
Se profil
Jacob H..
Aalborg
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Super tilfreds"
Verifikationer
Info

Førstegangskøb af hjem
Næste boligkøb
Ejendomsinvestering
Refinansiering
Og meget mere...
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Aalborg
verificeret
"Super tilfreds"
Info

Se profil
Spøttrup
verificeret
"Super service"
Info

Se profil
Bording
verificeret
"Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud."
Info

Se profil
Næstved
verificeret
"Stabilt godt arbejde."
Info
Se profil
Ishøj
"David er effektiv og meget grundig."
Info

Se profil
Hørning
"Fedt med kompetent assistance der ved hvad det drejer sig om!"
Info

Se profil
Risskov
"Super dygtig og hurtig til at svare."
Info

Se profil
Valby
"Burte holde sig til at male det kostede 20k at få styr på bogføring efter at han hade bogført i dinero"
Info

Absolut kompetent udført arbejde. Mathias er en behagelig og forstående person. Giver ham de allerbedste anbefalinger. Hurtig til at rykke ud.
Sporing af spildevandsbrønd
700,-

Jacob gav mig en meget god forklaring på tilstandsrapporten og var meget rar at tale med.
Hjælp med at forstå en tilstandsrapport
600,-

Alt gik nemt og let, mega søde🙌🏼
Hjælp til Dinero
1.499,-

Super dygtig og god til at formidle det svære, så man forstår det
Bogholder
700,-
Super dygtig og hurtig til at svare.
Bogføring af kapitalandele
600,-

Super service
Opfølgning på byggeansøgning
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Revisor
600 kr
Hjælp til udregning af lejeindtægter
Landinspektør til sammenmatrikulering
5.000 kr
Vi bor på Bjørnsonsvej , 2500 Valby. Vores grund er delt i to matrikler og vi ønsker dem sammenlagt til én. Vores nabonabo, Bjørnsonsvej fik gjort lignende for et par år siden.
sommerhus i Blåvand - opmåling
5.000 kr
Vi har købt sommerhuset for nogle år siden, men er usikker på, hvor præcist skellet går til vore naboer. Jeg har søgt efter SKEL pæle, uden held, og spurgt naboer, som har en ide, men jeg kunne godt tænke mig, at få dette dette helt på plads. Terræn er bevokset med træer/buske, der hvor skellet er. Jeg ønsker en officiel opmåling. Der er ingen bygninger, der påvirker opmålingen. Sommerhus grunden er ca. 2600 kvm. Er interesseret i et estimat. hilsen Preben
Bornholmer ur
250 kr
Jeg købte et gammelt bornholmer ur i sommers. Uret gik Fint i ca 3 måneder hvorefter det pludselig stoppede! Er der mon nogen der kan få liv i det igen? Mvh. Jørn Laursen
Sporing af spildevandsbrønd
700 kr
Jeg ønsker at få sporet en spildevandsbrønd, så der kan opsættes en rottespærre
High-Level Virtual Assistant
2.000 kr
I'm a creative, practical and smart person, who is handicapped with administrative tasks and interpersonal relationships. Therefore I'm looking to hire a person who could be the intermediate between me and the "adult life", and is therefore able to execute a wide range of administrative tasks for me, including the following : - You can autonomously gather information and redacts a summary with sourced information in regards to a legal or administrative question (fx. can i keep my current driving license or do I need to renew it ? Or can I get wellfare or a tax cut because my minor children live abroad and I have a lot of expenses to take care of them ?) - You can investigate all solutions for an administrative issue, come back with realistic solutions, then make it happen (fx. find a house matching my criteria for living, figure out best options between rental and purchase, figure out how to finance, get the paperwoks in order, so that I just have to decide which house I want and sign the papers) - You can follow up on suppliers, warranty issues and claims (fx. if I bought a second hand vehicle and it was delivered with a major mechanical issue, you would coordinate with seller, insurance, and legal information, in order to get the problem solved with as less intervention from my side as possible) - You can make sure everything is in order with Skat and other administration (fx. Make sure the tax report is duely filed and on time, without me having to initiate it) - You can make healthcare appointments and follow up (Fx. if I need to see my GP monthly, you would organize monthly appointments without me having to initiate it) - You can invoice my customers and follow up on payment (fx. you would notice if a customer doesn't pay on time, and you would send a reminder without me having to check or initiate anything) This is a part time job. We would start with a few specific tasks of a few hours (4-8hrs.) to figure out if there is mutual understanding and satisfaction, and then see how to collaborate more regularly.
Opmåling af grund
1.000 kr
Dobbelt kolonihavegrund som skal opmåles for afdækning af bebyggelse på 12,5 procent af grundens størrelse
hjælp til forskudsopgørelse
500 kr
Hjælp til forskudsopgørelse
Hjælp til indberetning til skat af medarbejderaktier
800 kr
Jeg har brug for hjælp til at indberette samt forskudsregistrere gevinst ved at trække nogle medarbejder aktier (RSU) ud, som jeg har stående i et udenlandsk digitalt depot. Der gives selvfølgelig adgang til skatteoplysninger samt til mit aktie depot.
Kabeloprydning
2.700 kr
Kabeloprydning på kontor Der er tale om 5 kontorer. Hvor der er kabler til 8 kontorborde og 2 printer
Landmåleropmåling
6.000 kr
I forbindelse med potentiel udbygning, skal vi kende præcis afstand til skel rundt om huset. Måleenhed: meter Omfang: 1 side af huset Nøjagtighed: Præcis nok til at kunne søge byggetilladelse Terræn: let adgang og jævnt terræn rundt om huset Hindringer: Ingen hindringer Dokumentation: digital fil
Boliglandmåler
1.234 kr
Vi skal have opmålt vores bolig. Ejendomme er umiddelbart en del mindre end anført på BBR. Vi har kun vores egen opmåling, men skal bruge en opmåling, der er retsvisende.
Landmåler
7.000 kr
Vil gerne have målt skel op i kolonihaven Selandia i Kastrup 2770
Vil du uddele parfumeprøver for et brand?
1.500 kr
Til en opgave for min virksomhed, skal jeg bruge personer der vil stå ved en butik i Købmagergade KBH, og uddele parfumeprøver. Det foregår fredag og søndag den 31/10 og 2/11. Tidsrummet er: kl. 13-18 fredag kl. 11-16 søndag
Help with e-mail marketing
Help with e-mail marketing

