, fakturaer og kvitteringer vil de bruge dit regnskabssoftware som Xero og MYOB til at matche transaktioner med de korrekte regnskabskoder for at sikre nøjagtighed i fremtidige rapporter.
En bogholder med yderligere formelle kvalifikationer og erfaring kan blive en certificeret BAS-agent. Dette giver dem mulighed for at forberede og indsende din BAS (moms) og IAS (indkomstskat) til skattekontoret, så du opfylder dine rapporterings- og betalingsforpligtelser. Som en BAS-agent er din bogholder bundet af en adfærdskodeks og forpligtet til at fortsætte med at studere for at opretholde deres certificering.
At håndtere kreditorer og debitorer effektivt er en vigtig del af at sikre en sund likviditet for din virksomhed. Når du ansætter en bogholder i nærheden af dig, vil du have nogen til at fakturere kunder og håndtere gæld, hvis den bliver forsinket, samtidig med at du sikrer, at dine leverandører bliver betalt til tiden.
En bogholder er dygtig til at håndtere løn og pension og vil sørge for, at dit personale får deres rettigheder. Fra skatteerklæringer ved ansættelse, til betalingsoversigter og tidlig opsigelsesbetaling, har din bogholder viden til at sikre, at betalingerne beregnes korrekt hver gang. Løn og pension er underlagt konstante ændringer - det er ikke noget, hverdagsvirksomhedsejere realistisk set kan følge med i. Din bogholder vil være opmærksom på ændringer, der påvirker din virksomhed, og sikre, at dine processer og systemer bliver opdateret, så du fortsat opfylder dine forpligtelser.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Leder du efter en bogholder i nærheden af dig? At føre gode økonomiske optegnelser er en nødvendig del af at drive virksomhed, men det er en opgave, som mange virksomhedsejere kæmper med. Så hvis du er kommet bagud med din bogføring og det er blevet overvældende, behøver du ikke gøre det hele selv eller betale en revisors gebyrer for at gøre det. Find i stedet en bogholder i nærheden af dig, der kan hjælpe dig med at holde styr på din bogføring og økonomi, så du kan få betaling, holde styr på dine udgifter og håndtere dine skatteforpligtelser til tiden.
Om du har brug for hjælp til at rydde op i en bunke af økonomiske opgaver eller du ønsker at få en partner om bord til at håndtere fakturering og lønudbetaling, så har Handyhand den lokale bogholder til dig. Spild ikke timer på at forsøge at finde den rette løsning - få tilbud fra kvalificerede bogholdere i nærheden af dig inden for få minutter efter at have indsendt din opgave.
Handyhand gør det nemt at finde en bogføringsydelse i vils til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bogføringsydelse.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bogføringsydelser i vils, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bogføring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!