Bogføringstjenester
Xero bogføring
Xero træning
Bogføringshjælp
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
En kvalificeret, erfaren og kyndig bogholder kan give værdifuld rådgivning og støtte til din virksomhed. Med nøjagtige og opdaterede finansielle rapporter kan du opbygge prognoser eller gennemgå historiske informationer, der understøtter forretningsforbedring. Din bogholder kan arbejde sammen med dig på stedet eller på afstand, og du vil altid have adgang til dine transaktioner med hjælp fra cloud computing. Her er nogle måder, din bogholder kan hjælpe:
Uanset om du bruger kontant- eller periodiseringsregnskab, kan en bogholder hurtigt afstemme transaktioner, så du altid er opmærksom på din kontantstrøm og økonomi. Ved hjælp af bank feeds, fakturaer og kvitteringer vil de bruge dit regnskabssoftware som Xero og MYOB til at matche transaktioner med de korrekte regnskabskoder for at sikre nøjagtighed i fremtidige rapporter.
En bogholder med yderligere formelle kvalifikationer og erfaring kan blive en certificeret BAS-agent. Dette giver dem mulighed for at forberede og indsende din BAS (moms) og IAS (indkomstskat) til skattekontoret, så du opfylder dine rapporterings- og betalingsforpligtelser. Som en BAS-agent er din bogholder bundet af en adfærdskodeks og forpligtet til at fortsætte med at studere for at opretholde deres certificering.
At håndtere kreditorer og debitorer effektivt er en vigtig del af at sikre en sund likviditet for din virksomhed. Når du ansætter en bogholder i nærheden af dig, vil du have nogen til at fakturere kunder og håndtere gæld, hvis den bliver forsinket, samtidig med at du sikrer, at dine leverandører bliver betalt til tiden.
En bogholder er dygtig til at håndtere løn og pension og vil sørge for, at dit personale får deres rettigheder. Fra skatteerklæringer ved ansættelse, til betalingsoversigter og tidlig opsigelsesbetaling, har din bogholder viden til at sikre, at betalingerne beregnes korrekt hver gang. Løn og pension er underlagt konstante ændringer - det er ikke noget, hverdagsvirksomhedsejere realistisk set kan følge med i. Din bogholder vil være opmærksom på ændringer, der påvirker din virksomhed, og sikre, at dine processer og systemer bliver opdateret, så du fortsat opfylder dine forpligtelser.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En bogholder har ansvaret for en række finansielle opgaver i en virksomhed, herunder afstemning af bankkonti og kreditkort, håndtering af kreditor- og debitorbogholderi, forberedelse og indsendelse af momsangivelser, lønadministration og betaling af pension. Ved at holde styr på disse opgaver, hjælper din bogholder med at sikre, at dine optegnelser er i orden og klar til din revisor ved skattetid.
En bogholder har ansvaret for at håndtere en virksomheds transaktioner og bogføring, mens regnskabsafdelingen fokuserer på at udarbejde finansielle oplysninger til brug for skatteformål og forretningsforbedring. Det er muligt at ansætte en revisor til at udføre bogføringen, men det vil typisk medføre en højere omkostning.
Mange tror måske, at de kan spare penge ved at føre regnskaberne selv, men i virkeligheden vil en professionel bogholder anvende korrekte regnskabsmetoder og kunne registrere transaktioner på halvdelen af tiden med 100% nøjagtighed. Derudover vil en bogholder minimere din risiko ved at sikre, at du overholder rapporterings- og betalingsforpligtelser som BAS, IAS, pension og løn.
Blandt bogholdere er de mest populære regnskabssoftwareprogrammer Xero, MYOB og Quickbooks. Disse systemer fungerer på en lignende måde, hvilket gør det nemt for de fleste bogholdere at tilpasse sig dit foretrukne system.
Afhængigt af størrelsen på din virksomhed kan du vælge at ansætte en lokal bogholder til at hjælpe dig på ugentlig, månedlig, kvartalsvis eller årlig basis. Hvis din virksomhed er registreret for GST, kan en bogholder, der også er en certificeret BAS-agent, hjælpe dig med at forberede og indsende din regelmæssige virksomhedsaktivitetsrapport til skattekontoret, normalt hver kvartal.
Prisen for bogføring på Handyhand varierer normalt mellem 270 DKK og 900 DKK, afhængigt af din aftale og de tjenester, du har brug for. De fleste bogholdere vil opkræve en timeløn for den tid, der bruges på at håndtere dine finansielle transaktioner. Alternativt kan nogle bogholdere opkræve en fastholdelsesafgift på ugentlig, månedlig eller kvartalsvis basis for at yde løbende hjælp med specifikke opgaver.