
Se profil
Elena A..
Store Merløse
verificeret
Seneste Anmeldelse
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Verifikationer
Info

Sommerhuse og lejligheder
Udskiftning og vask af tekstiler
Fleksibel rengøring efter behov
Perfekt til udlejere
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
"Thank you!"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Super resultat"
Info

Se profil
Bagsværd
verificeret
"Punktlige, søde og meget dygtige!"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Super tilfreds med Malenas arbejde - hun fik klaret rigtig meget på den tid hun var der og kom ind i alle skabe og på alle overflader ☺️ ville bestemt anbefale!"
Info

Se profil
Brønshøj
verificeret
"Vi nåede ikke"
Info
Danijel rensede og olierede vores træterrasse. Fantastisk dygtig og grundig, og jeg vil klart række ud til ham, næste gang jeg skal have lavet noget.
Rensning og oliering af træterrasse
2.000,-

"Ann hjalp os med rengøring af lejlighed og gjorde et fremragende stykke arbejde. Vil klart anbefale!"
Hjælp til Airbnb rengøring og vask af sengetøj/håndklæder
500,-

"Marianne er super sød og dygtig. Vi er meget tilfredse 👍"
Hovedrengøring
1.000,-

God kommunikation og veludført arbejde. Ville kontakte dem igen ved lignende arbejde.
Rengøring og skift af dynebetræk.
350,-

Fleksibel, venlig, effektiv og opmærksom på detaljer
Rengøring af lejlighed og skift af sengetøj
500,-

Effektiv og grundig. :-)
Rengøring af sommerhus
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Airbnb rengøring
700 kr
Hej, Jeg har brug for et firma der kan hjælpe mig med rengøring af min lejligjed der udlejes via airbnb. Jeg vil selv være i Norge i perioden den er udlejet, så jeg behøver rengøring, inkluderet skift af sængetøj/håndklæder så der er klart til næste gæst ankommer. Det er i udgangpunktet snak om følgende datoer: 6. Juni - fleksibelt tidsrum (ny gæst ankommer 7.juni) 13. Juni - fleksibelt tidsrum Lejligheden er på 76m2 og har et soveværelse med dobbeltseng. Nøgler til lejligheden vil være i en nøgleboks på 7-eleven på gammel kongevej, hvor den må hentes og afleveres efter hver rengøring. Det kan hende det også bliver flere datoer, men lige nu er det kun de to som er afklaret. Ser frem til at høre hvad i kan tilbyde. Bedste hilsen, Nina Bjerregaard
Rengøring
Jeg lejer af og til min lejlighed på Nørrebro ud til airbnb gæster. Derfor søger jeg en person som kan gøre rent og skifte sengtøj inden de nye gæster ankommer. Netop nu har jeg brug for rengøring i uge 8 nærmere bestemt d. 22. feb - d 26. feb og d. 28. feb. Men hvis det har interesse er der også behov nogen gange i løbet af foråret samt en del i løbet af sommeren. Lejligheden er 100 km2 og det tager ca. 3 timer pr. gang. Da nogen gæster rejser og andre kommer er det vigtig at der bliver gjort rent i tidsrummet mellem kl 11 og kl 15. Med Venlig Hilsen Sidse Færk tel §§§§§§§§ mail: §§§§§§§§§§§§§§§ 22/2 - 26/2 og 28/2 2016
Rengøring af lejlighed mellem airbnb udlejninger
Vi har lejet voers lejlighed ud over Airbnb i et par uger i sommerferien og har brug for at få gjort rent imellem og efter gæster på følgende datoer: Rengøring d.18/7 mellem kl.10-14 inkl. skift af lagener og sengetøj på 2 senge inkl.4 dyner og tømme skraldespande Rengøring 25/7 mellem kl.11-14 Det er vigtigt for os at det kan gøres i dette tidsrum. Lejligheden er 122 m2 og rengøringen er inkl. at gå ned med skrald og gulvvask Kunne det være en opgave for dig? 18/7 kl.10-14 og 25/7 kl.11-14
Hjælp til Airbnb rengøring og vask af sengetøj/håndklæder
500 kr
Hej Vi vil gerne bede om et tilbud på at gøre AirBnB lejlighed rent. Det er egentlig en fast aftale vi søger, der starter i april og slutter i juli, hvor vi har gæster boende i lejligheden. Tilbuddet må gerne indeholde rengøring af hele lejligheden samt vask af håndklæder og vask og pålægning af sengetøj. Lejligheden er ca 60m2 og består af et stue/køkken/alrum, et soveværelse, et kontor/gæsteværelse (afhængig af antal gæster vil opredning og vask af sengetøj derinde også være nødvendigt), samt et lille badeværelse. Der er rengøringsmidler tilgængelige på adressen. I må sige til hvis I skal bruge yderligere oplysninger. Mvh. Jan og Amira
Airbnb rengøring min. en til to gange om ugen - med skift af sengebetræk.