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Boligrådgivning er en service, der tilbydes til personer, der søger råd og vejledning i forbindelse med køb, salg eller leje af bolig. Det kan omfatte juridisk rådgivning, økonomisk planlægning, besigtigelse af ejendomme og generel vejledning i boligmarkedet. Formålet er at hjælpe kunderne med at træffe informerede beslutninger og sikre en problemfri bolighandel.
Boligrådgivning fungerer ved at tilbyde rådgivning og vejledning til personer, der søger hjælp til boligrelaterede spørgsmål. Det kan omfatte alt fra køb og salg af bolig, lejeforhold, renovering og finansiering. Rådgiverne hjælper med at finde løsninger, give information og sikre, at man træffer informerede beslutninger omkring ens boligsituation.
Fordelene ved boligrådgivning er mange. En boligrådgiver kan hjælpe med at finde den rette bolig, forhandle lejepriser, rådgive om boligkøb eller -salg, og sikre juridisk bistand. De kan også hjælpe med at finde finansiering og give råd om boligindretning. Boligrådgivning sparer tid, penge og giver tryghed i bolighandlen.
Du kan få boligrådgivning ved at kontakte en boligrådgiver eller en boligorganisation. Du kan også søge efter online ressourcer, der tilbyder boligrådgivning. Det er vigtigt at være klar over, at der kan være forskellige betingelser og omkostninger forbundet med denne service.
Typiske priser for boligrådgivning varierer afhængigt af forskellige faktorer såsom omfang af tjenesten, geografisk placering og rådgiverens erfaring. Generelt kan priserne variere fra et par tusinde kroner til flere titusinde kroner. Det anbefales at kontakte forskellige boligrådgivere for at få specifikke priser og tilbud.
Boligrådgivning kan hjælpe med at finde den rette bolig ved at tilbyde ekspertise og vejledning i boligmarkedet. De kan hjælpe med at identificere behov og ønsker, søge efter egnede boliger, vurdere prisniveauer og forhandle med sælgere. Boligrådgivning kan også give råd om finansiering og juridiske aspekter ved boligkøb. Deres erfaring og viden kan være afgørende for at finde den perfekte bolig.