460 kr
Hejsa, Jeg lejer ofte min lejlighed ud på Airbnb, når jeg rejser mellem d.27 oktober og 15 december. Jeg søger derfor hjælp til at rengøre lejligheden mellem leje, når jeg ikke selv er hjemme. Det vigtigste er at jeg skal bruge nogen, som kan gøre hele lejligheden ren samt skifte og rengøre sengetøjet. Jeg har en støvsuger, gulvmoppe og kan sørge for at der er rengøringsmidler til stede. Lejligheden er 58 kvm.
Rengøring, skift af sengetøj mm i forbindelse med AirBNB-udlejning
750 kr
Kan du hjælpe med rengøring, vande planter, skift af håndklæder og sengetøj på et tidspunkt mellem 10. og 16. juli mellem mine to AirBNB-lejere? Det hele foregår i Aarhus C og du skal kunne gå op til min lejlighed på 4. sal (**** ****** ****). Jeg vil helst have, at du har dokumenteret erfaring eller er anbefalet herinde til den slags opgaver. Vi kan evt ringes ved og aftale nærmere.
Rengøring
Jeg søger en fleksibel rengøringshjælp, der kan gøre min 99 m2 lejlighed ren mellem Airbnb-gæster. Jeg forestiller mig, at du tilkobles Airbnb-profilen, så du selv kan være med til at danne overblik over, hvornår folk checker ud og hvornår de næste ankommer. Rengøringen består i at skifte sengetøj, tømme skraldespande og støvsuge, og ved behov også tømme opvaskemaskine, tørre støv af og pudse spejle. Rengøringsmidler bliver stillet til rådighed. Forventet tidsforbrug ca. 1 time, men det kan vi revurdere når du kommer i gang. Det kræver selvfølgelig lidt fleksibilitet at kunne nå ind og ud mellem de forskellige lejere, men der er også fleksibilitet ift. at rengøringen ikke behøver udføres straks efter et hold gæsters udcheckning. Måske bliver løsningen at have flere rengøringsfolk på opgaven, og det så er først-til-mølle om at melde sig på de enkelte gange. Det vil tiden vise :-) Airbnb-setuppet er formentlig først oppe at køre på automatik til marts eller april, men vil gerne have fundet det rigtige team på forhånd.
Rengøring
Jeg søger en fleksibel rengøringshjælp, der kan rengøre min 99 m2 lejlighed mellem Airbnb-gæster. Jeg forestiller mig, at du tilkobles Airbnb-profilen, så du selv kan være med til at danne overblik over, hvornår gæster checker ud og hvornår de næste ankommer. Rengøringen består i at skifte sengetøj, tømme skraldespande og støvsuge, og ved behov også tømme opvaskemaskine, tørre støv af og pudse spejle. Rengøringsmidler bliver stillet til rådighed. Forventet tidsforbrug ca. 1 time, men det kan vi revurdere når du kommer i gang. Det kræver selvfølgelig lidt fleksibilitet at kunne nå ind og ud mellem de forskellige lejere, men der er også fleksibilitet ift. at rengøringen ikke behøver udføres straks efter et hold gæsters udcheckning. Måske bliver løsningen at have flere rengøringsfolk på opgaven, og det så er først-til-mølle om at melde sig på de enkelte gange. Det vil tiden vise :-) Airbnb-setuppet er formentlig først oppe at køre på automatik til marts eller april, men vil gerne have fundet det rigtige team på forhånd.
Airbnb rengøring + vaske sengetøj
750 kr
Hejsa, Jeg lejer ofte min lejlighed ud på Airbnb, når jeg rejser. Jeg søger derfor hjælp til at rengøre lejligheden mellem leje, når jeg ikke selv er hjemme. Det vigtigste er at jeg skal bruge nogen, som kan gøre hele lejligheden ren samt skifte og rengøre sengetøjet. Min lejlighed er ca. 60m2 og der er 2 senge, som skal gøres klar. Jeg har en trådløs støvsuger, gulvmoppe og kan sørge for at der er rengøringsmidler til stede.
Hovedrengøring af lejlighed i københavn K
Jeg søger en der kan hjælpe mig med en dybdegående hovedrengøring af en 80 km2 lejlighed da der kommer airbnb indtjekning og jeg desværre ikke er hjemme. Dette inkluderer gulvvask skift af sengetøj støvsugning rengøring af alle overflader samt grundig støvsugning mm. Fredag d. 5 starttidspunkt mellem kl. 8:00 og 9:00
Rengøring mellem airbnb-gæster
650 kr
Hej Jeg har nogle AirBnB-gæster, der tjekker ud af min lejlighed d. 31/7 og et nyt hold, der tjekker ind dagen efter d. 1/8. Jeg er ikke hjemme, så jeg har brug for, at der kommer en og laver en almindelig rengøring af lejlighed, samt skifter sengetøj og håndklæder til de nye gæster. Der skal ikke vaskes sengetøj, men bare gemmes væk. Lejligheden er 7m., og befinder sig i Valby. Vh Mikkel
Rengøring mellem airbnb-gæster
500 kr
Hej Jeg har nogle AirBnB-gæster, der tjekker ud af min lejlighed d. 31/7 og et nyt hold, der tjekker ind dagen efter d. 1/8. Jeg er ikke hjemme, så jeg har brug for, at der kommer en og laver en almindelig rengøring af lejlighed, samt skifter sengetøj og håndklæder til de nye gæster. Der skal ikke vaskes sengetøj, men bare gemmes væk. Lejligheden er 75 kvm., og befinder sig i Valby. Hvad vil det koste? Vh Mikkel
Rengøring,sengetøj og vasketøj
400 kr
Jeg har airbnb gæster som checker ud d. 13/8 kl 12 og gæster som checker ind d. 16/8. Da jeg er i udlandet leder jeg efter en til at gøre rent imellem de datoer og muligvis også d. 20/8 Jeg klarer det hele selv på 2-3 timer så du får for 3 timer. Skal nok forklare alt og lejligheden er 63m2 i 2 etager. Meld gerne ind hvis du mangler arbejde mellem 13-16/8 og evt efter
Lettere rengøring og skift af sengetøj
Jeg har Airbnb-gæster som tjekker ud søndag kl. 17 og nye der kommer kl. 20. Jeg har brug for at der bliver skiftet sengetøj lagt nye klude og viskestykker frem. Kun lettere rengøring hvis det er tiltrængt såsom lige at tage opvasken hvis de efterlader feje og tage skraldet med ned. Søndag d. 20/12 mellem kl. 17-19.
Rengøring mellem AIRBNB gæster
450 kr
Hej Jeg søger en der kom forbi og gøre rent, skifte sengetøj og håndklæder mellem et par AIRBNB gæster. Jeg er selv i udlandet i perioden. Lejligheden er 64 kvm. Rengøring er at støve af, støvsuge, gør køkken og badeværelse rent. Der er tale om to omgange, og nok flere i fremtiden. Afsat bud på pris er for én gang. Håber der er en der kan hjælpe Bedste hilsner David
Rengøring af lejlighed i aalborg efter Airbnb
300 kr
Hej er du interesseret i at rengøre en lejlighed som deltidsarbejde? Det er en lille lejlighed på 49 m3 med 1,5 værelse. Der vil være et behov for rengøring af lejligheden flere gange over en længere periode, da der skal gøres rent efter airbnb besøg. Lejligheden har allerede brug for en hjælpende hånd på fredag d. 31 marts Skriv venligst hvis det har interesse Hilsen Elias
Rengøring af lejlighed I aalborg
Hej er du interesseret i at rengøre en lejlighed som deltidsarbejde. Lejligheden er på 49 m3 med 2 værelser. Rengøring omfatter støvsugning samt andre diverse opgaver som tørring af overflader vande blomster vaske vaskene og rengøre badeværelset. Der vil være et behov for rengøring af lejligheden flere gange over en længere periode. Lejligheden mangler en hjælpende hånd allerede nu på Tirsdag d.13/07 Skriv venligst hvis det har interesse Hilsen Elias Tirsdag d. 13/07-2021
Rengøring
300 kr
Jeg søger en pålidelig person til at rengøre min 49 kvm lejlighed, som jeg lejer ud via Airbnb. Da udlejningstidspunkterne varierer, vil der ikke være faste arbejdstider. Arbejdsopgaverne omfatter grundlæggende rengøring såsom støvsugning af lejligheden, gulvvask, støvafstøvning, spejlrengøring, rengøring af toilettet og udskiftning af sengetøj. Lejligheden kan til tider have behov for ekstra opgaver som vask af sengetøj og brug af tørretumbleren. Rengøringsmidler stilles til rådighed. Jeg søger en person, der kan tage sig af disse opgaver effektivt og efterlade lejligheden skinnende ren til mine gæster. Pålidelighed er vigtig, da nøglen til lejligheden skal overdrages til rengøringsassistenten, når der er brug for det. Honoraret vil blive betalt for hver rengøringssession efter aftale.
Søger rengøringshjælp i min ferielejlighed på Aarhus ø
Jeg skal bruge hjælp til rengøring og klargøring af min ferielejlighed på aarhus Ø. Den bliver udlejet via airbnb så antal gange kan variere. Opgaven tager maks 1 time ad gangen. Den skal udføres imellem 10-15.00 Snarest
Løbende Rengøring / klargøring Airbnb lejlighed 52 m2
450 kr
I forbindelse med løbende udlejning via airbnb af min lejlighed 52m2, søger jeg en der vil stå for rengøring / klargøring. Køkken/alrum, soveværelse, lille entre og badeværelse. Jeg sørger selv for at modtage gæsterne.
Rengøring i villa ved Amager Strand Metro med bolig og to AirBnB enheder
Vi har behov for fleksibel og mødestabil rengøringshjælp. Vi har en bolig på 250m2 samt to separate dele af boligen til AirBnB som er på ca 40 m2 og 90m2. Vi har løbende behov for rengøring af boligen. Derudover er der et meget varierende bohov for rengøring af AirBnB delen. Det er afgørende at du taler og forstår godt dansk eller engelsk så der ikke er misforståelser. Det er et langsigtet behov vil det være en fordel hvis dette er noget du gerne vil lave i længere tid. Kan du håndtere mindre handyman opgaver vil det være en fordel så du kan udbedre eventuelle småskader i AirBnB delen hvis vi ikke selv har mulighed for det. Du kan starte omgående Det er afgørende at du ikke er bortrejst i juli og august da vi forventer en del udlejningsaktivitet i de måneder.
Rengøring
1.234 kr
ENGLISH BELOW: Rengøring af lejlighed i forbindelse med Airbnb - fast aftale - mange gange Vi har en lejlighed i centrum af Aarhus tæt på togstationen der udlejes på Airbnb. Den skal ofte rengøres efter gæster 2-5 gange om måneden. Vi søger derfor en der kan rengøre tilbagevendende og vi derfor kan have en fast aftale med omkring rengøring. Der er tale om en 47 kvm 2 væresles. Hvor der skal støvsuges, tørres af, lægges sengetøj på m.m. En estimeret varighed på 2 timer pr. rengøring. Du må I dit svar meget gerne introducere dig selv og skrive lidt om hvem du er. Vi ser frem til at høre fra dig. English: Apartment cleaning in connection with Airbnb - fixed agreement - many times We have an apartment in the center of Aarhus close to the train station that is rented out on Airbnb. It often has to be cleaned after guests 2-5 times a month. We are therefore looking for someone who can clean on a recurring basis and we can therefore have a fixed agreement with cleaning. It is a 47 square meter apartment. Where you need to vacuum, wipe down, put bed linen on, etc. An estimated duration of 2 hours per cleaning. In your answer, you are very welcome to introduce yourself and write a little about who you are. We look forward to hearing from you.
Hver bolig på Airbnb er helt unik, uanset om det drejer sig om et ekstra værelse, et helt hus, en hyggelig lejlighed eller en rustik campingvogn. Derfor kan rengøringsbehov til Airbnb også variere meget.
Når du overvejer at booke rengøringshjælp gennem Handyhand i forbindelse med en Airbnb-udlejning, er der nogle praktiske forhold, der kan være gavnlige at kende til. Hvilket udstyr og hvilke redskaber og rengøringsmidler skal der til? Kan man få fradrag for serviceydelsen? Læs med her og bliv klogere.
Når man bruger Airbnb rengøring, skal man specifikt være opmærksom på Airbnbs egne rengøringsforskrifter, samt lokale love og retningslinjer. Nedenfor ses en liste over opgaver, der blandt andet indgår i rengøringen:
Nedenunder nævnes en række af de almindeligste services, som udbydes inden for Airbnb-rengøring:
Den person eller det firma, der kan tilbyde at udføre rengøringsopgaverne i Airbnb-boliger, og som kan sørge for, at boligen er ren, pæn og klar til næste gæst, betegnes ofte som:
En Airbnb-rengøringshjælp, som du booker via Handyhand, anvender typisk følgende udstyr:
Mange handyhandere, der tilbyder Airbnb-rengøring, medbringer deres eget udstyr som en del af deres service. På den måde kender de udstyret og ved, hvad de har med hver gang. Andre skræddersyede aftaler kan dog indgås i fællesskab mellem dig som kunde og handyhanderen. Husk altid at drøfte dette, inden opgaven går i gang.
En Airbnb-rengøringshjælp bruger typisk følgende produkter:
Mange handyhandere, der tilbyder Airbnb-rengøring, eller anden lignende hjælp i forbindelse med Airbnb, forventer, at kunden sørger for at stille selve rengøringsmidlerne til rådighed. Dette er også en fordel, hvis der for kundens skyld skal tages hensyn til allergi. Men sørg i alle tilfælde for at afklare forud for aftalen, hvordan handyhanderen har adgang til rengøringsmidler under udførelse af opgaven.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen sættes blandt andet efter boligens størrelse og antal værelser, samt hvor dybdegående rengøringen er. Du kan få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Med servicefradraget hos Skat kan man blandt andet få fradrag for ‘almindelig rengøring’ og ‘vinduespudsning’. Undersøg derfor eventuelle muligheder for fradrag i forbindelse med Airbnb-rengøringshjælp nærmere ved at forhøre dig hos Skat.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Det afhænger af størrelsen og beliggenheden af din Airbnb-lejlighed. Airbnb-rengøring kan koste så lidt som 350 kr. for en lille lejlighed i et mindre travlt område, eller op til 3000 kr. for en stor lejlighed i et mere centralt beliggende område.
For at booke den hjælp, du har brug for til at få gjort boligen ren, inden eller efter den har været udlejet, følger du disse simple trin hos Handyhand:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til arbejdet, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de rengøringsfolk, der byder, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail med flere informationer. Du er også velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først og fremmest at følge vejledningen ovenfor. Det er også muligt at se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte handyhander bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende rengøringshjælp. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og rengøringshjælpen inden for dette beskedsystem.
Når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal finde hjælp til rengøring af en Airbnb-udlejningsbolig.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Prisen afhænger gerne af omfanget af rengøringsopgaven. Nu vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Vælg nu den rengøringshjælp, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg, når du søger Airbnb hjælp til rengøring.
Dem, der modtager hjælp til Airbnb-rengøring, er som regel specifikt:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde en Airbnb-rengøringshjælp, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det kan give god mening at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, når man får Airbnb-hjælp til rengøring i forbindelse med udlejning. Måske er du som Airbnb-vært selv allergisk, eller du ønsker at tage hensyn til gæsternes eventuelle overfølsomheder. For at sikre en allergivenlig rengøring kan man:
Mange, der arbejder med rengøring, er vant til at arbejde i boliger på egen hånd. Derudover er det først og fremmest op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade handyhanderen udføre arbejdet, uden at du er der. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage disse ting i betragtning:
Det er meget vigtigt, at du og rengøringshjælpen er enige om betingelserne for udførelsen af arbejdet. Drøft derfor i god tid, inden arbejdet går i gang, hvordan I bedst planlægger, at rengøringshjælpen arbejder på egen hånd i Airbnb-boligen.
Hvis du er vært, og din bolig lige har været lejet ud, kan det være en god idé at besøge boligen, inden rengøringshjælpen kommer, så du ved, hvilken stand boligen er blevet afleveret i af gæsterne, og dermed hvordan den overlades til rengøringshjælpen.
Nej, arbejdet kræver som regel ikke en formel uddannelse, men nogle typer af opgaver kan kræve specialviden. Drøft derfor opgavens indhold i detaljer for at undgå misforståelser og fejl. Mange rengøringsfolk udvikler deres færdigheder gennem deltagelse på kurser, samt praktisk arbejde. Erfaring fra tidligere rengøringsjobs eller arbejde i hotelbranchen kan også være en fordel.
Når du finder din Airbnb-rengøringshjælp gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!